نرم افزار مبدل نصب نیست.

افتضاح شبکه آمریکایی درباره غزه

گزارش مشکل
Loading the player...
به گزارش فرهنگ نیوز - شبکه خبری ABC آمریکا چند روز پیش گزارشی درباره بحران در غزه پخش کرد که در آن بر معرض تهدید بودن صهیونیست‌ها تاکید شده بود.
5047

نمایش ویدئو در وب سایت شما

به گزارش فرهنگ نیوز - شبکه خبری ABC آمریکا چند روز پیش گزارشی درباره بحران در غزه پخش کرد که در آن بر معرض تهدید بودن صهیونیست‌ها تاکید شده بود.

مشرق-گزارشگر ABC توجه بینندگان را به دیدن فیلمی از آنچه که وی بارش راکت بر صهیونیست‌ها می‌خواند، دعوت کرد. دیان سویر با اشاره به تصاویری که در حال پخش بود، خطاب به بینندگان گفت: «در اینجا می‌بینید که یک خانواده اسرائیلی هر کاری می‌کنند تا از این راکت‌ها نجات پیدا کنند. در تصویر دیگر یک زن اسرائیلی نیز ساکت ایستاده و به ویران شدن زندگی‌اش نگاه می‌کند.»

جالب آن که هیچ یک از دو تصویری که در قالب فیلم مذکور پخش شدند، مربوط به اسرائیلی‌ها نبودند بلکه هر دو خانواده‌های فلسطینی را نشان می‌داد که تحت آماج حملات موشکی صهیونیست‌ها قرار گرفته بودند.

پس از واکنش کاربران فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری نسبت به دروغگویی شبکه ABC، مسئولان این شبکه مجبور شدند ضمن اصلاح فیلم مذکور و حذف عکس فلسطینی‌های آواره‌ای که اسرائیلی جا زده شده بودند، اعلام کنند این فقط یک اشتباه سهوی رسانه‌ای بوده است.

اما با توجه به سابقه سوء رسانه‌های غربی، نمی‌توان این مورد را یک اشتباه سهوی دانست. از سوی دیگر، رسانه‌های غربی درباره بحران کنونی غزه به گونه‌ای اطلاع‌رسانی می‌کنند که گویا اشغالگران فلسطین تحت آماج راکت‌های مبارزان فلسطینی به خاک و خون کشیده شده‌اند و برای مقابله به مثل اقدام به حمله به نوار غزه کرده‌اند؛ در حالی که واقعیت کاملا خلاف این نوع خط رسانه‌ای غربی‌ها است.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GloriaHef
  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group