نرم افزار مبدل نصب نیست.

حضور «نماد تروریسم» در راهپیمایی محکومیت تروریسم

گزارش مشکل
Loading the player...
حضور «نماد تروریسم» در راهپیمایی محکومیت تروریسم مشارکت سرکرده تروریست ها در راهپیمایی ضد تروریستی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی، در راهپیمایی وحدت و محکوم کردن تروریسم(!) در فرانسه شرکت کرد!!! به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، ولید جنبلاط رئیس حزب سوسیالیست ترقیخواه لبنان گفت: هر طرفی که که در پشت پرده انفجار جبل محسن قرار داشته باشد این انفجار محکوم است. هدف از این انفجار بی ثباتی در طرابلس پس از برقراری آرامش در آن بود. وی افزود: بدون شک درایت ساکنان طرابلس و همزیستی آنها به ثبات آن کمک می کند. بازدید نهاد المنشوق وزیر کشور لبنان از منطقه ای که انفجار در آن رخ داده بود نیز اقدامی مثبت بود. جنبلاط در ادامه با اشاره به تظاهرات پاریس و مشارکت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آن اعلام کرد: ما ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در پاریس و حمایت از تظاهرات میلیونی علیه آن، آیا مضحک نیست که در پیشاپیش تظاهرات ضد تروریسم، اول تروریست دنیا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل حرکت کند؟ وی افزود: رژیم صهیونیستی که شنیع ترین جنایات را علیه فلسطینی ها و اعراب انجام داده است بدون اینکه با واکنشی از سوی آنچه جامعه بین المللی نامیده شود روبرو شود را سرکردگی می کند. آیا بهتر نبود که رئیس تشکیلات خودگردان به جای اینکه در کنار سردسته تروریست ها و نتانیاهو جنایتکار حرکت کند تظاهراتی در رام الله در محکومیت جنایت پاریس و جنایات اسرائیل علیه فلسطینی ها برگزار کند؟ نتانیاهو,فرانسه,راهپیمایی ضد تروریسم,راهپیمایی وحدت,حملات تروریستی,رژیم صهیونیستی,کودک کش
6674

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

 

مشارکت سرکرده تروریست ها (نتانیاهو) در راهپیمایی ضد تروریستی

 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی، در راهپیمایی وحدت و محکوم کردن تروریسم(!) در فرانسه شرکت کرد!!!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، ولید جنبلاط رئیس حزب سوسیالیست ترقیخواه لبنان گفت: هر طرفی که که در پشت پرده انفجار جبل محسن قرار داشته باشد این انفجار محکوم است. هدف از این انفجار بی ثباتی در طرابلس پس از برقراری آرامش در آن بود.

وی افزود: بدون شک درایت ساکنان طرابلس و همزیستی آنها به ثبات آن کمک می کند. بازدید نهاد المنشوق وزیر کشور لبنان از منطقه ای که انفجار در آن رخ داده بود نیز اقدامی مثبت بود.

جنبلاط در ادامه با اشاره به تظاهرات پاریس و مشارکت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آن اعلام کرد: ما ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در پاریس و حمایت از تظاهرات میلیونی علیه آن، آیا مضحک نیست که در پیشاپیش تظاهرات ضد تروریسم، اول تروریست دنیا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل حرکت کند؟

وی افزود: رژیم صهیونیستی که شنیع ترین جنایات را علیه فلسطینی ها و اعراب انجام داده است بدون اینکه با واکنشی از سوی آنچه جامعه بین المللی نامیده شود روبرو شود را سرکردگی می کند. آیا بهتر نبود که رئیس تشکیلات خودگردان به جای اینکه در کنار سردسته تروریست ها و نتانیاهو جنایتکار حرکت کند تظاهراتی در رام الله در محکومیت جنایت پاریس و جنایات اسرائیل علیه فلسطینی ها برگزار کند؟

 

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group