نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند دیدار ، حاشیه های دیدار امام خامنه ای با نیروهوایی ارتش

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند دیدار ، حاشیه های دیدار امام خامنه ای با نیروهوایی ارتش مستند «روایت دیدار» با هدف روایت حاشیه‌های دیدار قشرهای مختلف مردم با امام خامنه ای تولید میشود. در این قسمت حاشیه های ملاقات مقام معظم رهبری با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش و پدافند هوایی را به تصویر می‌کشد. این مستند با نمایش تصاویری متفاوت از ملاقات همافران ارتش با رهبر معظم انقلاب که در سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران و کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) در نوزدهم بهمن سال 1357 برگزار شد ، به نقش دین و نفوذ سخن حق انقلاب اسلامی بر همافران نیروی هوایی ارتش آن زمان و پیوند آن در صیانت از انقلاب اسلامی تا به امروز می‌پردازد. روایت دیدار,مستند دیدار,دیدار,حاشیه های دیدار رهبر,حاشیه دیدار رهبر با نیروی هوایی ارتش,نیروی هوایی ارتش,روز نیرو هوایی
8014

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

مستند دیدار ، حاشیه های دیدار امام خامنه ای با نیروهوایی ارتش

مستند «روایت دیدار» با هدف روایت حاشیه‌های دیدار قشرهای مختلف مردم با امام خامنه ای تولید میشود. در این قسمت حاشیه های ملاقات مقام معظم رهبری با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش و پدافند هوایی را به تصویر می‌کشد.

این مستند با نمایش تصاویری متفاوت از ملاقات همافران ارتش با رهبر معظم انقلاب که در سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران و کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) در نوزدهم بهمن سال 1357 برگزار شد ، به نقش دین و نفوذ سخن حق انقلاب اسلامی بر همافران نیروی هوایی ارتش آن زمان و پیوند آن در صیانت از انقلاب اسلامی تا به امروز می‌پردازد.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group