نرم افزار مبدل نصب نیست.

هیچ ملت و دولت عاقلی اجازه‌ی چنین کاری را نمی‌دهد

گزارش مشکل
Loading the player...
امام خامنه ای: من اجازه نمی‌دهم بیگانگان با دانشمندان ما صحبت کنند حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از این چالش‌ها را زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل در مذاکرات هسته‌ای دانستند و خاطرنشان کردند: دشمنان، همچنان ملت ایران و مسئولان را به‌خوبی نشناخته‌اند که حرف زور می‌زنند زیرا ملت و دولت ِ برآمده از این ملت، هیچ‌گاه تسلیم حرف زور نخواهند شد. ایشان با تأکید بر اینکه هر مقدار در مقابل زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل کوتاه آمده شود، آنها جلوتر خواهند آمد، خاطرنشان کردند: باید در مقابل این زیاده‌خواهی‌ها، دیواره‌ی مستحکمی از عزم و توکل و اقتدار ملی به‌وجود آید. رهبر انقلاب یک نمونه از زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل در مذاکرات هسته‌ای را درخواست برای بازرسی از مراکز نظامی و گفتگو با دانشمندان و محققان ایرانی بیان کردند و افزودند: همان‌گونه که قبلا هم گفته شد، اجازه‌ی هیچ‌گونه بازرسی از هیچ یک از مراکز نظامی و همچنین گفتگو با دانشمندان هسته‌ای و سایر رشته‌های حساس و اهانت به حریم آنها، داده نخواهد شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: من اجازه نخواهم داد که بیگانگان بیایند و با دانشمندان و فرزندان عزیز و برجسته‌ی این ملت صحبت و از آنان بازجویی کنند. ایشان با تأکید بر اینکه هیچ ملت و دولت عاقلی اجازه‌ی چنین کاری را نمی‌دهد، گفتند: دشمن پررو و وقیح، انتظار دارد که ما اجازه دهیم آنها با دانشمندان و محققان ما درباره‌ی یک پیشرفت اساسیِ بومی و ملی گفتگو کنند اما مطلقاً چنین اجازه‌ای داده نخواهد شد. رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: این موضوع را دشمنان نظام اسلامی و همه‌ی کسانی که منتظر تصمیم نظام هستند، به روشنی متوجه شوند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: مسئولین عزیز کشور که با شجاعت در این میدان حرکت می‌کنند، بدانند که تنها راه مقابله با دشمن وقیح، عزم راسخ و عدم انفعال است. ایشان تأکید کردند: مسئولان و مذاکره‌کنندگان باید پیام عظمت ملت ایران را در مذاکرات نشان دهند. رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه همه مسئولان به برکت انقلاب اسلامی است که صاحب مسئولیت شده‌اند، خاطرنشان کردند: همه‌ی ما خدمتگزار مردم هستیم و وظیفه داریم که در مقابل زورگویی، وقاحت، توقعات بی‌جا و توطئه‌ها با کمال استقامت بایستیم. دولت عاقل,من اجازه نمیدهم,من اجازه نخواهم داد,بازجویی از دانشمندان هسته ای,زیاده خواهی آمریکایی ها,زورگویی,امام خامنه ای,رهبر,دانشگاه افسری امام حسین,دانشگاه امام حسین,سپاه,مذاکرات هسته ای,ظریف,5+1
8306

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

امام خامنه ای: من اجازه نمی‌دهم بیگانگان با دانشمندان ما صحبت کنند / هیچ ملت و دولت عاقلی اجازه‌ی چنین کاری را نمی‌دهد!

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از این چالش‌ها را زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل در مذاکرات هسته‌ای دانستند و خاطرنشان کردند: دشمنان، همچنان ملت ایران و مسئولان را به‌خوبی نشناخته‌اند که حرف زور می‌زنند زیرا ملت و دولت ِ برآمده از این ملت، هیچ‌گاه تسلیم حرف زور نخواهند شد.
ایشان با تأکید بر اینکه هر مقدار در مقابل زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل کوتاه آمده شود، آنها جلوتر خواهند آمد، خاطرنشان کردند: باید در مقابل این زیاده‌خواهی‌ها، دیواره‌ی مستحکمی از عزم و توکل و اقتدار ملی به‌وجود آید.
رهبر انقلاب یک نمونه از زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل در مذاکرات هسته‌ای را درخواست برای بازرسی از مراکز نظامی و گفتگو با دانشمندان و محققان ایرانی بیان کردند و افزودند: همان‌گونه که قبلا هم گفته شد، اجازه‌ی هیچ‌گونه بازرسی از هیچ یک از مراکز نظامی و همچنین گفتگو با دانشمندان هسته‌ای و سایر رشته‌های حساس و اهانت به حریم آنها، داده نخواهد شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: من اجازه نخواهم داد که بیگانگان بیایند و با دانشمندان و فرزندان عزیز و برجسته‌ی این ملت صحبت و از آنان بازجویی کنند.
ایشان با تأکید بر اینکه هیچ ملت و دولت عاقلی اجازه‌ی چنین کاری را نمی‌دهد، گفتند: دشمن پررو و وقیح، انتظار دارد که ما اجازه دهیم آنها با دانشمندان و محققان ما درباره‌ی یک پیشرفت اساسیِ بومی و ملی گفتگو کنند اما مطلقاً چنین اجازه‌ای داده نخواهد شد. رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: این موضوع را دشمنان نظام اسلامی و همه‌ی کسانی که منتظر تصمیم نظام هستند، به روشنی متوجه شوند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: مسئولین عزیز کشور که با شجاعت در این میدان حرکت می‌کنند، بدانند که تنها راه مقابله با دشمن وقیح، عزم راسخ و عدم انفعال است. ایشان تأکید کردند: مسئولان و مذاکره‌کنندگان باید پیام عظمت ملت ایران را در مذاکرات نشان دهند.
رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه همه مسئولان به برکت انقلاب اسلامی است که صاحب مسئولیت شده‌اند، خاطرنشان کردند: همه‌ی ما خدمتگزار مردم هستیم و وظیفه داریم که در مقابل زورگویی، وقاحت، توقعات بی‌جا و توطئه‌ها با کمال استقامت بایستیم.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #4 فقط خدا 1394-03-03 21:20
امام خامنه ای: هیچ ملت و دولت عاقلی اجازه‌ی چنین کاری را نمی‌دهد!
بعد از رهبر معظم، و منتقدین؛ دیگر همه گان به عقل این دولت شک کردند.
نقل قول کردن
0 #3 محمد 1394-02-30 19:45
ممنون بابت این کلیپ .
خسته نباشید
نقل قول کردن
+1 #2 Guest 1394-02-30 17:19
لبیک یا خامنه ای
نقل قول کردن
+1 #1 Guest 1394-02-30 13:30
جانم فدای رهبر مدیر و با تدبیر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group