نرم افزار مبدل نصب نیست.

واکنش آیت الله آملی لاریجانی به دیدار و دفاع فائزه هاشمی از بهائیان

گزارش مشکل
Loading the player...
آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان به عظمت این روز اشاره کرد و افزود: اسباب تاسف است که در روزگار ما گاهی در کشور امام زمان (عج)، هنجارشکنی هایی می شود که غیرقابل هضم است. وی با اشاره به اینکه دفاع از بهاییت هیچ معنایی در کشور امام زمان ندارد گفت: بهاییت دین نیست؛ مجعول ساخته شده اجانب و استعمارگران است. رئیس دستگاه قضا افزود: بحث برخورد با بهاییت بحث جدایی است و اکنون نمی خواهم بگویم که با فکر و عقیده می خواهیم کسانی را به زندان بیاندازیم و اینها حرفهای دروغی است که رسانه های غربی برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران و قوه قضائیه مطرح می کنند. آیت الله لاریجانی گفت: ما کسی را به خاطر عقیده اش زندان نبرده ایم اما این مطلب حق است که بهاییت، دینی مجعول است و بنا نیست هر کسی بلندگو دست گرفت و ادعای دین کرد ما او را دین بشناسیم. رئیس دستگاه قضا افزود: مساله مهم در برخورد با بهاییت با کسانی است که بر خلاف امنیت کشور اقدام می کنند. وی با اشاره به اینکه سران بهاییت با کشورهای بیگانه اتصال دارند و از آنها دستورهای امنیتی می گیرند، افزود: آنها که از بهاییت حمایت می کنند هیچگاه از خودشان پرسیده اند که بیت العدل بهاییت که مقر فرماندهی آنهاست چرا در رژیم صهیونیستی مستقر است؟ رئیس دستگاه قضا گفت: اینها که این روزها ندای حقوق بشری می دهند توجه کنند که کشوری که صددرصد دشمن جمهوری اسلامی ایران است مرکز فرماندهی بهاییت شده است. آیت الله لاریجانی افزود: بر اساس مرامنامه و اساسنامه بهاییت اگر دستورهای بیت العدل با قوانین کشوری مخالفت کرد می توانند آن قوانین را نقض کنند؛ آیا با این گروه می شود با عنوان حقوق بشری برخورد کرد؟ وی گفت: بحث حقوق بشر هیچ منافاتی ندارد؛ ما افراد دزد را به زندان می اندازیم؛ مگر اینها حقوق بشر ندارند؟ ما افرادی که علیه امنیت کشور کار می کنند زندان می اندازیم ؛ مگر آنها حقوق بشر ندارند؟ رئیس قوه قضائیه افزود: متاسفانه برخی با هنجار شکنی از بهاییت حمایت می کنند و در این میان کسانی که منتسب مسئولان جمهوری اسلامی هستند و این کار را می کنند باید از این کارهایشان شرم کنند چرا که از گروههای خلاف دین و مذهب حمایت می کنند. آیت الله لاریجانی گفت: ما به عنوان دستگاه قضایی در جایی ورود می کنیم که عنوان مجرمانه پدید آید و اگر این هنجار شکنی به حد عناوین مجرمانه برسد برخورد قاطع خواهیم کرد. وی افزود: در همین زمینه ما هیچ محاسبه ای هم نمی کنیم که چه کسی، چه نسبتی با چه کسی دارد؟ ما کار خودمان را انجام می دهیم. واکنش آیت الله آملی لاریجانی به دیدار و دفاع فائزه هاشمی از بهائیان فائزه هاشمی,بهائیت,فرقه بهائیت,انحراف هاشمی,دفاع از بهائیت,هاشمی رفسنجانی,بیت العدل,فتنه,برجام
7669

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان به عظمت این روز اشاره کرد و افزود: اسباب تاسف است که در روزگار ما گاهی در کشور امام زمان (عج)، هنجارشکنی هایی می شود که غیرقابل هضم است.
وی با اشاره به اینکه دفاع از بهاییت هیچ معنایی در کشور امام زمان ندارد گفت: بهاییت دین نیست؛ مجعول ساخته شده اجانب و استعمارگران است.
رئیس دستگاه قضا افزود: بحث برخورد با بهاییت بحث جدایی است و اکنون نمی خواهم بگویم که با فکر و  عقیده می خواهیم کسانی را به زندان بیاندازیم و اینها حرفهای دروغی است که رسانه های غربی برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران و قوه قضائیه مطرح می کنند.
آیت الله لاریجانی گفت: ما کسی را به خاطر عقیده اش زندان نبرده ایم اما این مطلب حق است که بهاییت، دینی مجعول است و بنا نیست هر کسی بلندگو دست گرفت و ادعای دین کرد ما او را دین بشناسیم.
رئیس دستگاه قضا افزود: مساله مهم در برخورد با بهاییت با کسانی است که بر خلاف امنیت کشور اقدام می کنند.
وی با اشاره به اینکه سران بهاییت با کشورهای بیگانه اتصال دارند و از آنها دستورهای امنیتی می گیرند، افزود: آنها که از بهاییت حمایت می کنند هیچگاه از خودشان پرسیده اند که بیت العدل بهاییت که مقر فرماندهی آنهاست چرا در رژیم صهیونیستی مستقر است؟
رئیس دستگاه قضا گفت: اینها که این روزها ندای حقوق بشری می دهند توجه کنند که کشوری که صددرصد دشمن جمهوری اسلامی ایران است مرکز فرماندهی بهاییت شده است.
آیت الله لاریجانی افزود: بر اساس مرامنامه و اساسنامه بهاییت اگر دستورهای بیت العدل با قوانین کشوری مخالفت کرد می توانند آن قوانین را نقض کنند؛ آیا با این گروه می شود با عنوان حقوق بشری برخورد کرد؟
وی گفت: بحث حقوق بشر هیچ منافاتی ندارد؛ ما افراد دزد را به زندان می اندازیم؛ مگر اینها حقوق بشر ندارند؟ ما افرادی که علیه امنیت کشور کار می کنند زندان می اندازیم ؛ مگر آنها حقوق بشر ندارند؟
رئیس قوه قضائیه افزود: متاسفانه برخی با هنجار شکنی از بهاییت حمایت می کنند و در این میان کسانی که منتسب مسئولان جمهوری اسلامی هستند و این کار را می کنند باید از این کارهایشان شرم کنند چرا که از گروههای خلاف دین و مذهب حمایت می کنند.
آیت الله لاریجانی گفت: ما به عنوان دستگاه قضایی در جایی ورود می کنیم که عنوان مجرمانه پدید آید و اگر این هنجار شکنی به حد عناوین مجرمانه برسد برخورد قاطع خواهیم کرد.
وی افزود: در همین زمینه ما هیچ محاسبه ای هم نمی کنیم که چه کسی، چه نسبتی با چه کسی دارد؟ ما کار خودمان را انجام می دهیم.

واکنش آیت الله آملی لاریجانی به دیدار و دفاع فائزه هاشمی از بهائیان

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #1 حمیدرضاfff 1395-02-28 14:39
من از مستضعفین خواستارم یک شماره دو خط رو بگذارند برای بهائیان و معرفی انها
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group