نرم افزار مبدل نصب نیست.

نماهنگ، اسلامی که با آن مخالفیم

گزارش مشکل
Loading the player...
حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در پیامی به حجاج بیت‌الله‌الحرام، نگاه هوشمندانه به تفاوت میان اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را از اولویت‌های اصلی جهان اسلام دانستند. به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ «اسلامی که با آن مخالفیم» را منتشر می‌کند. متن پیام رهبر انقلاب که در این نماهنگ می‌شنوید: سومین موضوع مهم و دارای اولویت، نگاه هوشمندانه‌ای است که فعالان دلسوز جهان اسلام باید به تفاوتِ میان اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی داشته باشند و از خلط و اشتباه میان این دو، خود و دیگران را برحذر بدارند. نخستین بار امام راحل بزرگ ما به تمایز این دو مقوله همت گماشته و آن را وارد قاموس سیاسی دنیای اسلام کرد. اسلامِ ناب، اسلامِ صفا و معنویت، اسلامِ پرهیزکاری و مردم‌سالاری، اسلامِ «اَشِداءُ عَلَی الکُفار رُحَماءُ بَینَهُم» است. اسلامِ آمریکایی، پوشاندن لباس اسلام بر نوکری اجانب و دشمنی با امت اسلامی است. اسلامی که آتش تفرقه میان مسلمین را دامن بزند، به جای اعتماد بهوعده‌ی الهی، به دشمنان خدا اعتماد کند، به جای مبارزه با صهیونیسم و استکبار با برادر مسلمان بجنگد، با آمریکای مستکبر علیه ملت خود یا ملتهای دیگر متحد شود، اسلام نیست؛ نفاق خطرناک و مهلکی است که هر مسلمان صادقی باید با آن مبارزه کند. پیام به حجاج بیت‌الله‌الحرام ۱۳۹۳/۰۷/۰۸ امام خامنه ای,رهبر,رهبر انقلاب,پیام حج,پیام به حجاج,اسلام آمریکایی,اسلام ناب,نماهنگ,اسلامی که با آن مخالفیم
6201

نمایش ویدئو در وب سایت شما


حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در پیامی به حجاج بیت‌الله‌الحرام، نگاه هوشمندانه به تفاوت میان اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را از اولویت‌های اصلی جهان اسلام دانستند. به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ «اسلامی که با آن مخالفیم» را منتشر می‌کند.

متن پیام رهبر انقلاب که در این نماهنگ می‌شنوید:
سومین موضوع مهم و دارای اولویت، نگاه هوشمندانه‌ای است که فعالان دلسوز جهان اسلام باید به تفاوتِ میان اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی داشته باشند و از خلط و اشتباه میان این دو، خود و دیگران را برحذر بدارند. نخستین بار امام راحل بزرگ ما به تمایز این دو مقوله همت گماشته و آن را وارد قاموس سیاسی دنیای اسلام کرد. اسلامِ ناب، اسلامِ صفا و معنویت، اسلامِ پرهیزکاری و مردم‌سالاری، اسلامِ «اَشِداءُ عَلَی الکُفار رُحَماءُ بَینَهُم» است. اسلامِ آمریکایی، پوشاندن لباس اسلام بر نوکری اجانب و دشمنی با امت اسلامی است. اسلامی که آتش تفرقه میان مسلمین را دامن بزند، به جای اعتماد بهوعده‌ی الهی، به دشمنان خدا اعتماد کند، به جای مبارزه با صهیونیسم و استکبار با برادر مسلمان بجنگد، با آمریکای مستکبر علیه ملت خود یا ملتهای دیگر متحد شود، اسلام نیست؛ نفاق خطرناک و مهلکی است که هر مسلمان صادقی باید با آن مبارزه کند.
پیام به حجاج بیت‌الله‌الحرام ۱۳۹۳/۰۷/۰۸

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
  • kurskmScece
  • Ruslanpaw
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group