نرم افزار مبدل نصب نیست.

شرمنده‌ایم که در کوران فتنه‌ وزیر خارجه‌ هوس می‌کند با کری قدم بزند!

گزارش مشکل
Loading the player...
شرمنده‌ایم که در کوران فتنه‌ وزیر خارجه‌ هوس می‌کند با کری قدم بزند! سخنرانی حاج احمد پناهیان مقابل سفارت فرانسه در تجمع اعتراضی دانشجویان به هتک حرمت نشریه موهن فرانسوی. اخراج سفیر فرانسه؛ درخواست تجمع‌کنندگان از دولت ظریف,کری,پیاده روی ظریف و کری,قدم زدن ظریف,شرمنده ایم,اهانتبه پیامبر,سفارت فرانسه,اعتراض به اهانت,سفیر فرانسه
8271

نمایش ویدئو در وب سایت شما

شرمنده‌ایم که در کوران فتنه‌ وزیر خارجه‌ هوس می‌کند با کری قدم بزند!

سخنرانی حاج احمد پناهیان مقابل سفارت فرانسه در تجمع اعتراضی دانشجویان به هتک حرمت نشریه موهن فرانسوی. اخراج سفیر فرانسه؛ درخواست تجمع‌کنندگان از دولت

 

* پناهیان: شرمنده‌ایم که در کوران فتنه‌ها وزیر خارجه‌مان هوس می‌کند با کری قدم بزند

حجت‌الاسلام احمد پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در تجمع دانشجویان در مقابل سفارت فرانسه که در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام برگزار شد با اشاره به موضع وزارت امور خارجه و دولت در برابر این توهین گفت: در این ایام که آمریکا می‌خواهد به قلب باور اسلام حمله کند چه جای دم زدن از صلح حدیبیه است؟

وی با بیان اینکه صلح حدیبیه یک استثنا در اسلام بود، اظهار داشت: اصل در دین جنگ با مستکبران است و صلح جزء استثنا‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به مذاکرات وزیر امور خارجه کشورمان با جان‌کری وزیر امور خارجه آمریکا در ژنو تصریح کرد: ما شرمنده‌ایم که وزیر خارجه ما در کوران فتنه‌های دشمنان هوس کرده با وزیر امور خارجه آمریکا قدم بزند.

این استاد حوزه و دانشگاه اقدامات فرانسه، دانمارک و انگلستان و توهین به ساحت پیامبر را اقدامی نفرت‌انگیز خواند و افزود: این کشورها مانند سگ قلاده‌ به گردن مهار خود را به دست آمریکا سپرده‌اند.

وی جنایات دولت فرانسه در ایام جنگ تحمیلی علیه ایران و حمایت از رژیم صدام را یادآور شد و افزود: ما هنوز خون شهیدان‌مان را که با بمب‌های فرانسوی به زمین ریخت فراموش نکرده‌ایم.

پناهیان اینگونه اقدامات و توهین‌ها را باعث افزایش خشم انقلابی مسلمانان دانست و اظهار داشت: آمریکا اگر خود را در معرض نابودی نمی‌دید هرگز دست به چنین جنایاتی نمی‌زد و ما از این پس تا مرگ آمریکا را نبینیم لحظه‌ای دست از مبارزه برنمی‌داریم.

وی با تاکید بر اینکه ما تا نابودی کامل استکبار جهانی از پای نمی‌نشینیم، افزود: پیامبر ما رسول رحمت است اما نه برای کفار و همراهان استکبار.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اسلام توانسته کمر دیپلمات‌های غربی را شکسته و همه آنها را ذلیل کند، اظهار داشت: هم‌اکنون غیرمسلمانان نیز در تجمع‌های اعتراضی خود می‌گویند که از اسلام الگو گرفته‌اند.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #6 Guest 1393-11-11 04:09
من اون چیزی رو که میبینم میگم در وزارت بهداشت خدمات خوبی شده ولی چیز ملموس دیگه ای ندیدم اینهایی که شما اسمشو سیاست میذاری وضعیت اقتصادی رو خرابتر کرده کلی هم توهین به دین و مملکتمون کردن به شما بگم اگه سیاستمدارای کهنه کار نمیتونن بفهمن منه کم سواد اعلام میکنم که این مذاکرات هیچ وقت به نتیجه نمیرسه چون دوستی ایران و صهیونیست هایی که دنیا رو از جمله آمریکا رو میگردونن مثل دوستی گرگ و میشه نه اونا اجازه میدن که با لغو تحریم ها ایران بیخ گوش اسراییل قدرت بگیره و نه ما مردم مسلمان از ارزشهامون که اسلام انقلاب و رهبریه قدمی عقب نشینی میکنیم که این هم کابوس اوناست پس جنگ ما ادامه داره و پیروزی مقتدرانه مال ماست واین وعده خداست تو فضایی که دولت قبلی با همه قوت و ضعفهاش اصلا در مقابل غربیا کوتاه نمیومد این دولت با شعار تعادل و وعده ارتباط با اونها و برداشته شدن تحریم ها و... برنده انتخابات شد و مردم به خاطر بهتر شدن وضعیت اقتصادی بهش رای دادن حالا که دیدن نشد دیگه نمیتونن بگن که بزرگترین وعده های ما که بخاطرش به ما رای دادید هیچوقت عملی نمیشه و همینطور کشش میدن
نقل قول کردن
0 #5 م.آ 1393-11-10 12:40
ممنون از شما
نقل قول کردن
-1 #4 مردم 1393-11-06 10:52
آقا جمع كنيد اين مسخره بازيهاتونو
ببينين مردم دارن چي ميكشن ، نفس تون از جاي گرم داره در مياد
اگه سياست روحاني نبود تا حالا مملكت رو نابود كرده بودين
نقل قول کردن
+1 #3 ابراهيم 1393-11-04 07:02
با سلام
روحاني و حاميانش خيلي زود فرمايشات امام خميني (ره) عزيز را از ياد برده اند آيا واقعا نمي دانند كه هر چه قدر به سمت استكبار نرمش نشان دهند آنها بيشتر گلوي ما را فشار مي دهند ، بيشتر توهين به مقدسات و شعائر عظيم الهي مان مي كنند . تو را به خدا ارزش ها و اعتقادات و خون شهدايمان را پايمال نكنيد نفرين خدا بر سازشكاران بي درد و بي غيرت
نقل قول کردن
+2 #2 حسین ابراهیمی 1393-11-02 20:26
من چنین جمله ای انگار نشنیدم در این فیلم .لطفا مجددا بررسی بفرمایید.
نقل قول کردن
+1 #1 انقلابی ام 1393-11-02 20:18
دکتر ظریف

آقای دکتر از کجا بگویم نتیجه این دیپلماسی سازش را !!! نماینده دائم ایران در سازمان ملل، مستقر در تهران!! این است نتیجه دیپلماسی! دکتر کار را به کجا رساندید که رهبری از موضع "غیرت" سخن می گوید!!

دکتر جان سخن اینکه "هسته‌ای را می‌خواهیم چه کنیم! " یک مشت خزعبلات است که این روزها دوستان اصلاحات شما می گویند، ما برای هسته ای شدن خون داده ایم، جمع کنید این بساط سازش را!! دارد به غیرت بعضی ها بر میخورد! دارد به نگاه "علیرضا " و "آرمیتا" بر میخورد، نمی فهمید !!جمع کنید این بساط را!!

متن کامل را در http://sangarhayekhaki.blogfa.com بخوانید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group