نرم افزار مبدل نصب نیست.

استاد علیرضا پناهیان، می‌خواهم خدا را به یاد مردم شهرم بیاورم...

گزارش مشکل
Loading the player...
وقتی همه دین را فراموش می‌کنند تو در اوج در یاد خدا باش! وقتی همه دنیاپرستی می‌کنند تو در اوج خداپرستی کن! وقتی همه بی‌دینی را به نمایش می‌گذارند تو دینداریِ خودت را به نمایش بگذار در اوج! این راه اصلاح جامعه است! به خدا ظلم است در یک همچین شهر خوبی که خدا فراموش می‌شود و اگر تو یادآوری کنی به یاد می‌آورند! جزء گروهی که خدا را به یاد شهر می‌آورند نباشی! اصلاً نیت کن، نذر کن بگو من همیشه باید اعتکاف بروم، نیاز شخصی چیست؟ من می‌خواهم خدا را به یاد مردم شهرم بیاورم. مردم شهر ما مردم خوبی هستند، نیاز به گروهی معتکف دارند که خدا را یادآوری کنند. اعتکاف,رجب,وقتی همه خوابند,دینداری,علیرضا پناهیان,پناهیان,خدا
7250

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

وقتی همه دین را فراموش می‌کنند تو در اوج در یاد خدا باش! وقتی همه دنیاپرستی می‌کنند تو در اوج خداپرستی کن! وقتی همه بی‌دینی را به نمایش می‌گذارند تو دینداریِ خودت را به نمایش بگذار در اوج! این راه اصلاح جامعه است!

به خدا ظلم است در یک همچین شهر خوبی که خدا فراموش می‌شود و اگر تو یادآوری کنی به یاد می‌آورند! جزء گروهی که خدا را به یاد شهر می‌آورند نباشی! اصلاً نیت کن، نذر کن بگو من همیشه باید اعتکاف بروم، نیاز شخصی چیست؟ من می‌خواهم خدا را به یاد مردم شهرم بیاورم. مردم شهر ما مردم خوبی هستند، نیاز به گروهی معتکف دارند که خدا را یادآوری کنند.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group