نرم افزار مبدل نصب نیست.

در راستای استقبال دولت راستگویان از نقد اساتید ، دکتر سعید زیباکلام دادگاهی شد!

گزارش مشکل
Loading the player...
در راستای استقبال دولت از نقد ، سعید زیباکلام دادگاهی شد! صبح امروز با دعوت کمیته صیانت از منافع ایران تعدادی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی طی حرکتی نمادین با حضور در برابر دادگاه دکتر سعید زیباکلام اقدام به مشایعت ایشان تا دادگاه نموده و به این وسیله اعتراض خود را نسبت به فشارهای وارد آمده از سوی دولت به منتقدان اعلام داشتند. ​”قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام میدان ارک” در این حرکت که با حضور نمایندگان تشکل های دانشجویی از جمله جنبش عدالتخواه، جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن مستقل و بسیج دانشجویی برگزار شد دانشجویان ضمن مشایعت دکتر زیباکلام و اعلام پیام اعتراض خود به رسانه ها، پس از برگزاری دادگاه جویای روند دادگاه شدند تا نسبت به صدور احکام غیر منصفانه و سیاسی نسبت به دکتر زیباکلام مطلع شده و در صورت نیاز از ایشان در برابر این فشارها حمایت کنند. همچنین نمایندگان این تشکل ها با مصاحبه با رسانه ها مواضع خود را درباره نقد عملکرد دولت در زمینه برخورد با منتقدین بیان داشتند. ​”مشایعت دکتر تا دادگاه توسط جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی”​ شایسته ذکر است که نقدهای علمی و دقیق دکتر زیباکلام در مجامع دانشگاهی کشور در طول یک سال گذشته تأثیر زیادی بر بیداری جامعه نسبت به واقعیت روند اشتباه پیگیری شده توسط دولت یازدهم در زمینه سیاست خارجی داشته است و این حمایت نمادین دانشجویان جهت حفظ فضای آزادی بیان و حق نقد منصفانه در مجامع علمی و دانشگاهی صورت گرفته است. تا کنون نیز بسیاری از این حرکات و سخنرانی ها با اعمال محدودیت و سانسور مسئولین مواجه شده است و آخرین پرده از این برخوردها احضار دکتر زیباکلام به دادگاه به اتهام نقد مسئولین دولتی در زمینه سیاست خارجی و توافقنامه ژنو بوده است. ​”دکتر زیبا کلام قبل از ورود به دادگاه”​​ این برخورد دولت با منتقدان در حالی صورت می گیرد که رئیس جمهور و دیگر مسئولان دولتی در رابطه با لزوم آزادی بیان سخنان مختلفی را چه در دوره انتخابات ریاست جمهوری و چه پس از آن بیان داشته بودند. اما گویا با مواجه شدن با عدم استقبال از سوی دانشگاهیان به سوی سانسور و برخورد با منتقدین روی آورده اند. همچنین دکتر زیباکلام در پاسخ به پرسش های دانشجویان از عزم راسخ خود در نقد عملکردهای صاحبان قدرت سخن گفت و اینگونه فشارها را بر اراده خود در پیگیری منافع ملی بی تأثیر دانست. همچنین در حال حاضر قاضی دادگاه در جلسه امروز خاتمه روند دادرسی را اعلام نمود و دکتر زیباکلام در انتظار صدور حکم نهایی به سر می برد. سعید زیباکلام,نقد توافق ژنو,توافقنامه ژنو,دکتر سعید زیباکلام,زیباکلام دادگاه,زیباکلام دادگاهی شد,احضار زیباکلام,استقبال از نقد,روحانی
7365

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

در راستای استقبال دولت راستگویان از نقد اساتید ، دکتر سعید زیباکلام دادگاهی شد!

صبح یکشنبه با دعوت کمیته صیانت از منافع ایران تعدادی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی طی حرکتی نمادین با حضور در برابر دادگاه دکتر سعید زیباکلام اقدام به مشایعت ایشان تا دادگاه نموده و به این وسیله اعتراض خود را نسبت به فشارهای وارد آمده از سوی دولت به منتقدان اعلام داشتند.

در این حرکت که با حضور نمایندگان تشکل های دانشجویی از جمله جنبش عدالتخواه، جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن مستقل و بسیج دانشجویی برگزار شد دانشجویان ضمن مشایعت دکتر زیباکلام و اعلام پیام اعتراض خود به رسانه ها، پس از برگزاری دادگاه جویای روند دادگاه شدند تا نسبت به صدور احکام غیر منصفانه و سیاسی نسبت به دکتر زیباکلام مطلع شده و در صورت نیاز از ایشان در برابر این فشارها حمایت کنند. همچنین نمایندگان این تشکل ها با مصاحبه با رسانه ها مواضع خود را درباره نقد عملکرد دولت در زمینه برخورد با منتقدین بیان داشتند.

شایسته ذکر است که نقدهای علمی و دقیق دکتر زیباکلام در مجامع دانشگاهی کشور در طول یک سال گذشته تأثیر زیادی بر بیداری جامعه نسبت به واقعیت روند اشتباه پیگیری شده توسط دولت یازدهم در زمینه سیاست خارجی داشته است و این حمایت نمادین دانشجویان جهت حفظ فضای آزادی بیان و حق نقد منصفانه در مجامع علمی و دانشگاهی صورت گرفته است. تا کنون نیز بسیاری از این حرکات و سخنرانی ها با اعمال محدودیت و سانسور مسئولین مواجه شده است و آخرین پرده از این برخوردها احضار دکتر زیباکلام به دادگاه به اتهام نقد مسئولین دولتی در زمینه سیاست خارجی و توافقنامه ژنو بوده است.

این برخورد دولت با منتقدان در حالی صورت می گیرد که رئیس جمهور و دیگر مسئولان دولتی در رابطه با لزوم آزادی بیان سخنان مختلفی را چه در دوره انتخابات ریاست جمهوری و چه پس از آن بیان داشته بودند. اما گویا با مواجه شدن با عدم استقبال از سوی دانشگاهیان به سوی سانسور و برخورد با منتقدین روی آورده اند.
همچنین دکتر زیباکلام در پاسخ به پرسش های دانشجویان از عزم راسخ خود در نقد عملکردهای صاحبان قدرت سخن گفت و اینگونه فشارها را بر اراده خود در پیگیری منافع ملی بی تأثیر دانست.
همچنین در حال حاضر قاضی دادگاه در جلسه امروز خاتمه روند دادرسی را اعلام نمود و دکتر زیباکلام در انتظار صدور حکم نهایی به سر می برد.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group