نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «امام موسی صدر» به مناسبت 9شهریور سالروز ناپدیدشدن ایشان

گزارش مشکل
Loading the player...
امام موسی صدر در ۳ شهریور سال ۱۳۵۷ و در آخرین مرحله از سفر دوره‌ای خود به کشورهای عربی، بنا بر دعوت رسمی معمر قذافی وارد لیبی شد و در روز ۹ شهریور ناپدید شد. دستگاههای قضایی دولتهای لبنان و ایتالیا و همچنین تحقیقات انجام شده از سوی واتیکان، ادعای رژیم لیبی مبنی بر خروج امام از آن کشور و ورود ایشان به رم را رسما تکذیب کرد. مجموعه اطلاعات آشکار و پنهانی که طی دو دهه پیش بدست آمد، تماما دال بر آن دارد که امام موسی صدر هرگز خاک لیبی را ترک نکرده است . مستند «امام موسی صدر» به مناسبت 9شهریور سالروز ناپدیدشدن ایشان، گوشه هایی از فعالیت ها و زندگی پرخیر و برکت آن بزرگ مرد امام موسی صدر,موسی صدر,مستند,لیبی,لبنان,قذافی,9شهریور,ربوده,جنبش امل,رژیم صهونیستی,حزب الله,مقاومت لبنان,امام صدر
5725

نمایش ویدئو در وب سایت شما

امام موسی صدر در ۳ شهریور سال ۱۳۵۷ و در آخرین مرحله از سفر دوره‌ای خود به کشورهای عربی، بنا بر دعوت رسمی معمر قذافی وارد لیبی شد و در روز ۹ شهریور ناپدید شد. دستگاههای قضایی دولتهای لبنان و ایتالیا و همچنین تحقیقات انجام شده از سوی واتیکان، ادعای رژیم لیبی مبنی بر خروج امام از آن کشور و ورود ایشان به رم را رسما تکذیب کرد.

مجموعه اطلاعات آشکار و پنهانی که طی دو دهه پیش بدست آمد، تماما دال بر آن دارد که امام موسی صدر هرگز خاک لیبی را ترک نکرده است .

مستند «امام موسی صدر» به مناسبت 9شهریور سالروز ناپدیدشدن ایشان، گوشه هایی از فعالیت ها و زندگی پرخیر و برکت آن بزرگ مرد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group