نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «سیره عملی امام روح الله» قسمت سوم

گزارش مشکل
Loading the player...
قسمت سوم از مستند تلویزیونی سیره عملی حضرت امام خمینی(ره): حوادث بهار و تابستان ۱۳۵۸: آیه الله خامنه ای در دانشگاهها، تشکیل مجلس خبرگان و تلاش بازرگان برای انحلال آن، روز جهانی قدس، شهید چمران و ماجرای پاوه، برخورد امام با منافقین، شهادت آیه الله طالقانی . بررسی و درک ابعاد مختلف شخصیت عمیق امام خمینی (ره) بی تردید نیازمند تسلط و ژرف نگری تاریخی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و ظرفیتی بسیار فراتر از گزارشهای خبری می طلبد، با این همه تاملی در رخدادها و گفته ها و ناگفته­های سال­های بازگشت تا رحلت ایشان می تواند در درک جوهره نظری و سیره عملی امام راحل قدمی کوچک بر شمرده شود. فیلم مستند سیره عملی امام روح الله (ره)، کاری از واحد مرکزی خبر، که در خردادماه ۸۷ از شبکه­های سیما پخش و با استقبال گسترده مردم و گروه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی روبرو شد، مجموعه کامل و مستندی است که ابعاد مختلف زندگی و روابط امام اعم از حکومتداری، سیاست، فرهنگ، خانواده و… را به تصویر کشیده است. تولید مستند سیره عملی امام روح الله و پخش برخی سخنرانی‌های آرشیوی و کمتر پخش شده از امام راحل (ره) نوید دهنده رویکرد جدید سیما در باز تولید بیانات ایشان و تصاویر تاریخ انقلاب است که در جریان پخش این مستند به وضوح اقبال چشمگیر مردم از آن مشخص شد. سیره عملی امام,سیره عملی امام روح الله,سیره عملی امام خمینی,شخصیت امام خمینی,مستند,شهید چمران,ماجرای پاوه,برخورد امام با منافقین,شهادت آیه الله طالقانی,روز قدس,تشکیل مجلس خبرگان,حوادث بهار و تابستان ۱۳۵۸
6920

نمایش ویدئو در وب سایت شما

قسمت سوم از مستند تلویزیونی سیره عملی حضرت امام خمینی(ره): حوادث بهار و تابستان ۱۳۵۸: آیه الله خامنه ای در دانشگاهها، تشکیل مجلس خبرگان و تلاش بازرگان برای انحلال آن، روز جهانی قدس، شهید چمران و ماجرای پاوه، برخورد امام با منافقین، شهادت آیه الله طالقانی .

بررسی و درک ابعاد مختلف شخصیت عمیق امام خمینی (ره) بی تردید نیازمند تسلط و ژرف نگری تاریخی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و ظرفیتی بسیار فراتر از گزارشهای خبری می طلبد، با این همه تاملی در رخدادها و گفته ها و ناگفته­های سال­های بازگشت تا رحلت ایشان می تواند در درک جوهره نظری و سیره عملی امام راحل قدمی کوچک بر شمرده شود.

فیلم مستند سیره عملی امام روح الله (ره)، کاری از واحد مرکزی خبر، که در خردادماه ۸۷ از شبکه­های سیما پخش و با استقبال گسترده مردم و گروه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی روبرو شد، مجموعه کامل و مستندی است که ابعاد مختلف زندگی و روابط امام اعم از حکومتداری، سیاست، فرهنگ، خانواده و… را به تصویر کشیده است. تولید مستند سیره عملی امام روح الله و پخش برخی سخنرانی‌های آرشیوی و کمتر پخش شده از امام راحل (ره) نوید دهنده رویکرد جدید سیما در باز تولید بیانات ایشان و تصاویر تاریخ انقلاب است که در جریان پخش این مستند به وضوح اقبال چشمگیر مردم از آن مشخص شد.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 پایگاه خبری تحلیلی بصیرت جویان 1394-03-09 13:25
با سلام به دوستان
نشریه تخصصی گفتمانی راه امام را هر دو ماه یکبار از این به بعد در سایت ما دریافت کنید
http://basiratjooyan.ir/?p=3217
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • kurskmScece
  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group