نرم افزار مبدل نصب نیست.

با توجه به شرایط موجود برجام و توافق هسته ای ، چه باید کرد؟!

گزارش مشکل
Loading the player...
باتوجه یه وضع موجود در جمع بندی مذاکرات هسته ای (برجام) و قطعنامه شورای امنیت و خطوط قرمزی که رعایت نشده است، وظیفه ی مردم و نخبگان درقبال آن چیست؟! آیت الله علم الهدی در جلسه نقدوبررسی متن برجام در حسینیه قرآن و عترت مشهد مقدس: ... نمی‌خواهیم گلاویز شویم، تخریب دولت غلط است، دشمن دارد می‌آید، ما حواسمان جمع باشد دشمن آن راهبرد شیطانی خودش را نتواند پیگیری کند، حرف ما با دولت این است و هیچ حرف دیگری نداریم، برنامه‌ای که به اسم برجام شما توافق کرده‌اید، با خطوط قرمز رهبری نمی‌سازد، این هم صریحش؛ مردم باید بصیرت داشته باشند و شما وظیفه‌دارید بصیرت را بومی کنید؛ در کشور خیلی جاها خبر ندارند، مناطق دوردست خبر ندارند، خیلی از جامعه خبر ندارند و شما باید به‌عنوان دلسوزان جامعه راه بیفتید و این بصیرت را بومی کنید... اگر بنا شد روزنامه‌ای که منتقد است را ببندند، دو روز دیگر رادیو و تلویزیون را هم خواهند بست؛ این وظیفه شماست که بصیرت را بومی کنید که این برنامه از خطوط قرمز رهبری جداست و تجاوز برای مقلدین مقام معظم رهبری، مقلدین سایرین مراجع که در مسائل سیاسی و اجتماعی پیرو رهبری‌اند، برای آنان روشن شود، مجلس هم باید بیاید به وظیفه‌اش هرچه هست، عمل کند. در تشخیص این‌که از خطوط قرمز رهبری تجاوز شده، کار مجلس است، باید اعلام کند، ما تمام حرفمان از اول تا به آخر این است، دست به یقه نمی‌شویم، دولت ستیز نیستیم و با کسی هم درگیر نمی‌شویم. مطالبات خود از مجلس را بالا ببرید آیت الله علم الهدی,نقد توافق وین,برجام,تصویب برجام ,مجلس,خطوط قرمز,خطوط قرمز مذاکره,مطالبات,قرآن و عترت,وظیفه مردم,نخبگان
5760

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

باتوجه یه وضع موجود در جمع بندی مذاکرات هسته ای (برجام) و قطعنامه شورای امنیت و خطوط قرمزی که رعایت نشده است، وظیفه ی مردم و نخبگان درقبال آن چیست؟!

آیت الله علم الهدی در جلسه نقدوبررسی متن برجام در حسینیه قرآن و عترت مشهد مقدس:

... نمی‌خواهیم گلاویز شویم، تخریب دولت غلط است، دشمن دارد می‌آید، ما حواسمان جمع باشد دشمن آن راهبرد شیطانی خودش را نتواند پیگیری کند، حرف ما با دولت این است و هیچ حرف دیگری نداریم، برنامه‌ای که به اسم برجام شما توافق کرده‌اید، با خطوط قرمز رهبری نمی‌سازد، این هم صریحش؛ مردم باید بصیرت داشته باشند و شما وظیفه‌دارید بصیرت را بومی کنید؛ در کشور خیلی جاها خبر ندارند، مناطق دوردست خبر ندارند، خیلی از جامعه خبر ندارند و شما باید به‌عنوان دلسوزان جامعه راه بیفتید و این بصیرت را بومی کنید...

اگر بنا شد روزنامه‌ای که منتقد است را ببندند، دو روز دیگر رادیو و  تلویزیون را هم خواهند بست؛ این وظیفه شماست که بصیرت را بومی کنید که این برنامه از خطوط قرمز رهبری جداست و تجاوز برای مقلدین مقام معظم رهبری، مقلدین سایرین مراجع که در مسائل سیاسی و اجتماعی پیرو رهبری‌اند، برای آنان روشن شود، مجلس هم باید بیاید به وظیفه‌اش هرچه هست، عمل کند.

در تشخیص این‌که از خطوط قرمز رهبری تجاوز شده، کار مجلس است، باید اعلام کند، ما تمام حرفمان از اول تا به آخر این است، دست به یقه نمی‌شویم، دولت ستیز نیستیم و با کسی هم درگیر نمی‌شویم.

مطالبات خود از مجلس را بالا ببرید

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group