نرم افزار مبدل نصب نیست.

درگیری مجری و کارشناس شبکه صدای آمریکا

گزارش مشکل
Loading the player...
سیاست‌های جانبدارانه صدای آمریکا و حضور افراد افراطی در این شبکه، با انتقاد یکی دیگر از کارشناسان این شبکه مواجه شد. سایت جام نیوز نوشت: محمد سهیمی، کارشناس صدای آمریکا(VOA)، در برنامه افق با انتقاد از سخنان سهراب احمری، مقاله نویس وال استریت ژورنال و دیگر کارشناس این برنامه که به شدت علیه ایران و مذاکرات هسته ای سخن گفته بود، با اشاره به پیشینه وی و روزنامه وال استریت ژورنال، این روزنامه آمریکایی را ارگان راست افراطی آمریکا خواند و پشت پرده آن را وابسته به رابرت مرداک، غول رسانه ای جهان و از حامیان اصلی جنگ های آمریکا و اسرائیل دانست. این سخنان که گویا به مذاق مسئولان صدای آمریکا خوش نیامد، با واکنش سیامک دهقان پور، مجری این برنامه مواجه شد. دهقان پور، همچون دیگر مجریان این شبکه که هر کلام مخالفی را بلافاصله قطع می کنند، سخنان سهیمی را قطع کرد که موجب خشم سهیمی و بالا گرفتن بحث میان آنها شد. سهیمی با اشاره به دعوت از شخصیت های افراطی به عنوان کارشناس به برنامه های صدای آمریکا و بی عدالتی در این شبکه با اختصاص دادن زمان بیشتر به آنها برای بیان ادعاهایشان، از ممانعت صدای آمریکا از پاسخگویی به افراطی گری این کارشناسان به شدت انتقاد کرد.
6309

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

سیاست‌های جانبدارانه صدای آمریکا و حضور افراد افراطی در این شبکه، با انتقاد یکی دیگر از کارشناسان این شبکه مواجه شد.

سایت جام نیوز نوشت: محمد سهیمی، کارشناس صدای آمریکا(VOA)، در برنامه افق با انتقاد از سخنان سهراب احمری، مقاله نویس وال استریت ژورنال و دیگر کارشناس این برنامه که به شدت علیه ایران و مذاکرات هسته ای سخن گفته بود، با اشاره به پیشینه وی و روزنامه وال استریت ژورنال، این روزنامه آمریکایی را ارگان راست افراطی آمریکا خواند و پشت پرده آن را وابسته به رابرت مرداک، غول رسانه ای جهان و از حامیان اصلی جنگ های آمریکا و اسرائیل دانست.

این سخنان که گویا به مذاق مسئولان صدای آمریکا خوش نیامد، با واکنش سیامک دهقان پور، مجری این برنامه مواجه شد. دهقان پور، همچون دیگر مجریان این شبکه که هر کلام مخالفی را بلافاصله قطع می کنند، سخنان سهیمی را قطع کرد که موجب خشم سهیمی و بالا گرفتن بحث میان آنها شد.

سهیمی با اشاره به دعوت از شخصیت های افراطی به عنوان کارشناس به برنامه های صدای آمریکا و بی عدالتی در این شبکه با اختصاص دادن زمان بیشتر به آنها برای بیان ادعاهایشان، از ممانعت صدای آمریکا از پاسخگویی به افراطی گری این کارشناسان به شدت انتقاد کرد.

گفتنی است قطع کردن صدا در صدای آمریکا، تنها به کارشناسان خلاصه نمی شود بلکه در دیگر برنامه این شبکه به نام روی خط، که به تماس های تلفنی مخاطبان این رسانه اختصاص دارد نیز به کرات کلام مخاطبان با دلایل واهی قطع شده که در خبر " استدلال مضحک صدای آمریکا برای تبرئه فتنه گران 18 تیر 78  " به گوشه ای از این رویه صدای آمریکا اشاره شده است.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که مسئولان صدای آمریکا، همچون مقامات آمریکایی، مدعی آزادی بیان هستند!

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group