نرم افزار مبدل نصب نیست.

فیلم لحظه انفجار تروریستی روز جمعه در مسجد شهر صنعا یمن

گزارش مشکل
Loading the player...
کاربران پایگاه های ارتباط اجتماعی ویدیویی از لحظه انفجار انتحاری عامل تروریستی در یکی از مساجد صنعا، منتشر کردند. به گزارش فرهنگ نیوز،در انفجارهای سه گانه روز جمعه 20 مارس که دو مسجد در صنعا را هدف قرار داد، دست کم 142 نفر شهید و 350 نفر دیگر مجروح شدند. پایگاه خبری "المرصد" به نقل از منابع محلی نوشت که یکی از دو تروریست، کمربند انفجاری خود را میان کسانی که مامور بازرسی بدنی نمازگزاران در ورودی مسجد جامع "بدر" بودند و دیگری، خود را در میان نمازگزاران صف اول منفجر کرد که بر اثر آن دهها نفر از جمله علامه "مرتضی بن زید المحطوری" از رهبران جبنش "انصار الله" و امام جماعت مسجد به شهادت رسیدند. مسجد الشحوش در شمال شرق صنعا نیز شاهد دو انفجار، یکی در میان نمازگزاران و دیگری در ورودی آن بود. اطلاعات اولیه نشان می دهد این دو حمله به یک صورت انجام شده و بعد از آن که نفر اول هنگام ایراد خطبه های جمعه، خود را در ایست و بازرسی ورودی مسجد منفجر کرده نفر دوم از سرگرم شدن مردم به حادثه سوء استفاده کرده و خود را به صف اول نمازگزاران رسانده و کمربندش را منفجر کرده است. گروه تروریستی داعش مسوولیت انفجارهای مساجد صنعا را به عهده گرفته است. یمن,انفجار تروریستی,عملیات انتحاری,انصارالله
7897

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

فیلم لحظه انفجار تروریستی روز جمعه در مسجد شهر صنعا یمن

کاربران پایگاه های ارتباط اجتماعی ویدیویی از لحظه انفجار انتحاری عامل تروریستی در یکی از مساجد صنعا، منتشر کردند.
به گزارش فرهنگ نیوز،در انفجارهای سه گانه روز جمعه 20 مارس که دو مسجد در صنعا را هدف قرار داد، دست کم 142 نفر شهید و 350 نفر دیگر مجروح شدند.
پایگاه خبری "المرصد" به نقل از منابع محلی نوشت که یکی از دو تروریست، کمربند انفجاری خود را میان کسانی که مامور بازرسی بدنی نمازگزاران در ورودی مسجد جامع "بدر" بودند و دیگری، خود را در میان نمازگزاران صف اول منفجر کرد که بر اثر آن دهها نفر از جمله علامه "مرتضی بن زید المحطوری" از رهبران جبنش "انصار الله" و امام جماعت مسجد به شهادت رسیدند.
مسجد الشحوش در شمال شرق صنعا نیز شاهد دو انفجار، یکی در میان نمازگزاران و دیگری در ورودی آن بود.
اطلاعات اولیه نشان می دهد این دو حمله به یک صورت انجام شده و بعد از آن که نفر اول هنگام ایراد خطبه های جمعه، خود را در ایست و بازرسی ورودی مسجد منفجر کرده نفر دوم از سرگرم شدن مردم به حادثه سوء استفاده کرده و خود را به صف اول نمازگزاران رسانده و کمربندش را منفجر کرده است.
گروه تروریستی داعش مسوولیت انفجارهای مساجد صنعا را به عهده گرفته است.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group