نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «از وین تا ونک»

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «از وین تا ونک» به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دعوت مقامات دولتی از مردم برای برپایی جشن مذاکرات از یک روز قبل از اتمام مذاکرات وین و قرائت بیانیه توسط نمایندگان ایران و 1+5 آغاز گردید. شاید بتوان دستور غیررسمی وزیر کشور در صفحه اینستاگرام خود به استانداران جهت آماده نمودن زمینه حضور مردم برای جشن هسته ای را مهمترین این پیام ها دانست. بعد از اعلام امضای جمع بندی مذاکرات در برخی از مناطق تهران شاهد حضور جمعیت چند صد نفری از مردمی بودیم که به منظور پایان یافتن مذاکرات و جمع بندی صورت گرفته قبل از اجرایی شدن مفاد توافق نهایی به خیابان ها آمده بودند و به شادی می پرداختند. دوربین ما به میان مردم شرکت کننده در خیابان ها رفته و از مردم در مورد علت شادی و خوشحالی شان پرسیده است و سعی شده در قالب ویدیویی کوتاه جشن مذاکرات را توصیف نماید. این مستند 5 دقیقه ای که به همت آقای محمد ابراهیمی تهیه و تنظیم شده است
8155

نمایش ویدئو در وب سایت شما

مستند «از وین تا ونک»

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دعوت مقامات دولتی از مردم برای برپایی جشن مذاکرات از یک روز قبل از اتمام مذاکرات وین و قرائت بیانیه توسط نمایندگان ایران و 1+5 آغاز گردید. شاید بتوان دستور غیررسمی وزیر کشور در صفحه اینستاگرام خود به استانداران جهت آماده نمودن زمینه حضور مردم برای جشن هسته ای را مهمترین این پیام ها دانست.
بعد از اعلام امضای جمع بندی مذاکرات در برخی از مناطق تهران شاهد حضور جمعیت چند صد نفری از مردمی بودیم که به منظور پایان یافتن مذاکرات و جمع بندی صورت گرفته قبل از اجرایی شدن مفاد توافق نهایی به خیابان ها آمده بودند و به شادی می پرداختند.
دوربین ما به میان مردم شرکت کننده در خیابان ها رفته و از مردم در مورد علت شادی و خوشحالی شان پرسیده است و سعی شده در قالب ویدیویی کوتاه جشن مذاکرات را توصیف نماید.
این مستند 5 دقیقه ای که به همت آقای محمد ابراهیمی تهیه و تنظیم شده است.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 علی121 1394-04-27 09:05
سلام خسته نباشید برای پخش کلیپا برای عموم به شبکه های اجتماعی رو بیاروید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group