نرم افزار مبدل نصب نیست.

رهبری به جوانان اعتماد کرده که حقیقت را کشف کنند؛ میتوانیم نسل بهتری شویم.

گزارش مشکل
Loading the player...
کلب مپن ، فعال رسانه ای در نامه رهبری چیزی که برای من جالب بوئ این بود که ایشان به جوانان اعتماد کرده که میتوانند حقیقت را کشف کنند؛ ما میتوانیم نسل بهتری نسبت به نسل‌های قبلی شویم. در برنامه گفتگوی ویژه خبری پنجشنبه شب شبکه دو سیما با موضوع نامه مهم مقام معظم رهبری خطاب به جوانان آمریکای شمالی و اروپا ، کلب مپن ، فعال رسانه ای در ارتباط تصویری از نیویورک گفت: دست های مختلفی در کار بود تا رسانه های آمریکایی در پوشش این نامه تحریفاتی کنند. وی افزود: هر چیزی که در مورد ایران در آمریکا از سوی رسانه ها گفته می شود مورد تحریف قرار می گیرد و میلیون ها نفر در آمریکا به رئیس جمهور کشورشان اعتماد ندارند. کلب مپن گفت: این نامه برای جوانان آمریکایی بسیار خوب است زیرا جوانان باید در پی حقیقت باشند. وی افزود: در اینترنت میلیون ها جوان نامه رهبر انقلاب اسلامی را مطالعه می کنند. این فعال رسانه ای با اشاره به بی اعتمادی جوانان آمریکا به سیاستمداران کشورشان گفت: آمریکا به دنبال ترویج اسلام هراسی است. وی افزود: تا زمانی که خودم به ایران نیامده بودم نمی دانستم که در ایران به عیسی مسیح احترام می گذارند. کلب مپن با بیان اینکه مردم آمریکا در مورد واقعیت اسلام اطلاع ندارند، تاکید کرد: جوانان باید حقیقت را کشف کنند و ما باید نسل بهتری نسبت به نسل‌های بعدی شویم. امام خامنه ای,نامه رهبر به جوانان اروپا,نامه رهبر به جوانان آمریکا,کلب مپن,نسل بهتر,فرانسه,حوادث فرانسه,اسلام هراسی,اسلام ستیزی
6713

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

کلب مپن ، فعال رسانه ای: در نامه رهبری چیزی که برای من جالب بود، این بود که ایشان به جوانان اعتماد کرده که میتوانند حقیقت را کشف کنند؛ ما میتوانیم نسل بهتری نسبت به نسل‌های قبلی شویم.

در برنامه گفتگوی ویژه خبری پنجشنبه شب شبکه دو سیما با موضوع نامه مهم مقام معظم رهبری خطاب به جوانان آمریکای شمالی و اروپا ، کلب مپن ، فعال رسانه ای در ارتباط تصویری از نیویورک گفت: دست های مختلفی در کار بود تا رسانه های آمریکایی در پوشش این نامه تحریفاتی کنند.
وی افزود: هر چیزی که در مورد ایران در آمریکا از سوی رسانه ها گفته می شود مورد تحریف قرار می گیرد و میلیون ها نفر در آمریکا به رئیس جمهور کشورشان اعتماد ندارند.
کلب مپن گفت: این نامه برای جوانان آمریکایی بسیار خوب است زیرا جوانان باید در پی حقیقت باشند.
وی افزود: در اینترنت میلیون ها جوان نامه رهبر انقلاب اسلامی را مطالعه می کنند.
این فعال رسانه ای با اشاره به بی اعتمادی جوانان آمریکا به سیاستمداران کشورشان گفت: آمریکا به دنبال ترویج اسلام هراسی است.
وی افزود: تا زمانی که خودم به ایران نیامده بودم نمی دانستم که در ایران به عیسی مسیح احترام می گذارند.
کلب مپن با بیان اینکه مردم آمریکا در مورد واقعیت اسلام اطلاع ندارند، تاکید کرد: جوانان باید حقیقت را کشف کنند و ما باید نسل بهتری نسبت به نسل‌های بعدی شویم.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group