نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «ردپا» پشت پرده ارتباطات (عباس یزدان پناه یزدی) قسمت دهم

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «ردپا» پشت پرده ارتباطات (عباس یزدان پناه یزدی) قسمت دهم مستند «ردپا» مجموعه ای 10 قسمتی است که به واقعیت و پشت پرده زندگی عباس یزدان پناه یزدی پرداخته و پرده از ارتباطات پشت پرده وی بر می دارد. عباس یزدان پناه کیست؟ جعبه سیاه مافیای اقتصادی کجاست؟ سرویس جاسوسی انگلیس یکی از دلال‌های نشان‌دار خود را که از او با عنوان «جعبه سیاه» معاملات مشکوک اقتصادی و سردسته یک مافیای نفتی یاد می‌شود، در کشور «امارات»- جایی که «بهشت جاسوسان صهیونیستی» لقب گرفته است- ربود. به گزارش مشرق به نقل از کیهان، این فرد 46 ساله، «عباس یزدان‌پناه یزدی» و یک ایرانی‌تبار دارای تابعیت بریتانیا است که ردپای مشکوک او برای دلالی کمپانی‌های غربی در ایران به قرارداد مشهور «کرسنت» می‌رسد و به گفته منابع مطلع با برخی کارگزاران فتنه دارای روابط نزدیکی نیز بوده است. نام «یزدان‌پناه‌یزدی» در پرونده شرکت نفت و گاز نروژی «استات اویل» نیز به علت دریافت و پرداخت رشوه‌های کلان مطرح شد و از چندی پیش نیز به دلیل اختلافات دو کمپانی غربی، در خارج کشور تحت پیگرد قضایی قرار داشت. دولت انگلستان از 4 تیرماه 1392 که این تبعه‌اش در امارات ناپدید شد، درباره سرنوشت وی سکوت معناداری کرد تا این که از 4 روز پیش اخبار ضد و نقیضی از سرنوشت یزدان‌پناه یزدی منتشر شد. به گزارش روزنامه‌های «تایمز» و «گاردین»، یزدان‌پناه یزدی شش هفته پیش ناپدید شد و جسدش اخیرا در فجیره امارات پیدا شد. اما یک هفته پس از انتشار این گزارش‌ها یک مقام عالی‌رتبه وزارت کشور امارات در گفتگو با «گلف‌نیوز» خبر مرگ وی را تکذیب کرد و تاکید نمود که جسد او در فجیره پیدا نشده است. سکوت طولانی دولت انگلیس در برابر ناپدید شدن تبعه و عامل اطلاعاتی‌اش در حالی است که در موارد مشابه، این دولت اقدامات فوری بسیاری را برای اطلاع از سرنوشت اتباع خود آغاز می‌کند. کشور امارات طی چند سال اخیر به حیاط خلوت سرویس‌های جاسوسی «موساد» و «MI6» تبدیل شده است و در سال‌های گذشته قتل‌های مرموز سرویس‌های جاسوسی صهیونیستی-انگلیسی در خاک امارات گسترش چشمگیری پیدا کرده و یکی از پایگاه‌های تروریست‌هایی مانند «عبدالمالک ریگی» نیز در دوبی بوده است. در بهمن 1388 سرویس جاسوسی «موساد» در هتلی در دوبی «محمود ‌المبحوح» فلسطینی را به قتل رساندند که این ترور باعث رسوایی بی‌سابقه‌ای برای دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و امارات شد. به اعتقاد کارشناسان امنیتی، با روشن شدن سرنوشت «عباس یزدان‌پناه یزدی» نیز احتمال یک رسوایی مشابه برای سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس و امارات وجود داشته است. عباس یزدان پناه یزدی,یزدان پناه,عباس یزدان پناه,جعبه سیاه نفتی,مافیای اقتصاد,ردپا رد پا,مستند ردپا,پشت پرده,مهدی هاشمی,استات اویل,کرسنت,امارات,زنگنه,فساد نفتی
6379

نمایش ویدئو در وب سایت شما

مستند «ردپا» پشت پرده ارتباطات (عباس یزدان پناه یزدی) قسمت دهم

مستند «ردپا» مجموعه ای 10 قسمتی است که به واقعیت و پشت پرده زندگی عباس یزدان پناه یزدی پرداخته و پرده از ارتباطات پشت پرده وی بر می دارد.


