نرم افزار مبدل نصب نیست.

سوال حاج حسین شریعتمداری از رئیس جمهور

گزارش مشکل
Loading the player...
6944

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی دانا در خصوص مواضع دوپهلوی روحانی در خصوص بیانات اخیر رهبری مبنی بر اینکه فتنه خط قرمز نظام است، اظهار داشت: پس از این اظهارات دوپهلوی روحانی، انتقادهایی را به وی وارد کردیم.

وی افزود: آقای روحانی در نشست خبری اعلام کرد که با جدیت تمام فرمایشات رهبری را دنبال می‌کند و فاصله گذاری های وزرا با فتنه گران رعایت می‌شود؛ اما او در قسمتی از سخنانش گفته بود که کسانی که در دادگاه‌ها محکوم به محرومیت از فعالیت اجتماعی شده اند را به کار نمی‌گیرند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان یادآور شد: این یک امر بدیهی است و نیازی به توصیه رهبری و تعهد وزرا ندارد و طبق قانون کشور استفاده از محکومین دادگاه‌ها در امور اجرایی کشور خلاف قانون و ممنوع است.

شریعتمداری با اشاره به حقوق‌دان بودن رئیس جمهور تصریح کرد: با توجه به اظهارات روحانی در این نشست خبری می توان گفت که تفاوت های اصلی جرم مشهود و غیر مشهود از چشم آقای رئیس جمهور دور مانده که این تعجب آور است.

وی در توضیح جرم مشهود و غیر مشهود گفت: جرم غیر مشهود جرمی است که وقتی دادگاه برایش تشکیل می‌شود برای این است که مشخص شود فرد متهم است و یا خیر؛ یعنی این دادگاه برای انتساب جرم است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزود: اما جرم مشهود جرمی است که در منظر و میدان دید بزرگان نظام یا توده مردم صورت بگیرد و این یک جرم مسلم است و نیازی به اثبات جرم در دادگاه ندارد.

شریعتمداری با اشاره به سخنرانی روحانی پس از فتنه تیرماه 78 در دانشگاه تهران اظهار داشت: روحانی در این سخنرانی فتنه گران را آشوب طلب و کسانی که مزدور بیگانه اند می نامد و با تعبیر اراذل و اوباش از آنها نام برده و می خواهد که زودتر این افراد سرکوب شوند؛ چراکه هیچ دولتی نمی تواند این موضوع را تحمل کند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر روحانی معتقد است که فتنه گران جرمشان مشهود و علنی است دیگر چرا اصرار بر این موضوع دارد که این افراد باید در دادگاه محاکمه شوند؛ در حالی این موضوع یک جرم مشهود است.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group