نرم افزار مبدل نصب نیست.

(وایبر) اسرائیلی و (واتس‌آپ) آمریکایی در خدمت ایرانی‌ها

گزارش مشکل
Loading the player...
وایبر,واتس اپ,واتس آپ,واتس‌آپ,viber,whatsapp,شبکه اجتماعی موبایل,جاسوسی,آمریکا,اسرائیل به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، در نگاه اول و با بررسی اولیه نرم‌افزارهای خارجی نکات قابل تاملی در ارتباط با آنها وجود دارد. چرخه سرمایه‌ای نامعلوم شرکت‌های ارائه دهنده، دسترسی آسان شرکت‌ها به اطلاعات شخصی، وجود حفره‌های امنیتی متعدد و ... از جمله مشکلات این اپلیکیشن‌ها است. در همین راستا و با انتشار گستره محتوای مجرمانه و ارتکا به انواع جرایم علیه عفت و اخلاق اسلامی و امنیت عمومی در استفاده از این نرم‌افزارها، اخیر معاون اول قوه قضاییه نامه‌ای به وزیر ارتباطات نوشته و خواهان اقدام عاجل در این زمینه شده است. این نرم‌افزارها به شدت امنیت ملی را به خطر می‌اندازند و پرکاربردترین آنها یعنی وایبر و واتس‌آب به ترتیب متعلق به اسرائیل و آمریکاست.
6991

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، در نگاه اول و با بررسی اولیه نرم‌افزارهای خارجی نکات قابل تاملی در ارتباط با آنها وجود دارد.

چرخه سرمایه‌ای نامعلوم شرکت‌های ارائه دهنده، دسترسی آسان شرکت‌ها به اطلاعات شخصی، وجود حفره‌های امنیتی متعدد و ... از جمله مشکلات این اپلیکیشن‌ها است.

در همین راستا و با انتشار گستره محتوای مجرمانه و ارتکا به انواع جرایم علیه عفت و اخلاق اسلامی و امنیت عمومی در استفاده از این نرم‌افزارها، اخیر معاون اول قوه قضاییه نامه‌ای به وزیر ارتباطات نوشته و خواهان اقدام عاجل در این زمینه شده است.

این نرم‌افزارها به شدت امنیت ملی را به خطر می‌اندازند و پرکاربردترین آنها یعنی وایبر و واتس‌آب به ترتیب متعلق به اسرائیل و آمریکاست.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group