نرم افزار مبدل نصب نیست.

اجتماع فعالان جبهه فرهنگی انقلاب در حسینیه هنر

گزارش مشکل
Loading the player...
اجتماع فعالان جبهه فرهنگی انقلاب در حسینیه هنر به گزارش عمار فیلم ، همایش فعالان فرهنگی کشور شب سه شنبه 22 تیر 94 ، در جمعی صمیمی، با حضور اساتید جبهه فرهنگی انقلاب، فیلم سازان، اهالی موسیقی، شعرا، نویسندگان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار گردید. شعر «هتل کوبرگ» مهدی سیار و میلاد عرفان پور آغاز گر برنامه بود، اشعاری که به موضوع هسته ای اشاره می کند و سیاهه ی دشمنی آمریکا را به یاد ها می آورد، اشعاری که با اجرا مهدی سیار به گوش می رسید. پس از سیار نیز نوبت به اسفندقه رسید، تا سروده‌ی بلند خود را که به موضوع بی‌طرفی برخی از شاعران می‌پردازد و از این رویه انتقاد می ‌کند را با صدایی رسا بخواند. به گفته او، روی سخن سروده اش که البته بخش‌هایی از آن منتشر شده است، با شاعرانی است که ادعا دارند کلام و کلمه می‌دانند و شاعراند، اما در برابر ویرانی‌هایی که به بار می‌آید، سکوت اختیار کرده‌اند و ادعا دارند که شاعر ایام‌اند. اشعار انتقادی اسفندقه راه را برای بیان دکتر فیاض آماده نمود تا سخنان خود را بی پرده با فعالین فرهنگی کشور بیان نماید: «بعضی‌ها فکر می‌کنند با این قضیه مذاکرات، همه چیز تمام شده! نه! مواجهۀ جهانی ما تازه شروع شده است! خط درگیری‌مان دیگر ایران و عراق و حتی خاورمیانه هم نیست! ما رو به جلوییم! رو به پیشرفتیم! باید خودمان را برای این جبهۀ جدید جهانی آماده کنیم! زمانی که در جبهه می‌جنگیدیم چه کسی می‌توانست تصور کند بیست و چند سال بعد می‌توانیم بدون ویزا به عراق برویم؟! مدل استکبارستیزی همراه با زمانه عوض شده است!» در انتها مراسم نیز تقدیر هایی صورت گرفت از فعالین جبهه فرهنگی انقلاب، فعالینی که برخی از آنها دیگر در میان ما نیستند و همین شد تا از خانواده ی آنها تقدیر شود، احمدی سخا و مرحوم مطلبی. پس از این و در انتهای مراسم نیز از برگزیدگان نهضت تولید محتوای آماتور که با موضوع حق هسته ای برگزار گردیده بود تقدیر شد. افطار,فعالان فرهنگی,عمارفیلم,فعالان فرهنگی انقلاب,ششمین اجتماع فعالان فرهنگی,تیزر
5190

نمایش ویدئو در وب سایت شما

اجتماع فعالان جبهه فرهنگی انقلاب در حسینیه هنر

به گزارش عمار فیلم ، همایش فعالان فرهنگی کشور شب سه شنبه 22 تیر 94 ، در جمعی صمیمی، با حضور اساتید جبهه فرهنگی انقلاب، فیلم سازان، اهالی موسیقی، شعرا، نویسندگان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار گردید.

شعر «هتل کوبرگ» مهدی سیار و میلاد عرفان پور آغاز گر برنامه بود، اشعاری که به موضوع هسته ای اشاره می کند و سیاهه ی دشمنی آمریکا را به یاد ها می آورد، اشعاری که با اجرا مهدی سیار به گوش می رسید.

پس از سیار نیز نوبت به اسفندقه رسید، تا سروده‌ی بلند خود را که به موضوع بی‌طرفی برخی از شاعران می‌پردازد و از این رویه انتقاد می ‌کند را با صدایی رسا بخواند. به گفته او، روی سخن سروده اش که البته بخش‌هایی از آن منتشر شده است، با شاعرانی است که ادعا دارند کلام و کلمه می‌دانند و شاعراند، اما در برابر ویرانی‌هایی که به بار می‌آید، سکوت اختیار کرده‌اند و ادعا دارند که شاعر ایام‌اند.

اشعار انتقادی اسفندقه راه را برای بیان دکتر فیاض آماده نمود تا سخنان خود را بی پرده با فعالین فرهنگی کشور بیان نماید: «بعضی‌ها فکر می‌کنند با این قضیه مذاکرات، همه چیز تمام شده! نه! مواجهۀ جهانی ما تازه شروع شده است! خط درگیری‌مان دیگر ایران و عراق و حتی خاورمیانه هم نیست! ما رو به جلوییم! رو به پیشرفتیم! باید خودمان را برای این جبهۀ جدید جهانی آماده کنیم! زمانی که در جبهه می‌جنگیدیم چه کسی می‌توانست تصور کند بیست و چند سال بعد می‌توانیم بدون ویزا به عراق برویم؟! مدل استکبارستیزی همراه با زمانه عوض شده است!»

در انتها مراسم نیز تقدیر هایی صورت گرفت از فعالین جبهه فرهنگی انقلاب، فعالینی که برخی از آنها دیگر در میان ما نیستند و همین شد تا از خانواده ی آنها تقدیر شود، احمدی سخا و مرحوم مطلبی.

پس از این و در انتهای مراسم نیز از برگزیدگان نهضت تولید محتوای آماتور که با موضوع حق هسته ای برگزار گردیده بود تقدیر شد.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GloriaHef
  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group