نرم افزار مبدل نصب نیست.

تظاهرات جمعی از جوانان ترکیه علیه توهین اردوغان به امام خامنه ای، ما همه سرباز رهبریم

گزارش مشکل
Loading the player...
توهین,توهین اردوغان,امام خامنه ای,توهین به رهبر,توهین اردوغان به رهبر,توهین اردوغان به امام,توهین به امام,رجب طیب اردوغان,تروریست,تظاهرات مردم ترکیه,ترکیه,ما همه سرباز رهبریم,شیعیان ترکیه ما همه سرباز رهبریم، الله اکبر ، خامنه ای رهبر، خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست... اینها بخشی از شعارهایی بود که مردم ترکیه در تظاهرات علیه اردوغان سر میدادند. به گزارش ”صبح کویر “به نقل ازبوتیا، به نوشته رسانه‌های ترکیه، هرچند اردوغان‌ مستقیم از رهبر انقلاب نام نبرده، ‌استفاده وی از عبارت «رهبر دینی» و همچنین اشاره به بخشی از محتوای گفت‌و‌گویش با رهبری ایران، نشان می‌دهد ‌فرد مورد نظر در سخنان اردوغان، رهبر انقلاب است. اردوغان که این روز‌ها به دلیل حمله به کرد‌ها، همزمان با حملات داعش به شهر کردنشین کوبانی تحت فشار افکار عمومی است و در حالی که اعتراضات مردم این کشور، تنها در چند روز بیش از سی کشته بر جای گذاشته، ایران و رهبری آن را به دلیل جنگ داخلی در سوریه مورد حمله قرار داده است. موضع‌گیری اردوغان علیه ایران تنها دو روز پس از آن صورت می‌گیرد که سعود‌الفیصل، وزیر خارجه سعودی‌ها در جده و در جریان کنفرانس خبری با همتای آلمانی خود، ایران را عامل اشغال سوریه دانست و ادعا کرد که نیروهای ایرانی باید نه تنها از سوریه، بلکه از عراق و یمن نیز خارج شوند. همزمانی و شباهت سخنان دو مقام ترکیه‌ای و سعودی آخرین پرده از همراهی آن‌ها از انتخابات پارلمانی عراق در سال ۲۰۱۰ تاکنون علیه ایران و شیعیان منطقه است. این دو کشور در آن سال از هیچ تلاشی برای جلوگیری از به قدرت رسیدن دوباره نوری المالکی فروگذار نکردند. سپس به طور مشترک به حمایت از برخی عناصر هوادار گروه‌های تروریستی در عراق مانند طارق الهاشمی پرداختند. در حالی که الهاشمی برای فرار از مجازات به ترکیه گریخت، سعودی‌ها نیز هموار روابط تیره و تاری با دولت قانونی عراق داشتند. ترکیه و عربستان در تحولات سوریه نیز از آغاز اصلی‌ترین پشتیبانان گروه‌های تروریستی و پرشور‌ترین هواداران سرنگونی دولت بشار اسد بودند. همکاری این دو کشور حتی به مسائل داخلی لبنان و حمایت از گروه‌هایی کشیده شد. همین دو کشور همچنان پیگیر سرنگون کردن حکومت سوریه، میزبان آموزش تروریست‌های مورد تأیید آمریکا در خاک خود و چهره پشت پرده ناآرامی‌های عراق به قصد تجزیه این کشور هستند.
17602

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

ما همه سرباز رهبریم،

الله اکبر ، خامنه ای رهبر،

خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست...


اینها بخشی از شعارهایی بود که مردم ترکیه در تظاهرات علیه اردوغان سر میدادند.

به گزارش ”صبح کویر “به نقل ازبوتیا، به نوشته رسانه‌های ترکیه، هرچند اردوغان‌ مستقیم از رهبر انقلاب نام نبرده، ‌استفاده وی از عبارت «رهبر دینی» و همچنین اشاره به بخشی از محتوای گفت‌و‌گویش با رهبری ایران، نشان می‌دهد ‌فرد مورد نظر در سخنان اردوغان، رهبر انقلاب است.
اردوغان که این روز‌ها به دلیل حمله به کرد‌ها، همزمان با حملات داعش به شهر کردنشین کوبانی تحت فشار افکار عمومی است و در حالی که اعتراضات مردم این کشور، تنها در چند روز بیش از سی کشته بر جای گذاشته، ایران و رهبری آن را به دلیل جنگ داخلی در سوریه مورد حمله قرار داده است.

موضع‌گیری اردوغان علیه ایران تنها دو روز پس از آن صورت می‌گیرد که سعود‌الفیصل، وزیر خارجه سعودی‌ها در جده و در جریان کنفرانس خبری با همتای آلمانی خود، ایران را عامل اشغال سوریه دانست و ادعا کرد که نیروهای ایرانی باید نه تنها از سوریه، بلکه از عراق و یمن نیز خارج شوند.

همزمانی و شباهت سخنان دو مقام ترکیه‌ای و سعودی آخرین پرده از همراهی آن‌ها از انتخابات پارلمانی عراق در سال ۲۰۱۰ تاکنون علیه ایران و شیعیان منطقه است.

این دو کشور در آن سال از هیچ تلاشی برای جلوگیری از به قدرت رسیدن دوباره نوری المالکی فروگذار نکردند. سپس به طور مشترک به حمایت از برخی عناصر هوادار گروه‌های تروریستی در عراق مانند طارق الهاشمی پرداختند. در حالی که الهاشمی برای فرار از مجازات به ترکیه گریخت، سعودی‌ها نیز هموار روابط تیره و تاری با دولت قانونی عراق داشتند.

