نرم افزار مبدل نصب نیست.

میرکاظمی: اگر دولتمردان پاسخگو نباشند از "کدخدای دولت" سؤال می‌کنیم

گزارش مشکل
Loading the player...
میرکاظمی: اگر دولتمردان پاسخگو نباشند از "کدخدای دولت" سؤال می‌کنیم! نماینده مردم تهران گفت: اگر دوباره در روزنامه‌های زنجیره‌ای ببینیم که افراد دولت مصاحبه کرده‌اند که مجلس در رابطه با برداشت اعتبارات از صندوق اشتباه کرده این‌بار سوال را از کدخدای دولت خواهیم کرد. به گزارش خبرنگار «نسیم»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان سوال ملی مسعود میرکاظمی نماینده تهران از علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی را مورد بحث و بررسی قرار دادند. میرکاظمی در این سوال از وزیر اقتصاد پرسید: علت بی‌انضباطی‌های مالی اخیر چیست؟ پس از توضیحات وزیر اقتصاد درباره سوال مطروحه، میرکاظمی اعلام کرد که با توجه به اسناد موجود و توضیحاتی که آقای وزیر داد و با توجه به اینکه در بیرون از مجلس مصاحبه و بیان می‌کنند که برداشتی از صندوق توسعه نداشتند و گزارشات مجلس اشتباه است، از توضیحات طیب‌نیا قانع نشدند. پس از این سخنان میرکاظمی، لاریجانی خطاب به وی گفت: باید تدبیری در این زمینه اندیشیده شود، گاهی وزرا تصمیماتی می‌‌گیرند که مورد ایراد مجلس است، در تصمیم اخیر یعنی برداشت 4.1 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی، باید قانونی بودن این تصمیم با مصوبات ستاد تدابیر ویژه اقتصادی کنترل و تطبیق داده می‌شد تا اینگونه مباحث پیش نیاید. وی افزود: مباحثی که دولت در خارج از مجلس اعلام کرده که برداشتی از صندوق توسعه ملی نداشته، درست نبوده است، اشتباهاتی رخ داده و آقای وزیر در کمیسیون بودجه قبول کرده که این اشتباه رخ داده و درست نبوده است. سپس میرکاظمی خطاب به لاریجانی گفت: اگر دولتی‌ها و مسئولان دوباره بروند و در روزنامه‌های زنجیره‌ای مصاحبه کنند که دولت از صندوق توسعه ملی برداشتی انجام نداده است، ما در این زمینه از کدخدای دولت سوال می‌کنیم. کدخدای دولت,از کدخدای دولت سوال میکنیم,طیب نیا,صندوق توسعه ملی,میرکاظمی,برداشت غیرقانونی
6226

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

میرکاظمی: اگر دولتمردان پاسخگو نباشند از "کدخدای دولت" سؤال می‌کنیم!

نماینده مردم تهران گفت: اگر دوباره در روزنامه‌های زنجیره‌ای ببینیم که افراد دولت مصاحبه کرده‌اند که مجلس در رابطه با برداشت اعتبارات از صندوق اشتباه کرده این‌بار سوال را از کدخدای دولت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار «نسیم»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان سوال ملی مسعود میرکاظمی نماینده تهران از علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

میرکاظمی در این سوال از وزیر اقتصاد پرسید: علت بی‌انضباطی‌های مالی اخیر چیست؟

پس از توضیحات وزیر اقتصاد درباره سوال مطروحه، میرکاظمی اعلام کرد که با توجه به اسناد موجود و توضیحاتی که آقای وزیر داد و با توجه به اینکه در بیرون از مجلس مصاحبه و بیان می‌کنند که برداشتی از صندوق توسعه نداشتند و گزارشات مجلس اشتباه است، از توضیحات طیب‌نیا قانع نشدند.

پس از این سخنان میرکاظمی، لاریجانی خطاب به وی گفت: باید تدبیری در این زمینه اندیشیده شود، گاهی وزرا تصمیماتی می‌‌گیرند که مورد ایراد مجلس است، در تصمیم اخیر یعنی برداشت 4.1 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی، باید قانونی بودن این تصمیم با مصوبات ستاد تدابیر ویژه اقتصادی  کنترل و تطبیق داده می‌شد تا اینگونه مباحث پیش نیاید.

وی افزود: مباحثی که دولت در خارج از مجلس اعلام کرده که برداشتی از صندوق توسعه ملی نداشته، درست نبوده است، اشتباهاتی رخ داده و آقای وزیر در کمیسیون بودجه قبول کرده که این اشتباه رخ داده و درست نبوده است.

سپس میرکاظمی خطاب به لاریجانی گفت: اگر دولتی‌ها و مسئولان دوباره بروند و در روزنامه‌های زنجیره‌ای مصاحبه کنند که دولت از صندوق توسعه ملی برداشتی انجام نداده است، ما در این زمینه از کدخدای دولت سوال می‌کنیم.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #1 حز ب الله 1393-11-14 19:17
خوا هشا سوا ل اقای رسایی هم بگذارید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • summarTraix
  • Angeldut
  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group