نرم افزار مبدل نصب نیست.

اژه ای: یا تولید کنندگان بنزین محاکمه میشوند، یا مدعیان آلودگی بنزین

گزارش مشکل
Loading the player...
یا تولید کنندگان بنزین محاکمه میشوند، یا مدعیان آلودگی بنزین تهران / واحد مرکزی خبر/ اجتماعی 1393/07/28 سخنگوی قوه قضائیه گفت : پرونده بنزین های آلوده کماکان در حال رسیدگی است. به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری در پاسخ به سئوال خبرنگاری که درباره بنزین های آلوده پرسید و اینکه رسیدگی به این پرونده در چه مرحله ای است آیا افرادی در این خصوص بازداشت شده اند یا خیر‌؟ گفت : این پرونده کماکان در حال رسیدگی است که البته رسیدگی به آن دو بخش دارد. وی افزود: در یک بخش ادعا شده این بنزین ها آلوده و سرطان زاست که در این خصوص اگر چنین چیزی نباشد و در تحقیقات مشخص شود این بنزین ها سرطان زا نیست کسانی که چنین ادعایی را مطرح کردند ، باید پاسخگو باشند چون این ادعا تشویش اذهان عمومی است. محسنی اژه ای ادامه داد: بخش دوم اینکه اگر سرطان زا بودن آن مشخص شد با کسانی که در تولید آن دست داشته اند، برخورد خواهد شد که البته درباره نظرات کارشناسی اختلاف نظر وجود دارد و کماکان در حال رسیدگی است و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده اند.
5445

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

یا تولید کنندگان بنزین محاکمه میشوند، یا مدعیان آلودگی بنزین

 

تهران / واحد مرکزی خبر/ اجتماعی 1393/07/28
سخنگوی قوه قضائیه گفت : پرونده بنزین های آلوده کماکان در حال رسیدگی است.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری در پاسخ به سئوال خبرنگاری که درباره بنزین های آلوده پرسید و اینکه رسیدگی به این پرونده در چه مرحله ای است آیا افرادی در این خصوص بازداشت شده اند یا خیر‌؟ گفت : این پرونده کماکان در حال رسیدگی است که البته رسیدگی به آن دو بخش دارد.
وی افزود: در یک بخش ادعا شده این بنزین ها آلوده و سرطان زاست که در این خصوص اگر چنین چیزی نباشد و در تحقیقات مشخص شود این بنزین ها سرطان زا نیست کسانی که چنین ادعایی را مطرح کردند ، باید پاسخگو باشند چون این ادعا تشویش اذهان عمومی است.
محسنی اژه ای ادامه داد: بخش دوم اینکه اگر سرطان زا بودن آن مشخص شد با کسانی که در تولید آن دست داشته اند، برخورد خواهد شد که البته درباره نظرات کارشناسی اختلاف نظر وجود دارد و کماکان در حال رسیدگی است و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده اند.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #1 Guest 1393-07-30 21:21
منتظر نتیجه هستیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
  • kurskmScece
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group