نرم افزار مبدل نصب نیست.

نماهنگ میراث اویس

گزارش مشکل
Loading the player...
«میراث اویس» نام آخرین آهنگی است که شاکری برای حمایت از مظلومیت مردم یمن خوانده است. «حمید محمدی» ترانه این کار را سروده و آهنگسازی آن را «مسعود کریمی» و «امید محمدی» بر عهده داشته‌اند. شاکری درباره ترانه جدیدش به ما می گوید: «حدود یک ماه و نیم پیش ساخت این ترانه شروع شده و تا نیمه ماه رمضان زمان برده است. هدف اصلی ما از خواندن چنین ترانه‌ای، دفاع از مظلوم و اعتراض به ظالم بود.» او معتقد است که هنر باید در خدمت ارزش‌ها قرار بگیرد: «من در حوزه شعر هم کار کردم که در این حوزه هم طبق فرموده رهبر انقلاب شاعر در میدان نزاع بین حق و باطل نباید بی‌طرف باشد.» این خواننده پیش از این هم ترانه‌های «رجز» و «نابهار» را خوانندگی کرده که به ترتیب به بحث تحریم‌ها و شهادت «حضرت زهرا سلام‌الله علیها» پرداخته‌اند. یمن,سجاد شاکری,میراث اویس,ترانه,ترانه میراث اویس
7439

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 انتشار «میراث اویس» به خوانندگی سجاد شاکری
کلیپ ارزشی «میراث اویس» با صدای سجاد شاکری و در دفاع از مردم مظلوم یمن منتشر شد.
به گزارش ... ، این اثر تنها اثر موسیقی منتشر شده در ایران با موضوع تجاوز ظالمانه‌ی آل سعود به یمن می باشد که کار ساخت آن در نیمه ی رمضان سال جاری به پایان رسیده بود، اما به دلایلی انتشار آن به تعویق افتاد.
«میراث اویس» تلفیقی از ترانه‌‌سرائی حمید محمدی، آهنگسازی امید محمدی، تنظیم حسین کرمی، میکس و مستر مرتضی تقی زاده و تدوین علی عبدلی است که با صدای سجاد شاکری به اجرا در آمده.
سجاد شاکری در خصوص علت تاخیر انتشار این اثر اظهار داشت: این اثر در نیمه ی ماه مبارک رمضان آماده ی انتشار بود و حتی در یک محفل خصوصی رونمائی شد، اما با توجه به اینکه موضوع این اثر (همدردی با مردم مظلوم یمن و حمایت از آنها) یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب و همچنین مردم شهیدپرور ایران اسلامی بود، ما انتظار داشتیم که توسط ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی کشور حمایت شویم تا بخشی از هزینه های ساخت اثر تأمین شود، لذا طی این مدت پیگیر جذب حمایت بودیم، که نهایتاً متأسفانه کوچکترین حمایتی از این اثر نشد و با هزینه های شخصی به تولید و انتشار رسید.
وی افزود: جای تأمّل است که چرا در این کشور، یک فرزند شهید که تمامی آثار او ارزشی و در راستای آرمان های انقلاب و رهبری است، حتی به اندازه ی یک خواننده‌ی رپ مورد توجه و حمایت نیست و باید برای ساخت آثار خود متحمل زحمات فروان (البته در امورات غیر هنری ) شود.
گفتنی است، آثار نابهار، رجز و وایه از جمله کاراهای سجاد شاکری می باشند.

دانلود نسخه صوتی mp3

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 mohsen88 1394-06-10 14:50
فوق العاده هست
لعنت خدا بر ظالمان لعنت خدا بر ظالمان لعنت خدا بر ظالمان لعنت خدا بر ظالمان لعنت خدا بر ظالمان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Turokwot
  • MarciaPed
  • AndrewObent
  • Houstonfug
  • ClubberPah
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group