ترکیه و عربستان در تحولات سوریه نیز از آغاز اصلی‌ترین پشتیبانان گروه‌های تروریستی و پرشور‌ترین هواداران سرنگونی دولت بشار اسد بودند. همکاری این دو کشور حتی به مسائل داخلی لبنان و حمایت از گروه‌هایی کشیده شد.

همین دو کشور همچنان پیگیر سرنگون کردن حکومت سوریه، میزبان آموزش تروریست‌های مورد تأیید آمریکا در خاک خود و چهره پشت پرده ناآرامی‌های عراق به قصد تجزیه این کشور هستند.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+2 #13 makan parsi 1395-02-23 03:42
سلام و درود بر تمام مردم ایران و جهان تشیعه بدون مرز
نقل قول کردن
-2 #12 هشت مون گره نه همونه 1395-02-23 03:39
به نقل از مهدی مهدی:
به عنوان یه شیعه دوازده امامی به شما می گویم شما غلط کرده اید اگر در ترکیه بودم یکنفر از شما را زنده نمی گذاشتم ایت الله خامنه ای خیلی وقت پیش بین شیعه گری و ایران ایران را انتخاب کرده است بارها و بارها سخنرانی کرده که ما باید زبان فارسی را زنده نگه داریم و از هند تا استانبول گسترش بدهیم اگر درترکیه بودم همه شما را با کامیون زیر می کردم


آره بابا تو راست میگی ما نمی فهمیم به جا تو! ، مثل اون زمانی که پیامبر دست میزاره روی شانه سلمان و میگه این از اهل بیت منه! ایران رو انتخاب کرده بود نه اسلام رو!
-
مثل این میمونه که بگیم هر کی زبان عربی رو گسترش بده باید با کامیون زیرش کنیم! نمی دونم با این حرفت بگم عزیز من یا اینکه خطاب کنم آخه خنگه زبان فارسی عضمتی برای خودش داره شعرای این مرز و بوم رو ببین کوری لابد! بعدشم عربی زبان اول اسلام و فارسی زبان دوم اسلام اگه نمی دونستی پس حالا گفتم که بدونی همه مسلمانان اولیت بعد از یادگیری زبان عربیشون ، زبان فارسیه ما مسلمان چینی ، ژاپنی ، افریقایی و ... داریم که فارسی یاد گرفتن.
نقل قول کردن
-2 #11 Guest 1394-08-27 12:21
به نقل از فاطمه زهرا:
خیلی عالی بود کور شن دشمنان ما وازناراحتی دغ کنن که ما امت اسلام رهبر داریم

رهبر داریم اما رهبر هم باید ما هم داشته باشد
نقل قول کردن
+1 #10 محسن وفسی 1394-03-23 13:56
جانم فدای رهبر شعار شیعه است اگر خیلی فکر مکنی ایران بدون شیعه ارزشی دارد برو به جهنم اجداد زرتشتی را ببین بعد بیا ایرانی ایرانی کن ایران بدون شیعه هیچ ارزشی و فرقی با پاکستانی وهندی چینی و مصری امریکایی ندارد انچه ارزش است شیعه بودن این کشور و پایگاه بودن برای امام زمان _عج) شریف است اگر بتوانیم این پایگاه را برای ایشان حفظ کنیم
نقل قول کردن
-6 #9 مهدی مهدی 1394-03-23 00:39
به عنوان یه شیعه دوازده امامی به شما می گویم شما غلط کرده اید اگر در ترکیه بودم یکنفر از شما را زنده نمی گذاشتم ایت الله خامنه ای خیلی وقت پیش بین شیعه گری و ایران ایران را انتخاب کرده است بارها و بارها سخنرانی کرده که ما باید زبان فارسی را زنده نگه داریم و از هند تا استانبول گسترش بدهیم اگر درترکیه بودم همه شما را با کامیون زیر می کردم
نقل قول کردن
0 #8 یکی 1393-08-01 15:07
بابا روشن فکر
فکر میکنی بقیه که قبل شما نظر دادن این چیزا سرشون نمیشه!!؟
نقل قول کردن
+11 #7 ahmad rozbeh 1393-07-28 14:34
من یک ایرانی ترکیه نشین ام و می گم اردوغان عددی نیست بعضی گروهای سیاسی خارج اردوغان را شیر کردند والا اردوغان
... کی باشه که به رهبر ما بی احترامی بگنه....
نقل قول کردن
+6 #6 فاطمه زهرا 1393-07-28 12:08
خیلی عالی بود کور شن دشمنان ما وازناراحتی دغ کنن کهما امت اسلام رهبر داریم
نقل قول کردن
+5 #5 فیروز اقدم 1393-07-27 20:54
بسم الله ارحمن الرحیم
سلام علیکم
ضمن تشکر از انتشار این حادثه با عظمت به دوستانی که تذکر داده اند که معترضین تعدادی جوان بودند و نه ممردم باید عرض کنم در مدت کوتاهی که چند وقت پیش در اسلامبول توقف داشتم با احساسات پر شور ملت مسلمان ترکیه بویژه علوییون و کردهانسبت به جمهوری اسلامی ایران آشنا شدم. از اردوغان با نفرت نام میبردند و او را سلطان سلیم مینامیدند.
دوستان تصور نکنید که به راحتی میشود در خارج از ایران در جهت حمایت از جمهوری اسلامی تطاهرات راه انداخت بر اساس تجربه شخصی اممثلا در سوئداگر کس از جمهوری اسلامی حمایت کند خانواده اش را متلاشی میکنند تا از اینطریق مجبور به سکوتش نمایند.
نقل قول کردن
+3 #4 hh 1393-07-27 07:58
به هر حال این اتفاقات بیانگر این است که ما در دل دولتهای مخالف اسلام و نظام جمهوری اسلامی، بعضی حمایت های مردمی هم داریم. که ما نام بیداری اسلامی را روی ان می گذاریم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group