نرم افزار مبدل نصب نیست.

تجمع اعتراض آمیز دانشجویان علیه تجاوزات آل سعود مقابل کنسولگری عربستان

گزارش مشکل
Loading the player...
مشهد - ایرنا - جمعی از اعضا و هواداران چند تشکل دانشجویی دانشگاههای مشهد به همراه برخی از مردم عصر سه شنبه مقابل کنسولگری عربستان در مشهد تجمع و راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کردند. هدف از این تجمع دارای مجوز که از سوی بسیج دانشجویی یکی از دانشگاههای مشهد برگزار شد، اعتراض به تعرض به زوار ایرانی در فرودگاه جده و محکومیت حمله نظامی عربستان به یمن بود. تجمع کنندگان که حدود هزار نفر تخمین زده می شدند شعارهایی از جمله 'مرگ بر سعودی'، 'مسلمان می میرد، ذلت نمی پذیرد'، 'وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد'، 'انصار الله پیروز است، آل سعود نابود است'، 'مرگ بر اسلام آمریکایی'، 'سعودی جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند'، 'وزارت خارجه، اقدام انقلابی'، 'مرگ بر داعش آمریکایی'، 'خون حسین می جوشد، یمن می خروشد'، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند. همچنین پلاکاردهایی به زبانهای فارسی، عربی و انگلیسی با مضامین 'سعودی یهودی، عامل بی ثباتی'، 'ای قاتل سعودی، جیره خور یهودی'، 'سفارت سعودی تعطیل باید گردد'، 'ان انتم مسلمون لماذا تسکتون ؟'، 'کلنا انصار الله' و 'الموت لخائن الحرمین' در دست تجمع کنندگان بود. تجمع اعتراض آمیز,تجمع دانشجویان,اعتراض دانشجویان به آل سعود,اعتراض علیه آل سعود,محکومیت عربستان,جنایت عربستان,تجاوز به نوجوان ایرانی,فرودگاه جده,مشهد
6528

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

تجمع اعتراض آمیز دانشجویان علیه تجاوزات آل سعود مقابل کنسولگری عربستان 1394/01/25

مشهد - ایرنا - جمعی از اعضا و هواداران چند تشکل دانشجویی دانشگاههای مشهد به همراه برخی از مردم عصر سه شنبه مقابل کنسولگری عربستان در مشهد تجمع و راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کردند.

هدف از این تجمع دارای مجوز که از سوی بسیج دانشجویی یکی از دانشگاههای مشهد برگزار شد، اعتراض به تعرض به زوار ایرانی در فرودگاه جده و محکومیت حمله نظامی عربستان به یمن بود.

تجمع کنندگان که حدود هزار نفر تخمین زده می شدند شعارهایی از جمله 'مرگ بر سعودی'، 'مسلمان می میرد، ذلت نمی پذیرد'، 'وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد'، 'انصار الله پیروز است، آل سعود نابود است'، 'مرگ بر اسلام آمریکایی'، 'سعودی جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند'، 'وزارت خارجه، اقدام انقلابی'، 'مرگ بر داعش آمریکایی'، 'خون حسین می جوشد، یمن می خروشد'، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

همچنین پلاکاردهایی به زبانهای فارسی، عربی و انگلیسی با مضامین 'سعودی یهودی، عامل بی ثباتی'، 'ای قاتل سعودی، جیره خور یهودی'، 'سفارت سعودی تعطیل باید گردد'، 'ان انتم مسلمون لماذا تسکتون ؟'، 'کلنا انصار الله' و 'الموت لخائن الحرمین' در دست تجمع کنندگان بود.

تجمع کنندگان تصاویری از سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، شهیدان عماد و جهاد مغنیه از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان، آیت الله نمر رهبر معترض و زندانی شیعیان عربستان، شیخ علی سلمان بحرینی از مجاهدان بحرینی، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر طایفه شیعه الحوثی یمن و سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را نیز با خود حمل می کردند.

در این تجمع یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تاریخچه کثیف وهابیت چند قرن است که اسلام را آزار می دهد.

