نرم افزار مبدل نصب نیست.

انیمیشن بازسازی عملیات حزب الله و نکاتی درباره اهمیت آن

گزارش مشکل
Loading the player...
انیمیشن بازسازی عملیات حزب الله و نکاتی درباره اهمیت آن عملیات حزب الله در مزارع شبعا و مناطق اشغال شده لبنان بمب خبری در رسانه ها منفجر کرد. اهمیت این موضوع از جهات مختلف قابل بررسی است. از جمله اینکه : 1- چرا منطقه از سرزمین لبنان که در اشغال رژیم صهیونیستی است برای عملیات انتخاب شده؟ 2- این نقطه را با چه هدفی مورد توجه قرار داده اند و برای عملیات انتخاب کرده اند؟! 3- رژیم صهیونیستی با توجه به حمله تروریستی خود به کاروان حزب الله و هشدار قاطع سید حسن نصرالله درباره پاسخ درخور به این جنایت ، در نواحی مرز لبنان در حالت آماده باش کامل نظامی بوده است و با استفاده از پهپادهای جاسوسی، دوربین های حرارتی و دیگر تجهیزات بصورت 24 ساعته در حال رصد و شنود ارتباطات و تحولات مرزهای لبنان بوده اند، با این وجود: 4- چطور رزمندگان حزب الله به این منطقه وارد شده اند و موشکها و تجهیزات خود را برای عملیات منتقل کرده اند؟ 5- چگونه عملیات حمله به کاروان ارتش رژیم صهیونیستی متشکل از 10 ماشین نظامی را انجام داده و منطقه را ترک کرده اند، طوری کههیچ اثری از خودبرجای نگذاشته اند و گویی هیچ چیزی نبوده است!؟ و بسیاری نکات دیگر... عملیات بزرگ حزب الله,انیمیشن عملیات حزب الله,اهمیت عملیات حزب الله,نکات مهم,مزارع شبعا,رژیم صهیونیستی,اسرائیل
6942

نمایش ویدئو در وب سایت شما

انیمیشن بازسازی عملیات حزب الله و نکاتی درباره اهمیت آن

عملیات حزب الله در مزارع شبعا و مناطق اشغال شده لبنان بمب خبری در رسانه ها منفجر کرد. اهمیت این موضوع از جهات مختلف قابل بررسی است.

از جمله اینکه :

1- چرا منطقه از سرزمین لبنان که در اشغال رژیم صهیونیستی است برای عملیات انتخاب شده؟

2- این نقطه را با چه هدفی مورد توجه قرار داده اند و برای عملیات انتخاب کرده اند؟!

3- رژیم صهیونیستی با توجه به حمله تروریستی خود به کاروان حزب الله و هشدار قاطع سید حسن نصرالله درباره پاسخ درخور به این جنایت ، در نواحی مرز لبنان در حالت آماده باش کامل نظامی بوده است و با استفاده از پهپادهای جاسوسی، دوربین های حرارتی و دیگر تجهیزات بصورت 24 ساعته در حال رصد و شنود ارتباطات و تحولات مرزهای لبنان بوده اند، با این وجود:

4- چطور رزمندگان حزب الله به این منطقه وارد شده اند و موشکها و تجهیزات خود را برای عملیات منتقل کرده اند؟

5- چگونه عملیات حمله به کاروان ارتش رژیم صهیونیستی متشکل از 10 ماشین نظامی را انجام داده و منطقه را ترک کرده اند، طوری کههیچ اثری از خودبرجای نگذاشته اند و گویی هیچ چیزی نبوده است!؟

و بسیاری نکات دیگر...

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #2 ایرانی دیگر 1393-11-11 10:22
وجعلنا من بین ایدیهم سد و من خلفهم سدا و.....
نقل قول کردن
+1 #1 سید اصل 1393-11-09 15:25
خداوند همواره انان را مدد نماید انشالله..........چه خوب است زبیر زمان ما نیز از این حرکات درس عبرت بگیرد و بداند هم چیز حزب الله زیر نظر رهبری معظم انقلاب و این نماینده حضرت حجت (عج) برنامه ریزی میشود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group