نرم افزار مبدل نصب نیست.

دولت ها به حقیقت علاقه ای ندارند و جنگ ناجوانمردانه را علیه اسلام راه انداخته اند.

گزارش مشکل
Loading the player...
تحلیلگر آمریکایی: دولت ها به حقیقت علاقه ای ندارند و جنگ ناجوانمردانه را علیه اسلام به راه انداخته اند. در برنامه گفتگوی ویژه خبری پنجشنبه شب شبکه دو سیما با موضوع نامه مهم مقام معظم رهبری خطاب به جوانان آمریکای شمالی و اروپا ، کوین برت تحلیل گر و سیاست مدار آمریکایی درباره نامه مقام معظم رهبری گفت: واقعاً جذب این نامه شدم و به نظر بنده تصمیم عاقلانه ای بود که جوانان را مستقیماً مورد خطاب قرار دادند و در این راستا دولت ها به حقیقت علاقه ای ندارند و جنگ ناجوانمردانه را علیه اسلام به راه انداخته اند. وی افزود: گفتمان واقعی باید مستقیم با مردم باشد و جوانان دوست دارند از منابع جدید اطلاعاتی کسب کنند و باید تلاش رهبری برای ادامه گفتمان پیگیری شود. این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره اینکه در سیاستمداران رگه های مذهب وجود ندارد گفت: افولی در این راستا به وجود آمده است و از قرن نوزدهم تا کنون ادامه دارد. کوین برت ادامه داد: امروز اکثریت اروپا هیچ دینی ندارند و همچنین در میان قشر نخبه سیاسی آمریکا هیچ دینی وجود ندارد و این جای بسیار تاسف دارد چرا که فرهنگ بر اساس مذهب است و فرهنگی که پایه دینی را از دست بدهد بقایی ندارد. وی گفت: گفتمانی که در غرب در راستای اسلام نباشد جایگاهش را از دست خواهد داد. کوین برت افزود: اکنون شاهد موج دیگری از اسلام هراسی هستیم که بعد از کاریکاتور نشریه منکوب یک رویداد بزرگ رسانه ای آغاز شد و این حادثه 11 سپتامبر را تداعی می کند. وی ادامه داد: در حادثه 11 سپتامبر رئیس جمهور آمریکا گفت که مسلمانان از آزادی ما متنفرند ولی امروز بعد از این اتفاق نشریه فرانسوی می گویند اسلام مخالف آزادی است و باید علیه اسلام جنگید که این واقعاً مسخره است. این استاد دانشگاه افزود: نامه رهبری جواب خوبی به آن ها بود چرا که اسلام به آزادی و حقیقت باز می گردد و در قرآن آمده است که اگر مسلمانان صبر کنند رستگار خواهند شد و این جستجو برای حقیقت بدون پیش داوری هسته ارزشهای اسلامی است. وی ادامه داد: رهبری این موضوع را درک کرده اند که امروز جنگ تبلیغاتی علیه اسلام برپایه دروغ است و این ادعایی بیش نیست که مسلمان علیه آزادی حرکت می کنند و زمان مناسبی را برگزیدند و این نامه را نوشتند. جنگ ناجوان مردانه,نامه جذاب,نامه امام خامنه ای به جوانان,نامه رهبر به جوانان آمریکا,نامه رهبر به جوانان اروپا,اسلام ستیزی,اسلام هراسی,توهین به پیامبر,فرانسه,حوادث فرانسه
6993

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

تحلیلگر آمریکایی: دولت ها به حقیقت علاقه ای ندارند و جنگ ناجوانمردانه را علیه اسلام به راه انداخته اند.

در برنامه گفتگوی ویژه خبری پنجشنبه شب شبکه دو سیما با موضوع نامه مهم مقام معظم رهبری خطاب به جوانان آمریکای شمالی و اروپا ، کوین برت تحلیل گر و سیاست مدار آمریکایی درباره نامه مقام معظم رهبری گفت: واقعاً جذب این نامه شدم و به نظر بنده تصمیم عاقلانه ای بود که جوانان را مستقیماً مورد خطاب قرار دادند و در این راستا دولت ها به حقیقت علاقه ای ندارند و جنگ ناجوانمردانه را علیه اسلام به راه انداخته اند.
وی افزود: گفتمان واقعی باید مستقیم با مردم باشد و جوانان دوست دارند از منابع جدید اطلاعاتی کسب کنند و باید تلاش رهبری برای ادامه گفتمان پیگیری شود.
این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره اینکه در سیاستمداران رگه های مذهب وجود ندارد گفت: افولی در این راستا به وجود آمده است و از قرن نوزدهم تا کنون ادامه دارد.
کوین برت ادامه داد: امروز اکثریت اروپا هیچ دینی ندارند و همچنین در میان قشر نخبه سیاسی آمریکا هیچ دینی وجود ندارد و این جای بسیار تاسف دارد چرا که فرهنگ بر اساس مذهب است و فرهنگی که پایه دینی را از دست بدهد بقایی ندارد.
وی گفت: گفتمانی که در غرب در راستای اسلام نباشد جایگاهش را از دست خواهد داد.
کوین برت افزود: اکنون شاهد موج دیگری از اسلام هراسی هستیم که بعد از کاریکاتور نشریه منکوب یک رویداد بزرگ رسانه ای آغاز شد و این حادثه 11 سپتامبر را تداعی می کند.
وی ادامه داد: در حادثه 11 سپتامبر رئیس جمهور آمریکا گفت که مسلمانان از آزادی ما متنفرند ولی امروز بعد از این اتفاق نشریه فرانسوی می گویند اسلام مخالف آزادی است و باید علیه اسلام جنگید که این واقعاً مسخره است.
این استاد دانشگاه افزود: نامه رهبری جواب خوبی به آن ها بود چرا که اسلام به آزادی و حقیقت باز می گردد و در قرآن آمده است که اگر مسلمانان صبر کنند رستگار خواهند شد و این جستجو برای حقیقت بدون پیش داوری هسته ارزشهای اسلامی است.
وی ادامه داد: رهبری این موضوع را درک کرده اند که امروز جنگ تبلیغاتی علیه اسلام برپایه دروغ است و این ادعایی بیش نیست که مسلمان علیه آزادی حرکت می کنند و زمان مناسبی را برگزیدند و این نامه را نوشتند.

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 وحید 1393-11-03 23:33
سلام خسته نباشید، ببخشید شما که سایتتون برا مستضعفین هستش، با توجه به نامه حضرت آقا به اوروپایی ها و آمریکایی ها، تو رو خدا کلیپ با زبان های انگلیسی و فرانسوی در باره مهدویت و عاشورا و سخنرانی های آقا بسازید یا حداقل با زیر نویس انگلیسی که ما هم بتونیم تو مجازی پخش کنیم، بخدا اگه ما بلد بودیم فعالیت میکردیم...

پاسخ مدیر:

با سلام. ضمن تشکراز توجه شما ، مستضعفین تی وی در این راستا سعی بر تهیه محتوای موردنیاز دارد، در همین رابطه و برای کمک به معرفی و رساندن نامه امام خامنه ای به جوانان اروپایی و آمریکایی، به وبلاگستان معرفی شده در سایت khamenei.ir با آدرس زیر مراجعه کنید:
http://letter4u.blog.ir
موفق باشید.
یا علی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group