نرم افزار مبدل نصب نیست.

رای قاطع عدم اعتماد مجلس به وزیر علوم پیشنهادی

گزارش مشکل
Loading the player...
خلاصه جلسه رای اعتماد به نیلی احمدآبادی ، وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت علوم. بخشایش می گوید: دولت با نمایندگان مجلس تعامل خوبی ندارد و علیرغم اینکه می گوید لجبازی با مجلس نداریم، اما عملا شاهد لجبازی های دولت با مجلس هستیم. احمد بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس به نیلی احمد آبادی دلایل چندگانه داشت. اولین و مهمترین عامل هم توهین آشنا، مشاور رئیس جمهور به نمایندگان مجلس بود. افراط گر خواندن مجلس و طرفداری سایر نمایندگان از یک اقلیت دیکتاتور که آقای آشنا آن را مطرح کرد، جز توهین به مجلس نبود. احمد بخشایش اردستانی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا در ادامه خاطر نشان کرد: دولت با نمایندگان مجلس تعامل خوبی ندارد و علیرغم اینکه می گوید لجبازی با مجلس نداریم، اما عملا شاهد لجبازی های دولت با مجلس هستیم. نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی به دومین دلیل عدم رای اعتماد مجلس به فرجی دانا اشاره کرد و افزود: فاصله معرفی وزیر پیشنهادی تا برگزاری جلسه رای اعتماد خیلی کم بود طوری که وزیر نتوانست با نمایندگان ارتباط بگیرد. در گذشته اینطور بود که ارتباط با هیئت رئیسه کفایت می کرد اما امروز مجلس با گذشته فرق کرده و روی فردیت تاکید دارد. این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: یکی دیگر از دلایلی که موجب شد نمایندگان به نیلی احمد آبادی اطمینان نداشته باشند اظهارات اخیر آقای روحانی بود. روحانی هر جا تریبون گیر می آورد گردن پروژه تخریب و تحقیر مجلس را آغاز می کند. آقای رئیس جمهور هر بار سخنرانی کرد قصد داشت ماجرای بورسیه ها را گردن مجلس بیندازد و اینگونه القا کند که مجلس طرفدار بورسیه های غیر قانونی است. بخشایش اردستانی در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: دلیل چهارم هم این بود که خود وزیر پیشنهاد شده نتوانست خودش را جا بیندازد. ایشان لیسانس خود را در 8 سال و فوق لیسانس را در 6 سال گرفته و تنها یک کتاب دارد. در چنین شرایطی مجلس هم موظف است وظیفه خودش را انجام دهد. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور در صفحه شخصی فیس بوک خود با اشاره به جلسه فردای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی دولت نوشت: «نمایندگان محترم مجلس فردا انتخابی راه گشا را در پیش رو دارند؛ این عزیزان می توانند: میانِ رفتن زیر بار سلطه گفتمانی اقلیت مطلق پایداری و استقلال مجلس از افراط گرایان یکی را انتخاب کنند. - میان راهبرد همراهی یا عدم همراهی قوا یکی را انتخاب کنند. - میان خواسته دانشگاهیان و خواسته های باج خواهان یکی را انتخاب کنند. آقای دکتر نیلی احمد آبادی وزیر پیشنهادی ریاست جمهوری نه اهل فتنه است نه بی تجربه و نه ناشناخته او یک جرم بیشتر ندارد دانشگاه را برای دانشگاهیان می خواهد نه برای سیاستمداران.» نیلی,نیلی احمدآبادی,آشنا,حسام الدین آشنا,وزیر علوم,رای اعتماد,رای عدم اعتماد,مجلس,دولت,روحانی
6961

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

خلاصه جلسه رای اعتماد به نیلی احمدآبادی ، وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت علوم.

 

بخشایش می گوید: دولت با نمایندگان مجلس تعامل خوبی ندارد و علیرغم اینکه می گوید لجبازی با مجلس نداریم، اما عملا شاهد لجبازی های دولت با مجلس هستیم.

احمد بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس به نیلی احمد آبادی دلایل چندگانه داشت. اولین و مهمترین عامل هم توهین آشنا، مشاور رئیس جمهور به نمایندگان مجلس بود. افراط گر خواندن مجلس و طرفداری سایر نمایندگان از یک اقلیت دیکتاتور که آقای آشنا آن را مطرح کرد، جز توهین به مجلس نبود.

احمد بخشایش اردستانی در گفتگو با  شبکه اطلاع رسانی راه دانا  در ادامه خاطر نشان کرد: دولت با نمایندگان مجلس تعامل خوبی ندارد و علیرغم اینکه می گوید لجبازی با مجلس نداریم، اما عملا شاهد لجبازی های دولت با مجلس هستیم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی به دومین دلیل عدم رای اعتماد مجلس به فرجی دانا اشاره کرد و افزود: فاصله معرفی وزیر پیشنهادی تا برگزاری جلسه رای اعتماد خیلی کم بود طوری که وزیر نتوانست با نمایندگان ارتباط بگیرد. در گذشته اینطور بود که ارتباط با هیئت رئیسه کفایت می کرد اما امروز مجلس با گذشته فرق کرده و روی فردیت تاکید دارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: یکی دیگر از دلایلی که موجب شد نمایندگان به نیلی احمد آبادی اطمینان نداشته باشند اظهارات اخیر آقای روحانی بود. روحانی هر جا تریبون گیر می آورد گردن پروژه تخریب و تحقیر مجلس را آغاز می کند. آقای رئیس جمهور هر بار سخنرانی کرد قصد داشت ماجرای بورسیه ها را گردن مجلس بیندازد و اینگونه القا کند که مجلس طرفدار بورسیه های غیر قانونی است.

بخشایش اردستانی در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: دلیل چهارم هم این بود که خود وزیر پیشنهاد شده نتوانست خودش را جا بیندازد. ایشان لیسانس خود را در 8 سال و فوق لیسانس را در 6 سال گرفته و تنها یک کتاب دارد. در چنین شرایطی مجلس هم موظف است وظیفه خودش را انجام دهد.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور در صفحه شخصی فیس بوک خود با اشاره به جلسه فردای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی دولت نوشت:

«نمایندگان محترم مجلس فردا انتخابی راه گشا را در پیش رو دارند؛ این عزیزان می توانند: میانِ رفتن زیر بار سلطه گفتمانی اقلیت مطلق پایداری و استقلال مجلس از افراط گرایان یکی را انتخاب کنند.

- میان راهبرد همراهی یا عدم همراهی قوا یکی را انتخاب کنند.

- میان خواسته دانشگاهیان و خواسته های باج خواهان یکی را انتخاب کنند.

آقای دکتر نیلی احمد آبادی وزیر پیشنهادی ریاست جمهوری نه اهل فتنه است نه بی تجربه و نه ناشناخته او یک جرم بیشتر ندارد دانشگاه را برای دانشگاهیان می خواهد نه برای سیاستمداران.»

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group