نرم افزار مبدل نصب نیست.

خط آزاد ، عربستان پس از شیخ نمر

گزارش مشکل
Loading the player...
خط آزاد 78 ، عربستان پس از شیخ نمر خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن انتقاد از مجامع بین‌المللی و حقوق بشری در قبال سرکوب فریاد عدالتخواهی مردم یمن و صدور حکم اعدام شیخ نمر، گفت: اجرای حکم اعدام شیخ نمر عربستان را با بحران داخلی مواجه می‌کند. احمد شوهانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم در واکنش به اعلام حکم اعدام شیخ نمر عالم شیعه و از مخالفان آل سعود،گفت: به طور قطع این اقدام نشان‌دهنده اوج خباثت مقامات آل سعود را نشان می‌دهد، زیرا این روحانی شیعه هیچ حرفی جز تحقق عدالت در عربستان ندارد. وی با تأکید بر اینکه به طور قطع اجرای حکم اعدام شیخ نمر تبعات بسیاری را برای عربستان به‌ دنبال دارد، افزود: حتی در عرصه بین‌الملل نیز علما و روحانیون شیعه و سنی اعدام شیخ نمر را اقدامی نادرست و اشتباه می‌دانند. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن انتقاد از مجامع بین‌المللی و حقوق بشری در قبال سرکوب فریاد عدالتخواهی مردم یمن و صدور حکم اعدام شیخ نمر، تصریح کرد: به طور حتم با اجرای حکم این روحانی، چهره مقامات آل سعود در منطقه و در جهان اسلام منفورتر از گذشته خواهد شد، به همین جهت مصلحت مقامات این رژیم در این است که از انجام چنین اقداماتی دست بردارند. شوهانی با بیان اینکه در شرایط کنونی مردم عربستان در خفقان زندگی می‌کنند و حقوق بشر در این کشور طایفه‌ای نقشی ندارد، اظهار داشت: در شرایط کنونی مقامات این کشور شیخ نمر را به جرم روشن‌گری به اعدام محکوم کرده‌اند که این حکم می‌بایست از سوی مجامع به اصطلاح بین‌المللی و حقوق بشری محکوم شده و پیگیری‌هایی برای جلوگیری از اجرای آن صورت گیرد. وی همچنین با اشار به اینکه در شرایط حاضر حکومت آل سعود به‌ دلیل تغییرات مکرر با مشکلات بسیاری روبه‌رو است، گفت: از این جهت، به طور قطع اجرای حکم اعدام شیخ نمر، عربستان را با بحران داخلی و منطقه‌ای روبه‌رو خواهد کرد که پس لرزه‌های آن تا مدت‌های مدیدی بر این کشور سایه می‌اندازد. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه سکوت مراجع حمایت از حقوق بشر در قبال جنایات آل سعود در یمن را نشان‌دهنده عملکرد دوگانه این نهادها دانست و افزود: سکوت مجامع بین‌المللی در قبال فجایع یمن و نیز صدور حکم اعدام شیخ نمر، جایگاه این نهادها را بیش از پیش در نزد افکار عمومی دنیا تضعیف می‌کند. اعدام شیخ نمر,حکم اعدام شیخ نمر,شیخ نمر,اجرای حکم اعدام شیخ نمر,عربستان پس از شیخ نمر,علمای شیعه,شیعیان عربستان
8012

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

خط آزاد 78 ، عربستان پس از شیخ نمر

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن انتقاد از مجامع بین‌المللی و حقوق بشری در قبال سرکوب فریاد عدالتخواهی مردم یمن و صدور حکم اعدام شیخ نمر، گفت: اجرای حکم اعدام شیخ نمر عربستان را با بحران داخلی مواجه می‌کند.

احمد شوهانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم در واکنش به اعلام حکم اعدام شیخ نمر عالم شیعه و از مخالفان آل سعود،گفت: به طور قطع این اقدام نشان‌دهنده اوج خباثت مقامات آل سعود را نشان می‌دهد، زیرا این روحانی شیعه هیچ حرفی جز تحقق عدالت در عربستان ندارد.

وی با تأکید بر اینکه به طور قطع اجرای حکم اعدام شیخ نمر تبعات بسیاری را برای عربستان به‌ دنبال دارد، افزود: حتی در عرصه بین‌الملل نیز علما و روحانیون شیعه و سنی اعدام شیخ نمر را اقدامی نادرست و اشتباه می‌دانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن انتقاد از مجامع بین‌المللی و حقوق بشری در قبال سرکوب فریاد عدالتخواهی مردم یمن و صدور حکم اعدام شیخ نمر، تصریح کرد: به طور حتم با اجرای حکم این روحانی، چهره مقامات آل سعود در منطقه و در جهان اسلام منفورتر از گذشته خواهد شد، به همین جهت مصلحت مقامات این رژیم در این است که از انجام چنین اقداماتی دست بردارند.

شوهانی با بیان اینکه در شرایط کنونی مردم عربستان در خفقان زندگی می‌کنند و حقوق بشر در این کشور طایفه‌ای نقشی ندارد، اظهار داشت: در شرایط کنونی مقامات این کشور شیخ نمر را به جرم روشن‌گری به اعدام محکوم کرده‌اند که این حکم می‌بایست از سوی مجامع به اصطلاح بین‌المللی و حقوق بشری محکوم شده و پیگیری‌هایی برای جلوگیری از اجرای آن صورت گیرد.

وی همچنین با اشار به اینکه در شرایط حاضر حکومت آل سعود به‌ دلیل تغییرات مکرر با مشکلات بسیاری روبه‌رو است، گفت: از این جهت، به طور قطع اجرای حکم اعدام شیخ نمر، عربستان را با بحران داخلی و منطقه‌ای روبه‌رو خواهد کرد که پس لرزه‌های آن تا مدت‌های مدیدی بر این کشور سایه می‌اندازد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه سکوت مراجع حمایت از حقوق بشر در قبال جنایات آل سعود در یمن را نشان‌دهنده عملکرد دوگانه این نهادها دانست و افزود: سکوت مجامع بین‌المللی در قبال فجایع یمن و نیز صدور حکم اعدام شیخ نمر، جایگاه این نهادها را بیش از پیش در نزد افکار عمومی دنیا تضعیف می‌کند.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group