نرم افزار مبدل نصب نیست.

دولت بازنشستگان!

گزارش مشکل
Loading the player...
وزیر پیر، معاون وزیر پیرتر، مدیرکل از آن دو پیرتر گزارش فارس حاکی است حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران به عنوان موافق قانون منع بکارگیری نیروهای بازنشته، به کارگیری نیروهای بازنشسته را خلاف قانون اساسی خواند و گفت: براساس قانون بازنشستگان تنها با مصوبه دولت می‌توانند دوباره به کار گرفته شوند. وی تصریح کرد: به کارگیری بازنشستگان به مرور از یک خلاف اصل تبدیل به یک اصل شده است و به ویژه در این دولت بسیاری از بازنشستگان دولت کارگزاران دوباره کار گرفته شدند. رسایی باتاکید بر اینکه مدیر بازنشسته ریسک پذیر نیست گفت: اکنون وزیر محترمی در کابینه حضور دارد که به اذعان خود کارکنان وزارتخانه مربوط توانایی اداره آن را ندارد؛ ایشان معاونانی مسن‌تر از خود منصوب کرده است تا نشان دهد که در مقایسه با آنان جوان‌تر است. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با یادآوری تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر کارتابلی نبودن مدیران اضافه کرد: مخالفان طرح می‌گویند اگر از بازنشسته‌ها استفاده نشود کار دولت لنگ می‌ماند، اگر طبق ادعا تعداد بازنشستگان به کار گرفته شده اندک است پس کار دولت لنگ نخواهد ماند و اگر کار دولت معطل می‌ماند پس به این معنی است که تعداد بازنشستگان کم نیست. دولت بازنشستگان,دولت یازدهم,دولت تدبیر,روحانی,بکارگیری بازنشستگان,وزیر پیر,وزیر صنعت و معدن,رسایی,حمید رسایی
7074

نمایش ویدئو در وب سایت شما

وزیر پیر، معاون وزیر پیرتر، مدیرکل از آن دو پیرتر

گزارش فارس حاکی است حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران به عنوان موافق قانون منع بکارگیری نیروهای بازنشته، به کارگیری نیروهای بازنشسته را خلاف قانون اساسی خواند و گفت: براساس قانون بازنشستگان تنها با مصوبه دولت می‌توانند دوباره به کار گرفته شوند.
وی تصریح کرد: به کارگیری بازنشستگان به مرور از یک خلاف اصل تبدیل به یک اصل شده است و به ویژه در این دولت بسیاری از بازنشستگان دولت کارگزاران دوباره کار گرفته شدند.
رسایی باتاکید بر اینکه مدیر بازنشسته ریسک پذیر نیست گفت: اکنون وزیر محترمی در کابینه حضور دارد که به اذعان خود کارکنان وزارتخانه مربوط توانایی اداره آن را ندارد؛ ایشان معاونانی مسن‌تر از خود منصوب کرده است تا نشان دهد که در مقایسه با آنان جوان‌تر است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با یادآوری تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر کارتابلی نبودن مدیران اضافه کرد: مخالفان طرح می‌گویند اگر از بازنشسته‌ها استفاده نشود کار دولت لنگ می‌ماند، اگر طبق ادعا تعداد بازنشستگان به کار گرفته شده اندک است پس کار دولت لنگ نخواهد ماند و اگر کار دولت معطل می‌ماند پس به این معنی است که تعداد بازنشستگان کم نیست.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group