نرم افزار مبدل نصب نیست.

نفوذ ایران از شبه‌قاره تا آمریکای جنوبی

گزارش مشکل
Loading the player...
پنج مرداد ۱۳۹۲ ماشین تبلیغات غربی غربی ناگهان انبوهی از تصاویر جان باختن کودکان را منتشر و ادعا کرد، ارتش سوریه مناطقی را که در تصرف مخالفان بوده با سلاح شیمیایی هدف قرار داده است، که ارتش سوریه فورا این ادعا را رد کرد و آنرا بازی مخالفان خواند، اما عملکرد این رسانه‌ها نشان داد قرار است حمله شیمیایی اسم رمز براندازی حکومت اسد در سوریه باشد. اما کمک‌های استراتژیک ایران در بعد نظامی و مشاوره‌ای برای مبارزه با تروریسم در عراق و سوریه معادلات غربی‌ها و آمریکا را بر هم می‌زند. آن‌سوی مرزها نام گزارشی است که نقش ایران در ثبات منطقه و شیوه کمک‌های مادی و معنوی این کشور به کشورهای محور مقاومت را بررسی می‌کند و اینکه اگر ایران به کشورهای منطقه کمک نمی‌کرد و در آنسوی مرزها با تروریسم مبارزه نمی‌کرد در حال حاضر منطقه و حتی دنیا در چه وضعی قرار داشتند. نفوذ ایران,سوریه,مقاومت,اقتدار ایران,آمریکای لاتین,نفوذ ایران در آمریکا
7134

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

پنج مرداد ۱۳۹۲ ماشین تبلیغات غربی غربی ناگهان انبوهی از تصاویر جان باختن کودکان را منتشر و ادعا کرد، ارتش سوریه مناطقی را که در تصرف مخالفان بوده با سلاح شیمیایی هدف قرار داده است، که ارتش سوریه فورا این ادعا را رد کرد و آنرا بازی مخالفان خواند، اما عملکرد این رسانه‌ها نشان داد قرار است حمله شیمیایی اسم رمز براندازی حکومت اسد در سوریه باشد.

 

اما کمک‌های استراتژیک ایران در بعد نظامی و مشاوره‌ای برای مبارزه با تروریسم در عراق و سوریه معادلات غربی‌ها و آمریکا را بر هم می‌زند.

 

آن‌سوی مرزها نام گزارشی است که نقش ایران در ثبات منطقه و شیوه کمک‌های مادی و معنوی این کشور به کشورهای محور مقاومت را بررسی می‌کند و اینکه اگر ایران به کشورهای منطقه کمک نمی‌کرد و در آنسوی مرزها با تروریسم مبارزه نمی‌کرد در حال حاضر منطقه و حتی دنیا در چه وضعی قرار داشتند.

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group