نرم افزار مبدل نصب نیست.

اعلام آمادگی ترزامی نخست وزیر انگلیس برای انجام جنایت با بمب اتمی

گزارش مشکل
Loading the player...
ترزا مِی نخست وزیر حال حاضر انگلیس در سخنانی در پارلمان دربارۀ نوسازی سلاح های هسته ای، با مطرح کردن این موضوع که در صورت نیاز، دستور استفاده از سلاح اتمی را صادر خواهد کرد، نمایندگان پارلمان را شگفت زده کرد. "جورج کریوان" نمایندۀ حزب قومی اسکاتلند در پارلمان، از نخست وزیر جدید پرسید: آیا شما شخصاً آمادگی دارید که در صورت نیاز، اجازه حمله هسته ای بدهید؛ با توجه به این که این حمله می تواند صد هزار تن از زنان، مردان و کودکان بی گناه را بکشد؟ ترزا مِی، این سئوال را با یک کلمه پاسخ داد: بله. می به نمایندگان پارلمان گفت: کنار گذاشتن سلاح اتمی، تا حد زیادی بی مسئولیتی به شمار می رود و کسانی که با موشک های انگلیسی ترایدنت مخالفت می کنند، بیش از هر چیز مدافعِ دشمنان انگلیس هستند. ترزامی,نخست وزیر انگلیس,بمب اتم,جنایت اتمی,جنایات انگلیس,بهبود روابط با انگلیس,استفاده از بمب اتمی
5164

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

ترزا مِی نخست وزیر حال حاضر انگلیس در سخنانی در پارلمان دربارۀ نوسازی سلاح های هسته ای، با مطرح کردن این موضوع که در صورت نیاز، دستور استفاده از سلاح اتمی را صادر خواهد کرد، نمایندگان پارلمان را شگفت زده کرد.
"جورج کریوان" نمایندۀ حزب قومی اسکاتلند در پارلمان، از نخست وزیر جدید پرسید: آیا شما شخصاً آمادگی دارید که در صورت نیاز، اجازه حمله هسته ای بدهید؛ با توجه به این که این حمله می تواند صد هزار تن از زنان، مردان و کودکان بی گناه را بکشد؟
ترزا مِی، این سئوال را با یک کلمه پاسخ داد: بله.
می به نمایندگان پارلمان گفت: کنار گذاشتن سلاح اتمی، تا حد زیادی بی مسئولیتی به شمار می رود و کسانی که با موشک های انگلیسی ترایدنت مخالفت می کنند، بیش از هر چیز مدافعِ دشمنان انگلیس هستند.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group