نرم افزار مبدل نصب نیست.

پزشک دفاع مقدس، رکورددار جراحی جهان

گزارش مشکل
Loading the player...
رکورد جراحی,رکورددار جراحی جهان,پزشک دفاع مقدس,منصور رامی,دکتر منصور رامی,دفاع مقدس,جنگ تحمیلی دکتر "منصور رامی" پزشک متعهد و ایثارگری که 5 هزار جراحی را در عرض 8 سال دفاع مقدس انجام داده است همراه با خانواده‌اش در "خرمشهر" زادگاه خود زندگی می‌کند. وی حملات ناجوانمردانه رژیم بعث عراق را که موجب شد یک آمار تلخ در کارنامه شغلی‌اش داشته باشد، هرگز فراموش نکرده است. وی متولد 1316 خرمشهر- متخصص جراحي عمومي از دانشگاه آلمان - از آغاز جنگ به عنوان جراح در جبهه ها حضور داشته و پس از جنگ 11 ماه در آلمان فعاليت كرده است . به محض پيداشدن شرايط براي برگشت به خرمشهر به زادگاهش برمي گردد و به رغم پيشنهاداتي كه براي تدريس در دانشگاههاي آلمان داشته است از سال 69 در خرمشهر به كار مداواي بيماران مشغول است . او مي گويد :‌ همسر و فرزندانم ساكن آمريكا هستند اما عشق من به اين مردم مرا در اينجا نگه داشت . او جزء معدود پزشكان متخصص بومي خرمشهر است كه در شهر خود مانده است .
4874

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

دکتر "منصور رامی" پزشک متعهد و ایثارگری که 5 هزار جراحی را در عرض 8 سال دفاع مقدس انجام داده است همراه با خانواده‌اش در "خرمشهر" زادگاه خود زندگی می‌کند.

وی حملات ناجوانمردانه رژیم بعث عراق را که موجب شد یک آمار تلخ در کارنامه شغلی‌اش داشته باشد، هرگز فراموش نکرده است.

وی متولد 1316 خرمشهر- متخصص جراحي عمومي از دانشگاه آلمان - از آغاز جنگ به عنوان جراح در جبهه ها حضور داشته و پس از جنگ 11 ماه در آلمان فعاليت كرده است . به محض پيداشدن شرايط براي برگشت به خرمشهر به زادگاهش برمي گردد و به رغم پيشنهاداتي كه براي تدريس در دانشگاههاي آلمان داشته است از سال 69 در خرمشهر به كار مداواي بيماران مشغول است . او مي گويد :‌ همسر و فرزندانم ساكن آمريكا هستند اما عشق من به اين مردم مرا در اينجا نگه داشت . او جزء معدود پزشكان متخصص بومي خرمشهر است كه در شهر خود مانده است .

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • summarTraix
  • Angeldut
  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group