خلیل موحدی محصل افزود: بعد از وقوع انقلاب اسلامی کینه آل سعود با اسلام ناب محمدی (ص) در هشت سال دفاع مقدس بروز کرد و دلارهای نفتی عربستان جوانهای ما را به شهادت رساند و گرنه صدام عددی نبود که بخواهد مقابل جمهوری اسلامی ایران بایستد.

وی گفت: در دهه 60 وقتی زائران مظلوم ما برای ادای تکلیف شرعی در بیت الله الحرام از مشرکین برائت جستند کسی که آنها را به خاک و خون کشید همین وهابیون بودند.

وی اظهار کرد: دشمنان ما تا در منطقه پایگاه نداشته باشند نمی توانند عرض اندام کنند و وهابیت بستر بسیار خوبی برای عرض اندام دشمنان مسلمین شده است.

وی گفت: چرا آمریکا جمهوری اسلامی ایران را متهم به عدم رعایت حقوق بشر می کند اما عربستانی را که انواع جنایات را مرتکب می شود و عالم برجسته آیت الله نمر را به خاطر چند انتقاد مجروح و زندانی و محکوم به اعدام می کند، متهم و محکوم نمی کند ؟

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که خباثت وهابیت یکی، دو تا نیست افزود: وهابیت سعودی با حمایتهای آمریکا و اروپا بستر ایجاد داعش را فراهم کرد که بزرگترین خدمت را به رژیم صهیونیستی نمود.

وی گفت: این اقدام خط اول نبرد را از مقابله با رژیم صهیونیستی به داخل کشورهای اسلامی کشاند و این همه ویرانی برای جهان اسلام به جای گذاشت و انسانهای مظلوم را به شنیع ترین وضع به شهادت رساند.

موحدی محصل افزود: از خیانتهای بزرگی که آل سعود به جهان اسلام کرد وهن چهره اسلام بود در حالی که اسلام با فطرت انسانی هماهنگ است اما آنها چهره زشتی از اسلام نشان دادند و آمریکائیها نیز آن را تبلیغ کردند.

وی ادامه داد: این در حالی است که همین آمریکائی که چهره اسلام را خشن و خونخوار معرفی می کند در سال 2013 حدود 40 هزار نفر را به بدترین شکل اعدام کرد اما ایران را به خاطر اعدام قاچاقچیان متهم به نقض حقوق بشر می کند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به حمله آل سعود به مردم یمن گفت: مردم یمن با همین وضعیتی که دارند دماغ عربستان را به خاک خواهند مالید و احتیاجی به دخالت ایران نیست.

موحدی محصل افزود: آل سعود میلیاردها دلار خسارت به کشور خود می زنند و قیمت نفت را کاهش می دهند تا در خلال مذاکرات به ایران فشار وارد کنند اما کور خوانده اند چون فرزندان رزمنده ایرانی هنوز در صحنه حاضرند.

وی با بیان اینکه ما دیپلماسی انقلابی می خواهیم گفت: ملت ایران ثابت کرده اند که اگر کسی با غیرتشان بازی کند با همه دنیای آنها بازی می کنند لذا از مسوولان می خواهیم حتما جواب مقتضی را به بی ادبی و بی شرمی سعودی ها در فرودگاه جده بدهند و بدانند که مردم آنها را رصد می کنند.

در پایان این مراسم تجمع کنندگان با قرائت بیانیه ای با عنوان بیانیه دانشجویان انقلابی دانشگاههای مشهد، جنایات آل سعود و هتک حرمت زائران ایرانی را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ما فعالان دانشجویی به نمایندگی از دانشجویان و ملت ایران با توجه به وضعیت پیش آمده تعطیلی سفارت عربستان در ایران را خواستار هستیم.

بیانیه مزبور می افزاید: از همه مراجع عظام تقلید، دستگاه دیپلماسی و سازمان حج و زیارت و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در زمینه اهانتهای پی در پی رژیم آل سعود به حجاج و ملت ایران تصمیم قاطع بگیرند و برای حفظ عزت و اقتدار دولت و ملت ایران یک سفر مستحبی را لغو کنند.

 

ارسال شده توسط کاربر:    seed

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DavidSob
  • RobertItaft
  • KarenHer
  • summarTraix
  • Angeldut
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group