نرم افزار مبدل نصب نیست.
پیش بینی امام خامنه ای از سرانجام کوتاه آمدن دربرابر فشار غرب

سرانجام شوم سیاست بهانه زدایی از دشمن! بهانه زدایی تا کجا؟!

گزارش مشکل
Loading the player...
یکی از طرّاحیها این است که حرف آخر را اوّل نزنند؛ آرام آرام و بتدریج طلبکاری ایجاد نمایند و طرفِ مقابل را وادار به عقب‌نشینی کنند. به‌مجرّدی که عقب‌نشینی کردید، طلبکاری دیگری شروع خواهد شد. شما باید ذرّه‌ذرّه عقب بنشینید؛ این حدّ یَقِفی ندارد. من این موضوع را بارها به بعضی از مسؤولانی که دچار وسوسه و واهمه‌هایی بودند، گفته‌ام که حدّ یَقفِ فشار آمریکا کجاست؟! (امام خامنه ای ۱۳۸۲/۰۳/۰۷ ) / فرجام بهانه زدایی فرسایش منابع قدرت است نه تمام شدن بهانه های دشمن.
9531

نمایش ویدئو در وب سایت شما

یکی از طرّاحیها این است که حرف آخر را اوّل نزنند؛ آرام آرام و بتدریج طلبکاری ایجاد نمایند و طرفِ مقابل را وادار به عقب‌نشینی کنند. به‌مجرّدی که عقب‌نشینی کردید، طلبکاری دیگری شروع خواهد شد. حالا بعضیها میگویند چیزی بدهیم، چیزی بگیریم! بدهیمش درست است، بگیریمش درست نیست؛ هیچ چیز نخواهند داد...  شما این سنگر را عقب مینشینید، فرض کنید فلان الحاقیه را قبول میکنید، بعد یک مطالبه دیگری را مطرح میکنند: فلان دولت غیرقانونی را به رسمیت بشناسید! باز همان فشارها و همان تهدیدها. به‌مجرّدی که فلان دولت غیرقانونی را به رسمیت شناختید، باز یک درخواست دیگر مطرح میشود: اسم اسلام را از قانون اساسیتان بردارید! شما باید ذرّه‌ذرّه عقب بنشینید؛ این حدّ یَقِفی ندارد. من این موضوع را بارها به بعضی از مسؤولانی که دچار وسوسه و واهمه‌هایی بودند، گفته‌ام که حدّ یَقفِ فشار آمریکا کجاست؟!  بیانات امام خامنه ای در دیدار نمایندگان مجلس ششم ۱۳۸۲/۰۳/۰۷

[خیال میکنید اگر] شما در قبال مسئله‌ی هسته‌ای عقب‌نشینی کنید، مسئله‌ی شما با آمریکا تمام میشود؟ نه آقا، قضیّه‌ی موشک پیش می‌آید [که‌] چرا موشک دارید؛ از قضیّه‌ی موشک مأیوس بشوند، قضیّه‌ی مقاومت پیش می‌آید که چرا شما از حزب‌الله، از حماس، از فلسطین حمایت میکنید؛ این قضیّه را اگر حل کردید، عقب‌نشینی کردید، یک قضیّه‌ی دیگر پیش می‌آید، [مثلاً] قضیّه‌ی حقوق بشر پیش می‌آید؛ قضیّه‌ی حقوق بشر را اگر حلّ‌وفصل کردید و گفتید خیلی خب، ما در حقوق بشر طبق معیارهای شما عمل میکنیم، قضیّه‌ی دخالت دین در دستگاه دولت [پیش می‌آید]؛ مگر ول میکنند شما را؟ بیانات امام خامنه ای در دیدار نخبگان علمی جوان ۱۳۹۵/۰۷/۲۸

دشمنی آمریکا با ملّت ایران و با جمهوری اسلامی اصلاً حول محور هسته‌ای نیست؛ این خطا است اگر خیال کنیم که دعوای آمریکا با ما سرِ قضیّه‌ی هسته‌ای است؛ نه، قضیّه‌ی هسته‌ای بهانه است؛ ... اگر یک روزی هم مسئله‌ی هسته‌ای حل شد - فرض کنید جمهوری اسلامی عقب‌نشینی کرد؛ همان‌که آنها میخواهند - خیال نکنید مسئله تمام خواهد شد؛ نه، ده بهانه‌ی دیگر را به‌تدریج پیش میکشند: چرا شما موشک دارید؟ چرا هواپیمای بدون سرنشین دارید؟ چرا با رژیم صهیونیستی بدید؟ چرا رژیم صهیونیستی را به رسمیّت نمیشناسید؟ چرا از مقاومت در منطقه‌ی به قول خودشان خاورمیانه حمایت میکنید؟ و چرا؟ و چرا؟ و چرا؟ ... مسئله مسئله‌ی هسته‌ای نیست؛ باید همه به این توجّه داشته باشند. این نیست که ما خیال کنیم دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران به‌خاطر مسئله‌ی هسته‌ای است؛ نه، مسئله مسئله‌ی دیگری است؛[ مسئله این است که‌] ملّت ایران به خواسته‌های آمریکا نه گفت، ملّت ایران گفت آمریکا علیه ما هیچ غلطی نمیتواند بکند. بیانات امام خامنه ای در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان ۱۳۹۲/۰۸/۱۲


دکتر سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی ۲۷ مهر ۱۳۹۵ در جمع دانشجویان دانشگاه سمنان گفت: ترس دشمن از موفقیت های ما نباید بهانه ای برای توقف پیشرفتها شود. جلیلی افزود: جهت گیری انقلاب اسلامی امواج دوستی و همدلی و هم افزایی را به سمت ایران جهت داده است.
وی با اشاره به اینکه این فرمایش قرآن است که وقتی با امواج دشمنی مواجه می شوید به توانایی های خود توجه کنید، گفت: نباید به بهانه «بهانه زدایی» سرمایه های ملی تضعیف شود.
دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشورمان با تاکید بر اینکه نباید منابع قدرت یک روز به اسم تنش زدایی و روز دیگر به اسم بهانه زدایی تضعیف شود، به طرح این پرسش پرداخت که «چه کسی می تواند ادعا کند روزی بهانه های دشمن تمام خواهد شد؟»
جلیلی افزود: فرجام بهانه زدایی فرسایش منابع قدرت است نه تمام شدن بهانه های دشمن.
وی تصریح کرد: هر یک از منابع قدرت ما که تضعیف شود اثر منفی آن روی اقتصاد و پیشرفت خواهد بود.
نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: امروز دشمن می خواهد ذهنیت غلطی که از ایران به جهان و منطقه می داد به داخل کشور بکشاند.
جلیلی با بیان اینکه برنامه آمریکا اسلام هراسی در جهان و ایران هراسی در منطقه و انقلاب هراسی در داخل است، گفت: انقلاب اسلامی سرمایه بزرگ و ملی کشور ماست که موجب ارتقای عزت، امنیت و پیشرفت کشور شده است. مقابله آمریکا با تفکر انقلابی با هدف تضعیف این سرمایه است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به جای اعتمادسازی با دشمن باید اعتماد به ملت را باور داشت.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group