نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «فرمانده 76» گوشه ای از رشادتهای دریادلان نیروی دریایی

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «فرمانده 76» با موضوع تدابیر فرماندهی کل­ قوا در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و تعیین مأموریتهای راهبردی، اقتدارآفرین و امنیت‌ساز در عرصه دریا و دریانوردی و پهنه آبی کشور، جمعه، 30 مردادماه بعد از خبر 21 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این مستند 48 دقیقه‌ای که شنبه 31 مردادماه نیز ساعت 16:30 از شبکه پنج سیما بازپخش خواهد شد، ناوشکن جماران که از افتخارات بخش تحقیقاتی و مهندسی نیروی دریایی ارتش است، به مأموریت در آبهای آزاد اعزام می‌شود و روایتی از حضور در آبهای بین المللی با هدف تأمین امنیت، اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی شکل می‌گیرد. مستندسازی سخنان رهبر انقلاب در خصوص مأموریتهای نیروی دریایی و نشان دادن اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح بر اساس تدابیر و راهبردهای ایشان از اهداف و محورهای اصلی مستند «فرمانده 76» است. کار تولید این مستند بر اساس طرحی از روح الله عبادی، به کارگردانی حمید شعبانی و تهیه کنندگی سید فرشاد حسینی در موسسه فرهنگی «اکسیر پژوهش» از سال 91 آغاز و در سال 94 به پایان رسیده است. فرمانده 76,مستند فرمانده,ناوگروه,نیرو دریایی,ناوشکن جماران,خلیج عدن,دزدان دریایی,نیروی دریایی ارتش,آبهای آزاد,اقتدار,جمهوری اسلامی,امام خامنه ای
6811

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

مستند «فرمانده 76» با موضوع تدابیر فرماندهی کل­ قوا در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و تعیین مأموریتهای راهبردی، اقتدارآفرین و امنیت‌ساز در عرصه دریا و دریانوردی و پهنه آبی کشور تهیه شده است.

 

در این مستند 48 دقیقه‌ای، ناوشکن جماران که از افتخارات بخش تحقیقاتی و مهندسی نیروی دریایی ارتش است، به مأموریت در آبهای آزاد اعزام می‌شود و روایتی از حضور در آبهای بین المللی با هدف تأمین امنیت، اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی شکل می‌گیرد.

 

مستندسازی سخنان رهبر انقلاب در خصوص مأموریتهای نیروی دریایی و نشان دادن اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح بر اساس تدابیر و راهبردهای ایشان از اهداف و محورهای اصلی مستند «فرمانده 76» است.

 

کار تولید این مستند بر اساس طرحی از روح الله عبادی، به کارگردانی حمید شعبانی و تهیه کنندگی سید فرشاد حسینی در موسسه فرهنگی «اکسیر پژوهش» از سال 91 آغاز و در سال 94 به پایان رسیده است.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group