نرم افزار مبدل نصب نیست.
به مناسبت سالروز حماسه 9دی

روایتی از اتفاقات فتنه 88 در مستند «روزهای خرداد»

گزارش مشکل
Loading the player...
روایتی از اتفاقات فتنه 88 در مستند «روزهای خرداد»
16891

نمایش ویدئو در وب سایت شما

روایتی از اتفاقات فتنه 88 در مستند «روزهای خرداد»
شورای نگهبان و وزارت کشور دو نهاد مهم در فرآیند برگزاری انتخاباتن هستند. شورای نگهبان تایید نامزدها و تایید سلامت انتخابات، و وزارت کشور مراحل اجرایی انتخابات را برعهده دارند.
در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال 88. دو تن از نامزدها به صلاحیت شورای نگهابان و برگزارکنندگان انتخابات و درنهایت نسبت به اصل انتخابات برگزارشده اعتراض کردند و عنوان کردند که در نتایج تقلب صورت گرفته است.
مستند "روزهای خرداد" تلاش نموده است به دو انتخابات مهم و تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران بپردازد و با بررسی آن‌ها به این سؤال پاسخ دهد که چرا در سال ۸۸ موضوع تقلب مطرح شد و آن انتخابات به جنجال کشیده شد.
در این مستند علاوه بر پخش سخنرانی ها و خبرهای پخش شده در این ایام از رسانه های بیگانه، افراد مختلف مدعی تقلب و مخالف آن، به اظهار نظر میپردازند، از جمله: فائزه هاشمی رفسنجانی، عباس عبدی عضو ستاد کروبی و مشاور او، ابراهیم یزدی از اعضای نهضت آزادی، محمدعلی ابطحی مشاور کروبی، سیدنظام الدین موسوی مدیرعامل فعلی خبرگزاری فارس، رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی، محمدحسین صفار هرندی، عبدالرضا داوری قادم مقام وقت خبرگزاری ایرنا، عباسعلی کدخدایی سخنگوی وقت شورای نگهبان، احمد منتظری فرزند آیت الله منتظری، حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات،  وحید یامین پور فعال رسانه ای و ...
 

دیدگاه‌ها  

0 #1 هادی محمدی 1393-11-27 10:23
خوب بود.ممنون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • lumsefohaw
  • Turokwot
  • MarciaPed
  • AndrewObent
  • Houstonfug
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group