نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند داستان وهابیت

گزارش مشکل
Loading the player...
داستان وهابیت,وهابیت,تکفیری,سلفی,محمدبن عبدالوهاب,عبدالوهاب,تروریست,سر بریدن,شکل گیری,آل سعود مستند «داستان وهابيت» به روايت زمينه‌ها و عوامل شکل‌گيري اين فرقه و حمايت‌هاي غربي‌ها براي تداوم آن مي‌پردازد. محمد بن عبدوالوهاب در نيمه هاي قرن 18 با همکاري محمد بن سعود در دريه، فرقه وهابيت را تأسيس کرد که بعدها اين جنبش با حمايت هاي انگليس قوت گرفت و عربستان سعودي بر همين پايه تأسيس شد. آنچه در آغاز به عنوان اساس وهابيت معرفي مي شد بر بازگشت به حکومت سلف يعني پيامبر(ص) استوار بود و وهابيون به دنبال خوانش جديدي از توحيد و قرآن برآمدند اما اين تفکر در نهايت به تکفير همه مسلمانان غير وهابي انجاميد. آنچه امروز در قالب گروه هاي تکفيري و چهره خشني که از اسلام ارائه مي شود، حاصل همين تفکر و کافر پنداشتن همه غير وهابيون است. مستند «داستان وهابيت» به روايت زمينه ها و عوامل شکل گيري اين فرقه و حمايت هاي غربي براي تداوم آن مي پردازد و براي اين منظور از تصاوير آرشيوي، مصاحبه و نريشن بهره مي برد.
9573

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 
محمد بن عبدوالوهاب در نيمه هاي قرن 18 با همکاري محمد بن سعود در دريه، فرقه وهابيت را تأسيس کرد که بعدها اين جنبش با حمايت هاي انگليس قوت گرفت و عربستان سعودي بر همين پايه تأسيس شد.

آنچه در آغاز به عنوان اساس وهابيت معرفي مي شد بر بازگشت به حکومت سلف يعني پيامبر(ص) استوار بود و وهابيون به دنبال خوانش جديدي از توحيد و قرآن برآمدند اما اين تفکر در نهايت به تکفير همه مسلمانان غير وهابي انجاميد.

آنچه امروز در قالب گروه هاي تکفيري و چهره خشني که از اسلام ارائه مي شود، حاصل همين تفکر و کافر پنداشتن همه غير وهابيون است.

مستند «داستان وهابيت» به روايت زمينه ها و عوامل شکل گيري اين فرقه و حمايت هاي غربي براي تداوم آن مي پردازد و براي اين منظور از تصاوير آرشيوي، مصاحبه و نريشن بهره مي برد.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GloriaHef
  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group