نرم افزار مبدل نصب نیست.

سازمان محیط زیستِ خانم ابتکار بازهم گل کاشت!!!

گزارش مشکل
Loading the player...
سازمان محیط زیستِ خانم ابتکار بازهم گل کاشت!!! به گفته وزارت بهداشت، 10 سال قبل در زمان ریاست خانم معصومه ابتکار بر سازمان محیط زیست، با بخشنامه ای به وزارت بهداشت اعلام میکند که بیمارستانها برای امحای کامل زباله های عفونی بیمارستانی باید از شرکتی خاص، دستگاهی خاص را خریداری کنند، اما اکنون سازمان محیط زیست با ریاست همان خانم ابتکار، مدعی شده است که این دستگاه ها امحاء زباله های عفونی را درست انجام نمی دهند! موضوعی که به گفته وزارت بهداشتی ها، هزینه ی هنگفتی را به این وزارت خانه تحمیل می کند. پیش از این نیز موضوع آلوده بودن بنزین های تولید داخل و مطرح کردن لزوم واردات بنزین از خارج که حاشیه های بسیاری را پیرامون رانت خواری اطراف موضوع مطرح شده بود و در عین حال، موضوع استاندارد نبودن بنزین های وارداتی با پنهان کاری مسئولین مربوطه مواجه شد. و ... ابتکار,پاسخ انتکار,ریزگردها,سازمان محیط زیست,معصومه ابتکار,دکمه حل مشکل
6255

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

سازمان محیط زیستِ خانم ابتکار بازهم گل کاشت!!!

به گفته وزارت بهداشت، 10 سال قبل در زمان ریاست خانم معصومه ابتکار بر سازمان محیط زیست، با بخشنامه ای به وزارت بهداشت اعلام میکند که بیمارستانها برای امحای کامل زباله های عفونی بیمارستانی باید از شرکتی خاص، دستگاهی خاص را خریداری کنند، اما اکنون سازمان محیط زیست با ریاست همان خانم ابتکار، مدعی شده است که این دستگاه ها امحاء زباله های عفونی را درست انجام نمی دهند!
 موضوعی که به گفته وزارت بهداشتی ها، هزینه ی هنگفتی را به این وزارت خانه تحمیل می کند.

پیش از این نیز موضوع آلوده بودن بنزین های تولید داخل و مطرح کردن لزوم واردات بنزین از خارج که حاشیه های بسیاری را پیرامون رانت خواری اطراف موضوع مطرح شده بود و در عین حال، موضوع استاندارد نبودن بنزین های وارداتی با پنهان کاری مسئولین مربوطه مواجه شد.

 

و ...

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group