نرم افزار مبدل نصب نیست.

توهین و فریادهای تحلیلگر سعودی در مناظره با دکتر مرندی

گزارش مشکل
Loading the player...
توهین و فریادهای تحلیلگر سعودی در مناظره با دکتر مرندی یک تحلیلگر سیاسیِ حامی عربستان سعودی، در حالیکه حملات هوایی این کشور به خاک یمن را عملیاتی قانونی دانست از مناظره منطقی استاد علوم سیاسی در ایران با وی به شدت برآشفت. به گزارش جهان به نقل از پرس تی وی، جهاد مورکاده، تحلیلگر سیاسی، که در برنامه مناظره‌ی این شبکه شرکت کرده بود، در پاسخ به اظهارات محمد مرندی، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، که گفته بود خاندان آل سعود مشروعیت ندارد و از تروریسم، القاعده و داعش در منطقه حمایت می کند و همچنین باعث جنگ داخلی در سوریه و نابسامان کردن اوضاع عراق، لیبی و اکنون یمن شده است، به شدت به خشم آمد. دکتر مرندی او و رویکرد سعودیها را دورو یا منافق خوانده بود و مورکاده با فریادهای مکرر تلاش می‌کرد صحبت مرندی را قطع کند. دکتر مرندی گفت: اظهارات شما در رابطه با احترام به نظر سازمان ملل کاملاً متناقض است زیرا شما دولت سوریه را که سازمان ملل قانونی و مشروع می‌داند، قانونی نمی‌دانید و به دنبال ساقط کردن آن هستید و در یمن نیز از کشتار مردم بیگناه این کشور به دست عربستان سعودی حمایت می‌کنید. فریادهای تحلیلگر سعودی,دکتر مرندی,حمله عربستان به خاک یمن,مناظره منطقی,جهاد مورکاده,تجاوز عربستان به یمن
9614

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

توهین و فریادهای تحلیلگر سعودی در مناظره با دکتر مرندی

یک تحلیلگر سیاسیِ حامی عربستان سعودی، در حالیکه حملات هوایی این کشور به خاک یمن را عملیاتی قانونی دانست از مناظره منطقی استاد علوم سیاسی در ایران با وی به شدت برآشفت.
به گزارش جهان به نقل از پرس تی وی، جهاد مورکاده، تحلیلگر سیاسی، که در برنامه مناظره‌ی این شبکه شرکت کرده بود، در پاسخ به اظهارات محمد مرندی، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، که گفته بود خاندان آل سعود مشروعیت ندارد و از تروریسم، القاعده و داعش در منطقه حمایت می کند و همچنین باعث جنگ داخلی در سوریه و نابسامان کردن اوضاع عراق، لیبی و اکنون یمن شده است، به شدت به خشم آمد.
دکتر مرندی او و رویکرد سعودیها را دورو یا منافق خوانده بود و مورکاده با فریادهای مکرر تلاش می‌کرد صحبت مرندی را قطع کند. دکتر مرندی گفت: اظهارات شما در رابطه با احترام به نظر سازمان ملل کاملاً متناقض است زیرا شما دولت سوریه را که سازمان ملل قانونی و مشروع می‌داند، قانونی نمی‌دانید و به دنبال ساقط کردن آن هستید و در یمن نیز از کشتار مردم بیگناه این کشور به دست عربستان سعودی حمایت می‌کنید.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #3 انا یمانی 1394-02-22 23:33
مرگ بر آل سعود ملعون.
انبار باروت خاورمیانه منتظر یک جرقه است.
ای وهابیت ملعون بهتر است به خانه هایتان برگردید وگرنه مادرانتان را از به دنیا آوردنتان پشیمان خواهیم کرد.
به جای مبارزه با داعش،النصره،بوکوحرام،القاعده و.... بهتر است سر شاخه اصلی را هدف قرار بدهیم.
آمدن منتقم پهلوی شکسته نزدیک است،انشا الله.
یا امیر المومنین علی ابن ابی طالب(ع)
نقل قول کردن
+2 #2 مصباحی 1394-02-22 14:26
بازم تشکر
نقل قول کردن
+1 #1 محمد حسین 1394-02-22 08:44
کاش زیرنویس داشت...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group