نرم افزار مبدل نصب نیست.

سخنرانی استاد حسن عباسی در نخستین روز جشنواره فیلم مقاومت

گزارش مشکل
Loading the player...
سینمای ایران باید به سمت سینمای استراتژیک حرکت کند. استاد حسن عباسی در سومین نشست نخستین روز از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به تحلیل نمادها و کاراکترهای سریال آمریکایی هوم لند پرداخت. استاد عباسی در ابتدای سخنانش این سریال را با سریال «۲۴» مقایسه کرد و گفت: سریال «۲۴» نسبت به هوم لند حرفه ای تر است چراکه تعیین استراتژی دارد. در واقع پیش بینی اینکه رئیس جمهور ایران قرار است پای میز مذاکره با آمریکایی ها سانتری فیوژ داشته باشد، و یک خط رسمی استراتژیک را در تلویزیون آمریکا ارائه می کند. رئیس اندیشکده یقین با اشاره به تصویرسازی های سریال هوم لند از اسلام و ایران، گفت: ایران در سریال هوم لند کشوری است که به گروه های تروریستی کمک می کند، چراکه در ابتدای فصل سوم این اثر در ۶ نقطه جهان عملیات تروریستی با حمایت ایران به تصویر کشیده می شود و آمریکا ایران را به عنوان تروریسم رسمی دولتی معرفی می کند. در این سریال انگشت اتهام تروریسم ابتدا به سمت وزارت اطلاعات ایران و بعد به سمت سپاه وارد است. از طرفی در ۸ قسمت ابتدایی فصل سوم ماجرای پولشویی ایران توسط اطلاعات سازمان سپاه به مخاطب القا می شود که این تصویر برای مردم آمریکا که ایرانیان اهل پولشویی هستند امری عادی به حساب می آید، از پیام های این سریال خارجی است. استاد حسن عباسی,حسن عباسی,استاد عباسی,نقد فیلم,جشنواره فیلم مقاومت,homeland,پولشویی,FATF,سپاه,سپاه قدس
8564

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

سینمای ایران باید به سمت سینمای استراتژیک حرکت کند.

استاد حسن عباسی در سومین نشست نخستین روز از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به تحلیل نمادها و کاراکترهای سریال آمریکایی هوم لند پرداخت.
استاد عباسی در ابتدای سخنانش این سریال را با سریال «۲۴» مقایسه کرد و گفت: سریال «۲۴» نسبت به هوم لند حرفه ای تر است چراکه تعیین استراتژی دارد. در واقع پیش بینی اینکه رئیس جمهور ایران قرار است پای میز مذاکره با آمریکایی ها سانتری فیوژ داشته باشد، و یک خط رسمی استراتژیک را در تلویزیون آمریکا ارائه می کند.
رئیس اندیشکده یقین با اشاره به تصویرسازی های سریال هوم لند از اسلام و ایران، گفت: ایران در سریال هوم لند کشوری است که به گروه های تروریستی کمک می کند، چراکه در ابتدای فصل سوم این اثر در ۶ نقطه جهان عملیات تروریستی با حمایت ایران به تصویر کشیده می شود و آمریکا ایران را به عنوان تروریسم رسمی دولتی معرفی می کند. در این سریال انگشت اتهام تروریسم ابتدا به سمت وزارت اطلاعات ایران و بعد به سمت سپاه وارد است.
از طرفی در ۸ قسمت ابتدایی فصل سوم ماجرای پولشویی ایران توسط اطلاعات سازمان سپاه به مخاطب القا می شود که این تصویر برای مردم آمریکا که ایرانیان اهل پولشویی هستند امری عادی به حساب می آید، از پیام های این سریال خارجی است.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group