نرم افزار مبدل نصب نیست.

وقتی همه حرفها مصرف داخلی دارد

گزارش مشکل
Loading the player...
وقتی همه حرفها مصرف داخلی دارد در مذاکرات هسته ای طرف غربی بخصوص آمریکایی ها بارهای بار ادعاهای زیاده خواهانه ای مطرح کرده و به تحقیر و تهدید کردن ایران پرداخته اند که درمقابل تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی ما با این توجیه که این ادعاها و یاوه گویی ها برای مصرف داخلی آنها مطرح می شود و تنها مصرف داخلی دارد از دادن پاسخ متناسب با آن و جلوگیری از تکرار مجدد آن توسط طرف غربی خودداری کردند. موضوعی که با توجه به توافقنامه ژنو و اجرایی نشدن آنچه مرقوم داشته اند دیدیم که علاوه بر مصرف داخلی، مصارف دیگری نیز داشته است...!! مصرف داخلی,تهدید آمریکا,تحقیر,تهدید نظامی,رفع تحریم,ظریف,روحانی,مذاکرات هسته ای,مصرف داخلی دارد
6393

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

 

وقتی همه حرفها مصرف داخلی دارد

در مذاکرات هسته ای طرف غربی بخصوص آمریکایی ها بارهای بار ادعاهای زیاده خواهانه ای مطرح کرده و به تحقیر و تهدید کردن ایران پرداخته اند که درمقابل تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی ما با این توجیه که این ادعاها و یاوه گویی ها برای مصرف داخلی آنها مطرح می شود و تنها مصرف داخلی دارد از دادن پاسخ متناسب با آن و جلوگیری از تکرار مجدد آن توسط طرف غربی خودداری کردند.

موضوعی که با توجه به توافقنامه ژنو و اجرایی نشدن آنچه مرقوم داشته اند دیدیم که علاوه بر مصرف داخلی، مصارف دیگری نیز داشته است...!!

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group