نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند ارباب سرگرمی - اهداف پنهان والت دیزنی

گزارش مشکل
Loading the player...
«ارباب سرگرمی» درصدد معرفی و نقد کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی با موضوع تفریح و سرگرمی است که از شبکه افق سیما پخش شد. به گزارش خبرنگار مهر، «ارباب سرگرمی» عنوان برنامه‌ای از شبکه افق سیما است که در هر قسمت به نقد و بررسی و مرور تاریخچه کمپانی‌های بزرگ فیلم‌سازی که در حوزه سرگرمی و فیلم‌های کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند می پردازد. قسمت اول برنامه «ارباب سرگرمی» به معرفی کمپانی والت‌دیزنی می‌پردازد؛ شرکتی که ابتدا با هدف فعالیت‌های صرفا تفریحی راه‌اندازی شده بود ولی در ادامه مسیر، به پایگاهی برای تغییر دیدگاه‌های اجتماعی و خدمت به اهداف سیاسی تبدیل شد. صنعت سرگرمی چه در قالب ساخت ابزارها و تجهیزات بازی یعنی در بعد سخت‌افزاری و چه در حوزه فیلم و سینما و نرم‌افزار یا به عبارت دیگر بعد نرم‌افزاری دارای حیطه فعالیتی گسترده است. با ظهور سینما و پس از آن، نفوذ روزافزون شبکه‌های تلویزیونی به درون خانه‌ها، پرداختن به موضوعاتی همچون کودک و سرگرمی که مخاطبان آن هم بیشتر از میان قشر کودک و نوجوان هستند رونق خاصی یافت به طوری که بخش عمده‌ای از بدنه سینمای باسابقه و طول و درازی همچون هالیوود به این امر اختصاص یافته و توانسته است با استفاده از قدرت سرگرم‌کنندگی خود، فرهنگ غربی را نیز در بسیاری از کشورها آن هم در میان کودکان نهادینه کند. ارباب سرگرمی,والت دیزنی,کارتون,اهداف پنهان,کودکان,رسانه,سرگرمی,آمریکا
9674

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

«ارباب سرگرمی» درصدد معرفی و نقد کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی با موضوع تفریح و سرگرمی است که از شبکه افق سیما پخش شد.

«ارباب سرگرمی» عنوان برنامه‌ای از شبکه افق سیما است که در هر قسمت به نقد و بررسی و مرور تاریخچه کمپانی‌های بزرگ فیلم‌سازی که در حوزه سرگرمی و فیلم‌های کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند می پردازد.

قسمت اول برنامه «ارباب سرگرمی» به معرفی کمپانی والت‌دیزنی می‌پردازد؛ شرکتی که ابتدا با هدف فعالیت‌های صرفا تفریحی راه‌اندازی شده بود ولی در ادامه مسیر، به پایگاهی برای تغییر دیدگاه‌های اجتماعی و خدمت به اهداف سیاسی تبدیل شد.

صنعت سرگرمی چه در قالب ساخت ابزارها و تجهیزات بازی یعنی در بعد سخت‌افزاری و چه در حوزه فیلم و سینما و نرم‌افزار یا به عبارت دیگر بعد نرم‌افزاری دارای حیطه فعالیتی گسترده است.

با ظهور سینما و پس از آن، نفوذ روزافزون شبکه‌های تلویزیونی به درون خانه‌ها، پرداختن به موضوعاتی همچون کودک و سرگرمی که مخاطبان آن هم بیشتر از میان قشر کودک و نوجوان هستند رونق خاصی یافت به طوری که بخش عمده‌ای از بدنه سینمای باسابقه و طول و درازی همچون هالیوود به این امر اختصاص یافته و توانسته است با استفاده از قدرت سرگرم‌کنندگی خود، فرهنگ غربی را نیز در بسیاری از کشورها آن هم در میان کودکان نهادینه کند.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #2 Guest 1394-02-26 08:56
براتون متاسفم....
برین یاد بگیرید به جای تخریب و تهمت
نقل قول کردن
+2 #1 عبدالمجید 1393-07-30 15:15
عالی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group