نرم افزار مبدل نصب نیست.

پاسخ قاطع انصارالله به توطئه های آل سعود در یمن

گزارش مشکل
Loading the player...
رهبر جنبش انصارالله یمن درباره توطئه ای خارجی علیه این کشور هشدار داد. رهبران مقاومت مردمی و انقلابیون و جنبش انصارالله یمن درمورد توطئه آل سعود برای تجزیه یمن تهدید کردند اگر عربستان از توطئه های خود علیه مردم وانقلاب یمن دست نکشد، مناطق اشغال شده ی یمن توسط نیروهای سعودی را آزاد خواهیم کرد. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سید "عبدالمالک الحوثی" در سخنانی به مناسبت عید غدیر خم گفت: برخی به دنبال آن هستند که مردم یمن همچنان در بی ثباتی باقی بمانند. وی با اشاره به توطئه های خارجی علیه یمن افزود: برخی از خارج در حال توطئه علیه جنوب و شمال یمن هستند، و این توطئه ها علیه جنوب یمن، مانند شمال این کشور در جریان است. الحوثی با تأکید بر آماده بودن شرایط برای حل مسأله جنوب یمن، اظهار داشت: مردم جنوب نباید برای حل مسأله خود، به خارج تکیه کنند. وی ادامه داد: طرفهای خارجی با مسأله جنوب یمن صادقانه و طبق منافع مردم این منطقه، برخورد نمی کنند. رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که این کشور نیازمند اراده ای سیاسی برای مقابله با خطرات امنیتی است. یمن,انصارالله,انقلاب,انقلاب یمن,الحوثی,حوثی,توطئه,آل سعود,تجزیه یمن,حوثی ها
7699

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

رهبر جنبش انصارالله یمن درباره توطئه ای خارجی علیه این کشور هشدار داد.

رهبران مقاومت مردمی و انقلابیون و جنبش انصارالله یمن درمورد توطئه آل سعود برای تجزیه یمن تهدید کردند اگر عربستان از توطئه های خود علیه مردم وانقلاب یمن دست نکشد، مناطق اشغال شده ی یمن توسط نیروهای سعودی را آزاد خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سید "عبدالمالک الحوثی" در سخنانی به مناسبت عید غدیر خم گفت: برخی به دنبال آن هستند که مردم یمن همچنان در بی ثباتی باقی بمانند. وی با اشاره به توطئه های خارجی علیه یمن افزود: برخی از خارج در حال توطئه علیه جنوب و شمال یمن هستند، و این توطئه ها علیه جنوب یمن، مانند شمال این کشور در جریان است. الحوثی با تأکید بر آماده بودن شرایط برای حل مسأله جنوب یمن، اظهار داشت: مردم جنوب نباید برای حل مسأله خود، به خارج تکیه کنند. وی ادامه داد: طرفهای خارجی با مسأله جنوب یمن صادقانه و طبق منافع مردم این منطقه، برخورد نمی کنند. رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که این کشور نیازمند اراده ای سیاسی برای مقابله با خطرات امنیتی است.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group