نرم افزار مبدل نصب نیست.

پیروزی های گسترده نیروهای عراقی علیه تروریست ها و فرار داعش

گزارش مشکل
Loading the player...
در حالی که نیروهای عراقی در آغاز ماه آتی میلادی عملیات نظامی گسترده‌ای را برای آزادی موصل از تروریست‌های داعش آغاز می‌کنند، یک مسئول عراقی اعلام کرد که نخست وزیر عراق پیشنهاد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا را برای مشارکت نیروهای زمینی آمریکایی در جنگ علیه داعش رد کرده است. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، یک مسئول نزدیک به حیدر العبادی، نخست وزیر عراق که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد که مارتین دمپسی، رئیس ستاد ارتش مشترک آمریکا در دیدار اخیر خود با العبادی در بغداد مشارکت نیروهای آمریکایی در جنگ‌ها علیه داعش که به زودی در استان نینوا و نوار مرزی با سوریه آغاز می‌شود، پیشنهاد داد اما العبادی این پیشنهاد را رد و به دمپسی اعلام کرد که عراق نیازی به حضور نیروهای زمینی آمریکایی برای جنگ با داعش ندارد. این مسئول افزود: العبادی به دمپسی گفت که عراق نیاز شدیدی به اجرایی کردن معاملات تسلیحات امضا شده با واشنگتن و حمایت هوایی از نیروهای خود دارد. به گفته مسئول مذکور، پیشنهاد دمپسی شامل کمک به نیروهای ارتش برای پیشروی به سمت موصل و کنترل بر مرزهای زمینی با سوریه می‌شود که به عقیده آمریکا نیروهای عراقی بدون کمک نیروهای زمینی آمریکایی نمی‌توانند پیشروی داشته باشند. در همین راستا بشار الکیکی، رئیس شورای استانداری نینوا اعلام کرد که در آغاز ماه آتی میلادی نیروهای عراقی عملیات نظامی گسترده‌ای را جهت آزادسازی موصل از اعضای داعش و بازگشت ساکنان آن به منازل خود آغاز می‌کنند و در حال حاضر مقدمه چینی‌هایی برای انجام این عملیات صورت گرفته است. وی افزود: نیروهای زمینی عراق با کمک جنگنده‌های ائتلاف در عملیات آزادسازی موصل شرکت می‌کنند. همچنین نیروهای مسلح عراق به تحت تعقیب قرار دادن تروریست‌ها در برخی مناطق ادامه داده و توانستند کنترل پادگان "هیت" و جزیره البونمر را در استان الانبار در دست بگیرند. به گزارش منابع عراقی، نیروهای امنیتی عراق با کمک نیروهای داوطلب مردمی، جنگنده‌های ارتش و برخی اعضای سازمان اطلاعات نظامی این کشور کنترل پادگان هیت را در دست گرفتند و 33 تن از تروریست‌های داعش را به هلاکت رساندند. همچنین چندین خودروی زرهی و تجهیزات آن‌ها را منهدم کردند. منابع نظامی عراق اعلام کردند که نیروهای عراقی همچنان به پیشروی خود به سمت هیت و رود فرات ادامه می‌دهند. اخیرا نیز نیروهای عراقی توانستند کنترل پالایشگاه استراتژیک بیجی را در دست گرفته و ده‌ها تروریست را به هلاکت برسانند پیروزی های گسترده نیروهای عراقی علیه تروریست ها و فرار داعش شکست داعش,فرار داعش,تروریست,تکفیری,عراق,نیروهای مردمی,موصل,آزادسازی
8271

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

در حالی که نیروهای عراقی در آغاز ماه آتی میلادی عملیات نظامی گسترده‌ای را برای آزادی موصل از تروریست‌های داعش آغاز می‌کنند، یک مسئول عراقی اعلام کرد که نخست وزیر عراق پیشنهاد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا را برای مشارکت نیروهای زمینی آمریکایی در جنگ علیه داعش رد کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، یک مسئول نزدیک به حیدر العبادی، نخست وزیر عراق که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد که مارتین دمپسی، رئیس ستاد ارتش مشترک آمریکا در دیدار اخیر خود با العبادی در بغداد مشارکت نیروهای آمریکایی در جنگ‌ها علیه داعش که به زودی در استان نینوا و نوار مرزی با سوریه آغاز می‌شود، پیشنهاد داد اما العبادی این پیشنهاد را رد و به دمپسی اعلام کرد که عراق نیازی به حضور نیروهای زمینی آمریکایی برای جنگ با داعش ندارد.

این مسئول افزود: العبادی به دمپسی گفت که عراق نیاز شدیدی به اجرایی کردن معاملات تسلیحات امضا شده با واشنگتن و حمایت هوایی از نیروهای خود دارد.

به گفته مسئول مذکور، پیشنهاد دمپسی شامل کمک به نیروهای ارتش برای پیشروی به سمت موصل و کنترل بر مرزهای زمینی با سوریه می‌شود که به عقیده آمریکا نیروهای عراقی بدون کمک نیروهای زمینی آمریکایی نمی‌توانند پیشروی داشته باشند.

در همین راستا بشار الکیکی، رئیس شورای استانداری نینوا اعلام کرد که در آغاز ماه آتی میلادی نیروهای عراقی عملیات نظامی گسترده‌ای را جهت آزادسازی موصل از اعضای داعش و بازگشت ساکنان آن به منازل خود آغاز می‌کنند و در حال حاضر مقدمه چینی‌هایی برای انجام این عملیات صورت گرفته است.

وی افزود: نیروهای زمینی عراق با کمک جنگنده‌های ائتلاف در عملیات آزادسازی موصل شرکت می‌کنند.

همچنین نیروهای مسلح عراق به تحت تعقیب قرار دادن تروریست‌ها در برخی مناطق ادامه داده و توانستند کنترل پادگان "هیت" و جزیره البونمر را در استان الانبار در دست بگیرند.

به گزارش منابع عراقی، نیروهای امنیتی عراق با کمک نیروهای داوطلب مردمی، جنگنده‌های ارتش و برخی اعضای سازمان اطلاعات نظامی این کشور کنترل پادگان هیت را در دست گرفتند و 33 تن از تروریست‌های داعش را به هلاکت رساندند. همچنین چندین خودروی زرهی و تجهیزات آن‌ها را منهدم کردند.

منابع نظامی عراق اعلام کردند که نیروهای عراقی همچنان به پیشروی خود به سمت هیت و رود فرات ادامه می‌دهند.

اخیرا نیز نیروهای عراقی توانستند کنترل پالایشگاه استراتژیک بیجی را در دست گرفته و ده‌ها تروریست را به هلاکت برسانند

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #1 لرظبر 1393-10-01 22:52
http://rajanews.com/detail.asp?id=214320
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group