نرم افزار مبدل نصب نیست.

آغاز پیروزی مقاوت مردم کوبانی

گزارش مشکل
Loading the player...
نیروهای مبارز کرد یکی از مناطق غربی شهر عین العرب (کوبانی) را از تروریستها پس گرفتند. به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خبرها از شهر کوبانی حاکی است که مبارزان کرد توانسته اند منطقه "تل الشعیر" را پس از درگیریهای سنگین با عناصر داعش، تحت کنترل خود در آورند. تروریست‌های داعش که قبلا حدود 40 درصد شهر کوبانی را تصرف کرده بودند، اکنون فقط 20 درصد از این شهر را در دست دارند. از سوی دیگر بیش از 100 مبارز کرد که دیروز برای درمان به اراضی ترکیه رفته بودند، از سوی نیروهای امنیتی این کشور بازداشت شدند؛ این مبارزان هم در اعتراض به این اقدام ترکیه، دست به اعتصاب غذا زدند. کوبانی,داعش,اعتلاف ضد داعش,کورد,کرد,پیروزی مقاومت,آزادسازی کوبانی,بازپس گیری,سوریه,تروریست
6389

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

نیروهای مبارز کرد یکی از مناطق غربی شهر عین العرب (کوبانی) را از تروریستها پس گرفتند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خبرها از شهر کوبانی حاکی است که مبارزان کرد توانسته اند منطقه "تل الشعیر"  را پس از درگیریهای سنگین با عناصر داعش، تحت کنترل خود در آورند.
تروریست‌های داعش که قبلا حدود 40 درصد شهر کوبانی را تصرف کرده بودند، اکنون فقط 20 درصد از این شهر را در دست دارند.
از سوی دیگر بیش از 100 مبارز کرد که دیروز برای درمان به اراضی ترکیه رفته بودند، از سوی نیروهای امنیتی این کشور بازداشت شدند؛ این مبارزان هم در اعتراض به این اقدام ترکیه، دست به اعتصاب غذا زدند.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GloriaHef
  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group