نرم افزار مبدل نصب نیست.

بازداشت برخی معترضان به بازگشایی سفارت انگلیس

گزارش مشکل
Loading the player...
به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از دانشجویان، جوانان و اقشار مختلف مردم عصر امروز در واکنش به بازگشایی سفارت انگلیس در تهران که ظهر امروز صورت گرفت، تلاش کردند تا مقابل سفارت انگلیس تجمع کرده و مراتب اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند. این تجمع تا دقایق کوتاهی پس از ساعت ۱۶ در مقابل سفارت انگلیس برقرار بود و معترضین شعار «مرگ بر انگلیس» سر می دادند اما با حضور پر تعداد نیروی انتظامی، تجمع کنندگان پراکنده شدند. گفته می شود برخی از این افراد توسط ماموران انتظامی دستگیر شده اند. گفتنی است از ضلع جنوبی میدان فردوسی تا دهها متر پایین‌تر از سفارت انگلیس در خیابان فردوسی، حضور بیش از حد نیروی انتظامی و یگان امداد مشاهده می‌شود و به عابرین حتی اجازه عبور از محل عابر پیاده مقابل سفارت انگلیس نیز داده نمی‌شود. همچنین تعدادی از دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «لبیک یا خامنه‌ای» و سر دادن شعارهای «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آمریکا» در ضلع شرقی میدان فردوسی تجمع کردند که به درگیری با نیروی انتظامی انجامید و ماموران با برخورد شدید خود، آنها را مجبور به پراکنده شدن کردند. بازداشت معترضان,بازگشایی سفارت انگلیس,مرگ بر انگلیس,اعتراض,بازداشت معترضان
6173

نمایش ویدئو در وب سایت شما

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از دانشجویان، جوانان و اقشار مختلف مردم عصر امروز در واکنش به بازگشایی سفارت انگلیس در تهران که ظهر امروز صورت گرفت، تلاش کردند تا مقابل سفارت انگلیس تجمع کرده و مراتب اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند.

این تجمع تا دقایق کوتاهی پس از ساعت ۱۶ در مقابل سفارت انگلیس برقرار بود و معترضین شعار «مرگ بر انگلیس» سر می دادند اما با حضور پر تعداد نیروی انتظامی، تجمع کنندگان پراکنده شدند. گفته می شود برخی از این افراد توسط ماموران انتظامی دستگیر شده اند.

گفتنی است از ضلع جنوبی میدان فردوسی تا دهها متر پایین‌تر از سفارت انگلیس در خیابان فردوسی، حضور بیش از حد نیروی انتظامی و یگان امداد مشاهده می‌شود و به عابرین حتی اجازه عبور از محل عابر پیاده مقابل سفارت انگلیس نیز داده نمی‌شود.

همچنین تعدادی از دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «لبیک یا خامنه‌ای» و سر دادن شعارهای «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آمریکا» در ضلع شرقی میدان فردوسی تجمع کردند که به درگیری با نیروی انتظامی انجامید و ماموران با برخورد شدید خود، آنها را مجبور به پراکنده شدن کردند.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group