نرم افزار مبدل نصب نیست.

نماهنگ پویش مردمی «آماده مبارزه با استکبار» با حضور فعالان فرهنگی

گزارش مشکل
Loading the player...
نماهنگ پویش مردمی «آماده مبارزه با استکبار» با حضور فعالان فرهنگی پویش "مبارزه با استکبار" پس از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ادامه داشتن مبارزه با استکبار جهانی آغاز گردید که در ادامه نماهنگی از این جنبش مردمی را مشاهده می نمایید. پویش مردمی,جنبش مردمی,مبارزه با استکبار,آماده مبارزه با استکبار,عمارفیلم,فعالان فرهنگی انقلاب
5549

نمایش ویدئو در وب سایت شما

نماهنگ پویش مردمی «آماده مبارزه با استکبار» با حضور فعالان فرهنگی

همایش فعالان فرهنگی کشور دوشنبه شب، در جمعی صمیمی، با حضور اساتید جبهه فرهنگی انقلاب، فیلم سازان، اهالی موسیقی، شعرا، نویسندگان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار گردید.

مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با بیان اینکه اگر مبارزه با استکبار نباشد ما تابع قرآن نیستیم، تاکید کردند:«آمریکا اتمّ مصادیق استکبار است، خودتان را برای ادامه‌ مبارزه با استکبار آماده کنید.»

پس از آن بود که در مراسم افطاری دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بنری نصب شده بود تا فعالان عرصه‌ی موسیقی انقلاب اسلامی ضمن گرفتن عکس یادگاری، آمادگی خود را در مسیر مبارزه با استکبار جهانی اعلام کنند.

در این بنر مورد استفاده در این کلیپ علاوه بر نوشته شدن کلام رهبری، تصاویری از جنایات آمریکا در صد سال اخیر نشان داده شده بود.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group