عباس یزدان پناه کیست؟ جعبه سیاه مافیای اقتصادی کجاست؟
سرویس جاسوسی انگلیس یکی از دلال‌های نشان‌دار خود را که از او با عنوان «جعبه سیاه» معاملات مشکوک اقتصادی و سردسته یک مافیای نفتی یاد می‌شود، در کشور «امارات»- جایی که «بهشت جاسوسان صهیونیستی» لقب گرفته است- ربود.
به گزارش مشرق به نقل از کیهان، این فرد 46 ساله، «عباس یزدان‌پناه یزدی» و یک ایرانی‌تبار دارای تابعیت بریتانیا است که ردپای مشکوک او برای دلالی کمپانی‌های غربی در ایران به قرارداد مشهور «کرسنت» می‌رسد و به گفته منابع مطلع با برخی کارگزاران فتنه دارای روابط نزدیکی نیز بوده است. نام «یزدان‌پناه‌یزدی» در پرونده شرکت نفت و گاز نروژی «استات اویل» نیز به علت دریافت و پرداخت رشوه‌های کلان مطرح شد و از چندی پیش نیز به دلیل اختلافات دو کمپانی غربی، در خارج کشور تحت پیگرد قضایی قرار داشت.

دولت انگلستان از 4 تیرماه 1392 که این تبعه‌اش در امارات ناپدید شد، درباره سرنوشت وی سکوت معناداری کرد تا این که از 4 روز پیش اخبار ضد و نقیضی از سرنوشت یزدان‌پناه یزدی منتشر شد. به گزارش روزنامه‌های «تایمز» و «گاردین»، یزدان‌پناه یزدی شش هفته پیش ناپدید شد و جسدش اخیرا در فجیره امارات پیدا شد. اما یک هفته پس از انتشار این گزارش‌ها یک مقام عالی‌رتبه وزارت کشور امارات در گفتگو با «گلف‌نیوز» خبر مرگ وی را تکذیب کرد و تاکید نمود که جسد او در فجیره پیدا نشده است. سکوت طولانی دولت انگلیس در برابر ناپدید شدن تبعه و عامل اطلاعاتی‌اش در حالی است که در موارد مشابه، این دولت اقدامات فوری بسیاری را برای اطلاع از سرنوشت اتباع خود آغاز می‌کند.
کشور امارات طی چند سال اخیر به حیاط خلوت سرویس‌های جاسوسی «موساد» و «MI6» تبدیل شده است و در سال‌های گذشته قتل‌های مرموز سرویس‌های جاسوسی صهیونیستی-انگلیسی در خاک امارات گسترش چشمگیری پیدا کرده و یکی از پایگاه‌های تروریست‌هایی مانند «عبدالمالک ریگی» نیز در دوبی بوده است. در بهمن 1388 سرویس جاسوسی «موساد» در هتلی در دوبی «محمود ‌المبحوح» فلسطینی را به قتل رساندند که این ترور باعث رسوایی بی‌سابقه‌ای برای دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و امارات شد.
به اعتقاد کارشناسان امنیتی، با روشن شدن سرنوشت «عباس یزدان‌پناه یزدی» نیز احتمال یک رسوایی مشابه برای سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس و امارات وجود داشته است.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+2 #1 سید اصل 1393-11-05 16:17
این خائنین باید در دادگاه علنی محاکمه شوند تا دیگر آغازاده ها بفهمند جمهوری اسلامی با کسی تعارف ندارد ضمن اینکه پدر ایشان هم کم به این کشور خیانت نکرده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group