نرم افزار مبدل نصب نیست.

سرانجام اعتراف، عراقچی: تحریم ها در عمل لغو نشده است

گزارش مشکل
Loading the player...
عباس عراقچی رئیس هیئت نظارت بر برجام و مذاکره کننده ارشد تیم مذاکرات هسته ای ایران که نقش مهمی در تهیه برجام داشته است در روز 27 تیر 95 و در نشست خبری که به مناسبت یک سالگی برجام تشکیل شده بود اذعان کرد: با اینکه طبق برجام و روی کاغذ غربی ها به تمام تعهدات خود عمل کل کرده اند، اما در عمل تحریم ها کامل لغو نشده اند و همچنان تحریم ها پابرجاست!!! این اعتراف عراقچی از یک طرف بیانگر این است که طرف غربی در عمل انتظاراتی که ایران از برجام داشته است را برآورده نکرده است و موج رسانه ای که از سوی به ظاهر حامیان دولت علیه منتقدین برجام به راه افتاده بود در حال رنگ باختن است و واقعیت های برجام درجال ظاهر شدن اند. از طرف دیگر، اینکه آقای عراقچی بیان میکنند که با وجود اجرای تعهدات غربی ها طبق برجام ، همچنان تحریم ها در عمل برداشته نشده است، به نوعی اذعان به ضعف های اساسی و حفره های عمیقی است که منتقدین درباره آن بارها هشدار داده بودند و در نامه امام خامنه ای درباره برجام نیز گوشزد شده بود! برجام,پسابرجام,لغو تحریم,نقض عهد,عراقچی,آمریکا,تحریم,تقریبا هیچ,عباس عراقچی,سالگرد برجام,ضعف برجام
6714

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

عباس عراقچی رئیس هیئت نظارت بر برجام و مذاکره کننده ارشد تیم مذاکرات هسته ای ایران که نقش مهمی در تهیه برجام داشته است در روز 27 تیر 95 و در نشست خبری که به مناسبت یک سالگی برجام تشکیل شده بود اذعان کرد: با اینکه طبق برجام و روی کاغذ غربی ها به تمام تعهدات خود عمل کل کرده اند، اما در عمل تحریم ها کامل لغو نشده اند و همچنان تحریم ها پابرجاست!!!

این اعتراف عراقچی از یک طرف بیانگر این است که طرف غربی در عمل انتظاراتی که ایران از برجام داشته است را برآورده نکرده است و موج رسانه ای که از سوی به ظاهر حامیان دولت علیه منتقدین برجام به راه افتاده بود در حال رنگ باختن است و واقعیت های برجام درجال ظاهر شدن اند.

از طرف دیگر، اینکه آقای عراقچی بیان میکنند که با وجود اجرای تعهدات غربی ها طبق برجام ، همچنان تحریم ها در عمل برداشته نشده است، به نوعی اذعان به ضعف های اساسی و حفره های عمیقی است که منتقدین درباره آن بارها هشدار داده بودند و در نامه امام خامنه ای درباره برجام نیز گوشزد شده بود!

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group