نرم افزار مبدل نصب نیست.

خط آزاد - خط و نشان کنگره جمهوریخواه برای ایران

گزارش مشکل
Loading the player...
خط آزاد - خط و نشان کنگره جمهوریخواه برای ایران به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پلتیکو، سناتور مارک روبیو پیش بینی کرد سنای جمهوریخواه تحریم‌های جدید علیه ایران تصویب می‌کند. این سناتور جمهوریخواه اهل فلوریدا گفت در سال آینده پروژه خط لوله کی استون و تحریم های جدیدی علیه ایران در سنا تصویب خواهد شد. وی در مصاحبه با ان پی آر (رادیو ملی آمریکا) تاکید کرد: تصور می‌کنم ما یک اکثریت قاطع، اکثریت غیرقابل وتو، خواهیم داشت تا تحریم‌های اضافی علیه ایران اعمال کرده و دولت را ملزم کند تا برای تصویب هر گونه توافق اوباما با ایران، به کنگره بیاید. فکر می‌کنم این قضیه برای تصویب خط لوله کی‌استون هم صحیح است. این سناتور آمریکایی در ادامه سخنانش گفت که وی حتی آماده است که امروز تحریم‌هایی علیه ایران تصویب کند. روبیو در پاسخ به این پرسش که حتی اگر تشدید تحریم‌ها توافق با ایران را به مخاطره بیاندازد، آیا او باز هم موافق با گسترش تحریم‌ها خواهد بود، پاسخ داد: «بله، زیرا معتقدم که چشم‌اندازی برای توافق با ایران وجود ندارد.» وی قصد دارد طرحی را آماده کند که نیازمند موافقت کنگره بوده و با هدف اعمال تحریم‌هایی علیه ایران در صورت شکست توافق هسته‌ای طی 6 ماه آینده است. از ابتدای سال جاری میلادی، 54 جمهوری‌خواه و 44 دموکرات و 2 فرد مستقل سنای جدید را اداره خواهند کرد. اکثریت جمهوری‌خواه سنا در انتخابات میان دوره اخیر حاصل شد. این سناتور جمهوری‌خواه روز چهارشنبه در مصاحبه‌ای با نیویورک‌تایمز در مورد قانون مهاجرت نیز صحبت کرد و گفت که از اصلاحات جامع قانون مهاجرت حمایت می‌کند. روبیو گفت کسانی که غیر قانونی وارد آمریکا می‌شوند و گرین کارت دریافت می‌کنند باید حتی از دریافت تابعیت نیز منع شوند. مارک روبیو همچنین گفت که به اتخاد تصمیم برای مشارکت در رقابت‌های ریاست جمهوری آتی آمریکا نزدیک تر شده و گفت که تصمیم "جب بوش" برای شرکت در این انتخابات نیز مانع از نامزد شدن وی نمی‌شود. خط و نشان کنگره,تحریم های جدید,تحریم جدید جمهوری خواه,توافق ژنو,روحانی,ظریف,اوباما,مذاکرات هسته ای,تحریم
6058

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

خط آزاد - خط و نشان کنگره جمهوریخواه برای ایران

 


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پلتیکو، سناتور مارک روبیو پیش بینی کرد سنای جمهوریخواه تحریم‌های جدید علیه ایران تصویب می‌کند.

این سناتور جمهوریخواه اهل فلوریدا گفت در سال آینده پروژه خط لوله کی استون و تحریم های جدیدی علیه ایران در سنا تصویب خواهد شد.

 

وی در مصاحبه با ان پی آر (رادیو ملی آمریکا) تاکید کرد: تصور می‌کنم ما یک اکثریت قاطع، اکثریت غیرقابل وتو، خواهیم داشت تا تحریم‌های اضافی علیه ایران اعمال کرده و دولت را ملزم کند تا برای تصویب هر گونه توافق اوباما با ایران، به کنگره بیاید. فکر می‌کنم این قضیه برای تصویب خط لوله کی‌استون هم صحیح است.

 

این سناتور آمریکایی در ادامه سخنانش گفت که وی حتی آماده است که امروز تحریم‌هایی علیه ایران تصویب کند.

 

روبیو در پاسخ به این پرسش که حتی اگر تشدید تحریم‌ها توافق با ایران را به مخاطره بیاندازد، آیا او باز هم موافق با گسترش تحریم‌ها خواهد بود، پاسخ داد: «بله، زیرا معتقدم که چشم‌اندازی برای توافق با ایران وجود ندارد.»

 

وی قصد دارد طرحی را آماده کند که نیازمند موافقت کنگره بوده و با هدف اعمال تحریم‌هایی علیه ایران در صورت شکست توافق هسته‌ای طی 6 ماه آینده است.

 

از ابتدای سال جاری میلادی، 54 جمهوری‌خواه و 44 دموکرات و 2 فرد مستقل سنای جدید را اداره خواهند کرد. اکثریت جمهوری‌خواه سنا در انتخابات میان دوره اخیر حاصل شد.

 

این سناتور جمهوری‌خواه روز چهارشنبه در مصاحبه‌ای با نیویورک‌تایمز در مورد قانون مهاجرت نیز صحبت کرد و گفت که از اصلاحات جامع قانون مهاجرت حمایت می‌کند.

 

روبیو گفت کسانی که غیر قانونی وارد آمریکا می‌شوند و گرین کارت دریافت می‌کنند باید حتی از دریافت تابعیت نیز منع شوند.

 

مارک روبیو همچنین گفت که به اتخاد تصمیم برای مشارکت در رقابت‌های ریاست جمهوری آتی آمریکا نزدیک تر شده و گفت که تصمیم "جب بوش" برای شرکت در این انتخابات نیز مانع از نامزد شدن وی نمی‌شود.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • FuriousPype
  • Pinupduzo
  • KinmakioNah
  • seltBish
  • Hagglife
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group