نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «کوثر»

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «کوثر» به تلاش بانوی خبرنگار تونسی برای معرفی چهره واقعی تکفیری ها به وسیله به راه اندازی کاروان صلح به سوریه می پردازد. به گزارش روابط عمومی شبکه افق، چند سالی است که ملت سوریه درگیر نبردی داخلی که البته دارای بنیان های خارجی است شده و در حال حاضر تروریست های تکفیری در قالب گروه های گوناگون و با اسامی مختلف که بعضا بسیاری از آنها میان خود هم درگیری هایی دارند مشغول ویران کردن زیرساخت های این کشور هستند. ریشه این گروه های تکفیری نیز چیزی جز اندیشه وهابیت و البته با حمایت همه جانبه رژیم صهیونیستی و کشورهای استعماری نیست اما آنچه در این بین بیش از هر چیز وجدان های بیدار را آزار می دهد، عدم پرداختن غول های رسانه ای جهان به مظلومیت ملت سوریه است. در حقیقت رسانه های غربی کاملا همسو با سردمداران کفر و استکبار و به وسیله سانسور خبری، قصد دارند مانع از کشف حقیقت شوند هرچند نور حقیقت هیچگاه زیر ابر نمی ماند؛ یکی از مصادیق این امر، تلاش نخبگان و فرهیختگان در کشورهای مختلف برای نمایاندن چهره واقعی تکفیری ها است. «کوثر» نام بانویی تونسی است که ابتدا به حرفه خبرنگاری اشتغال داشت اما به دلیل انتخاب مسیر زندگی خویش بر اساس شرافت، طی دوران های مختلف مجبور به استعفا از شبکه های مختلف شد. این بانوی تونسی در نهایت مسئولیت کاروانی را بر عهده گرفت به نام کاروان صلح که همراه با جمعی از مردم کشورهای مختلف، به سوریه سفر کردند تا صدای اعتراضات بین المللی علیه اقدامات تکفیری ها و کشورهای غربی را به گوش همه قدرت های جهانی برسانند. کاری از شبکه افق سیما کوثر,مستند کوثر,غیرت کوثر,تکفیری ها,تروریست,سوریه,سیدحسن نصرالله,کاروان صلح,نبرد سوریه,شبکه افق,افق
8091

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

مستند «کوثر» به تلاش بانوی خبرنگار تونسی برای معرفی چهره واقعی تکفیری ها به وسیله به راه اندازی کاروان صلح به سوریه می پردازد.

به گزارش روابط عمومی شبکه افق، چند سالی است که ملت سوریه درگیر نبردی داخلی که البته دارای بنیان های خارجی است شده و در حال حاضر تروریست های تکفیری در قالب گروه های گوناگون و با اسامی مختلف که بعضا بسیاری از آنها میان خود هم درگیری هایی دارند مشغول ویران کردن زیرساخت های این کشور هستند.

ریشه این گروه های تکفیری نیز چیزی جز اندیشه وهابیت و البته با حمایت همه جانبه رژیم صهیونیستی و کشورهای استعماری نیست اما آنچه در این بین بیش از هر چیز وجدان های بیدار را آزار می دهد، عدم پرداختن غول های رسانه ای جهان به مظلومیت ملت سوریه است.

در حقیقت رسانه های غربی کاملا همسو با سردمداران کفر و استکبار و به وسیله سانسور خبری، قصد دارند مانع از کشف حقیقت شوند هرچند نور حقیقت هیچگاه زیر ابر نمی ماند؛ یکی از مصادیق این امر، تلاش نخبگان و فرهیختگان در کشورهای مختلف برای نمایاندن چهره واقعی تکفیری ها است.

«کوثر» نام بانویی تونسی است که ابتدا به حرفه خبرنگاری اشتغال داشت اما به دلیل انتخاب مسیر زندگی خویش بر اساس شرافت، طی دوران های مختلف مجبور به استعفا از شبکه های مختلف شد.

این بانوی تونسی در نهایت مسئولیت کاروانی را بر عهده گرفت به نام کاروان صلح که همراه با جمعی از مردم کشورهای مختلف، به سوریه سفر کردند تا صدای اعتراضات بین المللی علیه اقدامات تکفیری ها و کشورهای غربی را به گوش همه قدرت های جهانی برسانند.

 

کاری از شبکه افق سیما

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group